Diverse onderdelen R1100GS te geef

Op zoek naar de perfecte nieuwe eigenaar voor je trouwe tweewieler? Plaats je zoekertje dan hier.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien uw bericht mag worden verwijderd, contacteer een moderator
Plaats reactie
Adriaanvn

Diverse onderdelen R1100GS te geef

Bericht door Adriaanvn »

Goedemiddag! Ik wil graag de BMW MC leden iets aanbieden (als nieuw forumlid). Ik heb jarenlang op mijn BMW R1100 GS de wereld rondgetrokken. Wegens een op handen zijnde verhuizing wil ik een goed tehuis vinden voor een verzameling bruikbare onderdelen (in plaats van 2dehands.be of het containerpark).

Afbeelding

Items: Uitlaat, Achterveerelement, Voorveerelement, Voorspatbord, Telelever, Voorsubframe (misschien niet recht), Luchtfilterhuis, Non-ABS Final drive, Achterspatbord, Bagagedrager, Nummerplaatdrager, GIVI kofferdrager, Custom-made topkoffer, RVS, diefstalveilig, Standaard zadel, Gemodificeerd BMW zadel, Voorremschijven, Voor- en achterwielen (ABS versie), Motorblok.

De meeste van de onderdelen komen van een R1100 met een top-voorschade (over de kop gegaan nadat het cardan-huis doorbrak) die ik heb gekocht (in 2005) omdat dat goedkoper was dan twee telelever voorpoten. Uiteindelijk heb ik het motorblok in de mijne gezet - en heb op die manier 300.000 km afgelegd op mijn (in 1996 nieuwe) BMW met één VIN nummer...

Plaats: Lierneux Da's in de Ardennen, nabij Vielsalm en de Baraque Fraiture
Staat: Gebruikt Enkele misbruikt; de zadels zijn nieuw.
Reden van verkoop: Verhuizing/plaatsgebrek
Prijs en voorwaarden: Geen prijs Als ik iemand er blij mee kan maken is dat beloning genoeg. Ik lust wel graag Duvel...
Wijze van verzenden: Afhalen
Extra Info:
Afbeeldingen: Op deze site Het is wel geen photobucket, maar dit zal ook wel mogen.
Adriaanvn

Re: Diverse onderdelen R1100GS te geef

Bericht door Adriaanvn »

Inmiddels is er veel weg. Nu is nog er nog over:

Motorblok (zonder dynamo)
Uitlaat
Standaard zadel
RVS custom-made topkoffer
Plaats reactie