Bmw app

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
patrick1975
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 mei 2023, 21:07
Woonplaats: geel

Bmw app

Bericht door patrick1975 »

Weet iemand waarom ik dit bericht krijg wanneer ik een ritje wil gaan rijden? Bij de meeste van mijn ritten gaat het
wel goed, maar soms krijg ik dit
Screenshot_20230902_123750_Connected.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
R1250GS
®win
Berichten: 2287
Lid geworden op: 28 sep 2004, 16:36
Woonplaats: Republiek Hollands Midden
Locatie: Republiek Hollands Midden
Contacteer:

Re: Bmw app

Bericht door ®win »

Heb je bij de Navigatie-instellingen staan dat er rekening gehouden moet worden met het verkeer?
Groet,
Erwin

uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕حƖᴚ + ┴ɹϛㄥʞ
patrick1975
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 mei 2023, 21:07
Woonplaats: geel

Re: Bmw app

Bericht door patrick1975 »

ja, die staat aan. Moet ik ze afzetten?
bedankt voor jou reactie
R1250GS
st1100
Berichten: 930
Lid geworden op: 02 okt 2007, 12:45
Locatie: Mechelen

Bmw app

Bericht door st1100 »

Hey , ik heb de ‘bolleke-pijlje’ versie van de connected app op m’n GS. De software achter de app is van tomtom. Ik gebruik de app heel weinig , ik heb een echte Tomtom ;-) met afbeelding van de kaart vandaar.

Maar naar mijn ervaring is de traffic van Tomtom heel goed.

Hoe ik het begrijp is dat je een track opload naar de app. En bij het importeren krijg je de melding dat die exacte route niet kan (waarschijnlijk omdat er wegenwerken/file gemeld zijn op de gebruikte wegen) Dus als je traffic afzet krijg je de melding niet… en heb je (hoogstwaarschijnlijk) onderweg problemen omdat je er niet door kan. Als je ok kiest dan zal de route aangepast worden , rond de wegenwerken. En Tomtom laat zoveel mogelijk van de oorspronkelijke track intact….. keuzestress ;-)


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
patrick1975
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 mei 2023, 21:07
Woonplaats: geel

Re: Bmw app

Bericht door patrick1975 »

Bedankt st1100 !!!

Ik dacht dat de bmw gps een Garmin was en niet TomTom, omdat ze de navigator 6 plaatsen en dat is toch garmin
volgens mij....
Ikzelf gebruik de bmw app en ook een garmin zumo xt. De zumo gebruik ik voor het beeld en ik luister via mijne senna naar de bmw gps.
Ik heb al eens problemen met de garmin en herberekenen,maar meestal doe de zumo het wel goed.
Hopelijk gaat het dikwijls wel goed met de TomTom. Ik kreeg inderdaad die melding toen ik een spoor wou gaan rijden.
Bedankt veu de hulp :thumbleft:
R1250GS
Plaats reactie