BMW Connected ride of Garmin XT2

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
DVLT
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 apr 2024, 21:48
Woonplaats: Evergem

BMW Connected ride of Garmin XT2

Bericht door DVLT »

Hallo,
ik wil gebruik maken van de voorziene gps-houder die op mijn GS staat, maar ik twijfel tussen de BMW ConnectedRide navigator en de Garmin zumo XT2. Wat zijn jullie bevindingen?
Wat voor mij vooral van belang is, is de functie 'bochtige wegen' of 'kronkel wegen'.
R1100RT - CB500 - SV650 - R1150RT - Transalp 600V - R1200GS LC Rallye
aantzeetje
Berichten: 1162
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: BMW Connected ride of Garmin XT2

Bericht door aantzeetje »

Als je kronkelige wegen wil ben je met de connected ride niks.

Zelf zou ik voor de XT gaan. De XT2 heeft voor mij geen voordelen. Maar ook de kronkelige wegen van Garmin zijn niet echt kronkelig. Het best gebruik je daarvoor www.kurviger.de Dan kan je kiezen wat je gebruikt. Of enkel de track en naar reis converteren in de gps, of de track in BC inladen en daar een goede route van maken met je stops in.
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
st1100
Berichten: 931
Lid geworden op: 02 okt 2007, 12:45
Locatie: Mechelen

Re: BMW Connected ride of Garmin XT2

Bericht door st1100 »

Tom tom heeft de beste kronkelwegen. (Maar die heb je enkel nodig als je een rit laat berekenen door je toestel , meestal plan je op voorhand of download.

Anders is zo’n carplay TFT scherm tegenwoordig ook een optie (carpuride , chigee , …) Dan kan je de navigatie kiezen …. Tom tom , sygic , kurvinger , MRA , calimoto en nog tig andere …..


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
DVLT
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 apr 2024, 21:48
Woonplaats: Evergem

Re: BMW Connected ride of Garmin XT2

Bericht door DVLT »

Ok, duidelijk.
Bedankt voor jullie inzicht.
R1100RT - CB500 - SV650 - R1150RT - Transalp 600V - R1200GS LC Rallye
Plaats reactie