Elektrisch schema R1150RT

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Plaats reactie
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Elektrisch schema R1150RT

Bericht door WimLT »

Waar te vinden op internet of heeft er iemand een ingescand exemplaar om even door te mailen :wink: . Vooral in verband met de installatie van een alarm.

Weet er toevallig iemand de fiche zitten waar het originele BMW-alarm wordt op aangesloten bij de R1150RT :?

Dit topic bracht verleden jaar, buiten enkele boeken, niet echt veel zoden aan de dijk :cry:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
JH.
Berichten: 3875
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:20
Locatie: rOeSeLaRe
Contacteer:

Bericht door JH. »

de place to be:


IRONGONZO!!!
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

JH. schreef:de place to be:


IRONGONZO!!!
2 woorden JH.
Iron Gonzo :wink:

ze zijn onderweg naar uw mailboxje beemert

ik heb ze ook nog maar pas, vandaar niet veel reactie he :wink:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
AGM RT
Berichten: 20
Lid geworden op: 30 apr 2007, 19:06
Locatie: Wevelgem W-Vl

Bericht door AGM RT »

Iron Gonzo,

Zou je mij ook eens de schema's willen doormailen. Het doel is hetzelfde, ik heb ook meegedaan met een samenaankoop van een alarm voor op m'n beemer. Verder ben ik nog van plan om een achter-mistlicht te plaatsen, het zal dan ook wel van pas komen.
Blijkbaar is er op een 1150 RT een stekker voor een BMW-alarm, die ook bruikbaar zou zijn voor het alarm dat wij aangekocht hebben. Enig idee waar die dan zou zitten ?

P.S. : heb de handvatten nog eens opgepoetst, spijtig dat je niet zelf kunt komen. Ik had de gast die hier zo gewaardeerd wordt wel eens willen ontmoeten, maar dat komt er nog wel eens van.

Grtz, Geert
__________________________

Vroeger K100 RS nu R 1150 RT
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Bericht door WimLT »

IRON GONZO schreef:ze zijn onderweg naar uw mailboxje beemert

ik heb ze ook nog maar pas, vandaar niet veel reactie he :wink:
En aangekomen. Thanks Bart :wink:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

AGM RT schreef:Iron Gonzo,

Zou je mij ook eens de schema's willen doormailen. Het doel is hetzelfde, ik heb ook meegedaan met een samenaankoop van een alarm voor op m'n beemer. Verder ben ik nog van plan om een achter-mistlicht te plaatsen, het zal dan ook wel van pas komen.
Blijkbaar is er op een 1150 RT een stekker voor een BMW-alarm, die ook bruikbaar zou zijn voor het alarm dat wij aangekocht hebben. Enig idee waar die dan zou zitten ?

P.S. : heb de handvatten nog eens opgepoetst, spijtig dat je niet zelf kunt komen. Ik had de gast die hier zo gewaardeerd wordt wel eens willen ontmoeten, maar dat komt er nog wel eens van.

Grtz, Geert
ik heb dan wel U mail adres nodig :wink: je kan dat via Pm doorsturen
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Joskavm1730
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 dec 2023, 15:59
Woonplaats: Asse

Re: Elektrisch schema R1150RT

Bericht door Joskavm1730 »

Ik zoek een elektrische schema van bmw r1150rt in het Nederlands,wie kan mij hieraan helpen
Plaats reactie