MIS gedacht
Het probleem:...
De motor start normaal, zoals altijd, bij het uitrijden van de garage.
Met spons de motor gewassen, afgespoten met de tuinslang en gedroogd met zeemvel.
Dit allemaal terwijl de motor stationair bleef doordraaien.
Daarna de motor al rijdend terug de garage in... dus tot nu toe geen enkel probleem.
Een tweetal uurtjes later wil ik vertrekken op mijn lenteritje, de motor start perfect in de garage, ik rij hem buiten.... EN DAN slaat ie plots af.
Sindsdien krijg ik hem niet meer aan de praat.
Dodemansknop gechequed en staat af.
Als ik start draait de startmotor mooi rond zoals altijd, maar slaat niet aan. (batterij is pas nieuw, dus deze is in orde)
Beide bougies uitgedraaid en geen van beiden vonkt. (r1150rt van 2001 met 1bougie/cilinder)
Zijstandaard gechequed, maar zie niet echt corrosie aan de schakelaar of bedrading.
Bij het aanzetten van het contact hoor ik de brandstofpomp aanslaan ( gezoem bij aanzetten contact).
Zekeringen gechequed en in orde, maar heb geen idee van de relais. Geen verstand of ik die moet uitmeten ergens
Bekabeling contactslot en aan startmodule op het stuur ziet er nog prima uit. (visueel)
Na veel googelen kom ik uit op "hall gever", maar daar spreken ze over onregelmatig draaien vd motor. Mijne slaat totaal niet aan.
Ook zie ik een defecte bobijn als probleem.
Iemand suggesties wat ik nog kan doen, of wat het zou kunnen zijn?
Geen ingewikkelde taal aub, U spreekt met een "handige" LEEK op gebied van deze BMW.
Greetz,