bmw k 100 lt

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Stephane

bmw k 100 lt

Bericht door Stephane »

hallo , even voorstellen als nieuwe op dit forum.
ik ben Stephane uit Izegem en heb sinds kort een bmw k100 lt van 1988 aangekocht .
Beest ziet er voor zijn leeftijd ok uit en met 45000 km denk ik nog in staat er enkele bij te doen. Natuurlijk wel wat kwaaltjes .Zo was de benzinepomp rechtstreeks aan de accu geschakeld ??? Heb een injectierelais besteld en denk daar mee te starten.Ook was het zadel verdwenen .
Heb eeb zadel van een k 1100 rs van 94 maar dit past niet echt super . Zijn er personen 'zal wel denk ik ) die daar raad mee weten qua aanpassen van scharnierpunt of zo.>>Dit lijkt te diep te liggen waardoor zadel steeds wil openflippen .

mvg
step
mort
Contacteer:

Re: bmw k 100 lt

Bericht door mort »

Beste, Ik ben van roeselare en heb heel wat k onderdelen liggen, waaronder ook zadels. Voor zover ik weet heb ik nog 2 comfort zadels liggen. Als je eens wil proberen.. geef een seintje.

👍
K75RT '90 /// R100GS PARIS-DAKAR '89
Afbeelding Afbeelding
®win
Contacteer:

Re: bmw k 100 lt

Bericht door ®win »

De slotpin is verstelbaar. Contramoer wat losdraaien, dan kun je de pin wat naar buiten draaien. Heb laatst ook een ander zadel op mijn K1100LT geplaatst, waar ik hetzelfde merkte. Klein stukje naar buiten draaien kan al voldoende zijn.
Groet,
Erwin

uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕حƖᴚ + ┴ɹϛㄥʞ
Plaats reactie