hallo , even voorstellen als nieuwe op dit forum.
ik ben Stephane uit Izegem en heb sinds kort een bmw k100 lt van 1988 aangekocht .
Beest ziet er voor zijn leeftijd ok uit en met 45000 km denk ik nog in staat er enkele bij te doen. Natuurlijk wel wat kwaaltjes .Zo was de benzinepomp rechtstreeks aan de accu geschakeld ??? Heb een injectierelais besteld en denk daar mee te starten.Ook was het zadel verdwenen .
Heb eeb zadel van een k 1100 rs van 94 maar dit past niet echt super . Zijn er personen 'zal wel denk ik ) die daar raad mee weten qua aanpassen van scharnierpunt of zo.>>Dit lijkt te diep te liggen waardoor zadel steeds wil openflippen .
mvg
step
bmw k 100 lt
Moderator: GVN
Re: bmw k 100 lt
Beste, Ik ben van roeselare en heb heel wat k onderdelen liggen, waaronder ook zadels. Voor zover ik weet heb ik nog 2 comfort zadels liggen. Als je eens wil proberen.. geef een seintje.
-
- Contacteer:
Re: bmw k 100 lt
De slotpin is verstelbaar. Contramoer wat losdraaien, dan kun je de pin wat naar buiten draaien. Heb laatst ook een ander zadel op mijn K1100LT geplaatst, waar ik hetzelfde merkte. Klein stukje naar buiten draaien kan al voldoende zijn.
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕حƖᴚ + ┴ɹϛㄥʞ
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕حƖᴚ + ┴ɹϛㄥʞ