compacte bandencompressor
Moderator: GVN
-
Hoi,
kan iemand mij op weg helpen. Ik zou een draagbare compacte luchtcompressor willen aanschaffen om op reis met de moto mee te nemen. Zoek wel degelijke kwaliteit en liefst zo klein mogelijk.
Groetjes en bedankt vr de tips
kan iemand mij op weg helpen. Ik zou een draagbare compacte luchtcompressor willen aanschaffen om op reis met de moto mee te nemen. Zoek wel degelijke kwaliteit en liefst zo klein mogelijk.
Groetjes en bedankt vr de tips
-
Re: compacte bandencompressor
ik gebruik deze https://www.youtube.com/watch?v=ko_2HuEi6JQ
Pas op met compressoren die je via de sigarettenaansteker aansluit. Indien die te veel stroom trekt sluit de canbus die af.
Pas op met compressoren die je via de sigarettenaansteker aansluit. Indien die te veel stroom trekt sluit de canbus die af.
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
Tegenwoordig zit daar gewoon een batterij in. Opladen via usb C , en geen canbusproblemen.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Ik gebruik al geruime tijd zo eentje.

Kan die opladen met de oplader van mijn GSM.
Praktisch ding, werkt prima en klein om mee te nemen.
De af te lezen bandendruk is idem aan de Schrader die aan de compressor hangt, zou dus juist moeten zijn.
Kan die opladen met de oplader van mijn GSM.
Praktisch ding, werkt prima en klein om mee te nemen.
De af te lezen bandendruk is idem aan de Schrader die aan de compressor hangt, zou dus juist moeten zijn.
We zien niks….
Wij wel

Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
-
- Contacteer:
Ik heb al jaren een Xiaomi accupomp. Even googlen want de prijzen zijn wat uiteenlopend. Zelf destijds via AliExpress gekocht.

Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
-
sorry friends,er zijn er zoveel verschillende op de markt. Die ik rekening te houden met mAh en V en hoe dikwijls kan ik er auto/motobanden mee opladen zonder de batterij te moeten heropladen. De kwaliteit en grootte zijn voor mij van belang; Wie geeft er de ultieme tip voor een degelijk apparaat.
Groetjes en bedankt vr de hulp
Groetjes en bedankt vr de hulp
-
de Xiaomi accupomp neemt niet veel plaats in beslag en goed voor 8 banden op te pompen.
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
-
Ik heb die Xiaomi ook. Elk jaar bandenwissel en dan pomp ik 12 banden bij. Meer dan genoeg volume voor de motor dus. Ik neem 'm ook mee op fietsvakanties.
Er zitten ook hulpstukken bij (oplaadkabel en opzetstukjes) en dient dus ook voor ballen en fietsen,..., met de correcte instelling op het toestel.
Prima ding.
Er zitten ook hulpstukken bij (oplaadkabel en opzetstukjes) en dient dus ook voor ballen en fietsen,..., met de correcte instelling op het toestel.
Prima ding.
I respect your opinion. But I don't give shit.