Transport moto
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Transport moto
Wij willen graag op vakantie gaan met onze moto naar Italië deze zomer, liefst zonder heel de rit heen en terug te moeten afleggen op de moto. Na wat zoekwerk op internet kon je blijkbaar vroeger de trein nemen in Duitsland maar deze optie is helaas niet meer beschikbaar. De enige optie lijkt het aankopen/huren van een motortrailer. Zijn er forum leden die nog andere opties kennen of ervaring hebben met het huren van een trailer?
Voor het huren van een motortrailer kwam ik deze website tegen: www.motortrailerhuren.be. Prijzen lijken mee te vallen en de trailer is hydraulisch verlaagbaar en mag gebruikt worden met rijbewijs B. Iemand ervaringen met deze partij?
Voor het huren van een motortrailer kwam ik deze website tegen: www.motortrailerhuren.be. Prijzen lijken mee te vallen en de trailer is hydraulisch verlaagbaar en mag gebruikt worden met rijbewijs B. Iemand ervaringen met deze partij?
Re: Transport moto
Neen. Maar het toeval wil, dat zij net als jij, in Mechelen zitten...
Dus ga er eens langs en dan weet je direct meer, of ben je het zelf en wil je op deze manier reclame maken?
Dus ga er eens langs en dan weet je direct meer, of ben je het zelf en wil je op deze manier reclame maken?
-
jrnve schreef: ↑18 apr 2025, 10:21 Voor het huren van een motortrailer kwam ik deze website tegen: www.motortrailerhuren.be. Prijzen lijken mee te vallen en de trailer is hydraulisch verlaagbaar en mag gebruikt worden met rijbewijs B. Iemand ervaringen met deze partij?
Een echte win-win-win: de scherpe opmerkingsgeest van Wodan; een schopje naar boven voor de topicstarter (dus extra reclame), en een pluim voor mezelf voor deze toch wel fijne reactie.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Lap, komt dat tegen
De man is dus via PM, zijn website en via 2dehands te bereiken en niet verlegen om via
deze weg reclame te maken onder de vorm van een vraag... Creatief is 'm dus al zeker.
Niet het soort mensen waar ik dan zaken mee wil gaan doen, maar anderen misschien wel.
Dankjewel @MaartenGS-R-RT

De man is dus via PM, zijn website en via 2dehands te bereiken en niet verlegen om via
deze weg reclame te maken onder de vorm van een vraag... Creatief is 'm dus al zeker.
Niet het soort mensen waar ik dan zaken mee wil gaan doen, maar anderen misschien wel.
Dankjewel @MaartenGS-R-RT
Zielig!
Ik rij dan nog liever om van Wilrijk naar Vorselaar en huur een trailer bij Pascal Verspeeck van VSC
Ik rij dan nog liever om van Wilrijk naar Vorselaar en huur een trailer bij Pascal Verspeeck van VSC
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
De kans is groot dat ik binnenkort een motortrailer ga huren. Omdat het in de buurt is , ben ik eens op de site gaan kijken.
2 dingen die me storen. Er staat een foto op met 2 GS’en maar het laadvermogen is 450kg en ééntje weegt 270kg…. Dat mag/kan dus niet. Boeren… nee hoveniersbedrog
Verder in de faq : in geval van diefstal betaal je een nieuwe. Dat zou ik nooit doen. Heeft die man geen verzekeringsagent?
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
2 dingen die me storen. Er staat een foto op met 2 GS’en maar het laadvermogen is 450kg en ééntje weegt 270kg…. Dat mag/kan dus niet. Boeren… nee hoveniersbedrog
Verder in de faq : in geval van diefstal betaal je een nieuwe. Dat zou ik nooit doen. Heeft die man geen verzekeringsagent?
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
-
jrnve zal niet te snel terug komen, nu blijkt dat 'm nogal onzacht door de mand gevallen is. Terecht.
En bij Pascal (VSC) ben je altijd goed, ik spreek ook uit eigen ervaring.
En bij Pascal (VSC) ben je altijd goed, ik spreek ook uit eigen ervaring.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Zulke 'reclame' kan je tegengaan, door in de forumsoftware limieten van posts qua plaats en hoeveelheid voor nieuwe leden in te stellen.
-
Ach ja, is alles al niet teveel gereguleerd?
Je ziet dat de gebruikers zelf er achteraan gaan en op die manier zelfregulerend zijn. Prima zo, vind ik.
Had dit nu een veel bezocht forum geweest, heel veel actieve gebruikers en daardoor minder overzichtelijk, dan had het wel aangewezen geweest.
Je ziet dat de gebruikers zelf er achteraan gaan en op die manier zelfregulerend zijn. Prima zo, vind ik.
Had dit nu een veel bezocht forum geweest, heel veel actieve gebruikers en daardoor minder overzichtelijk, dan had het wel aangewezen geweest.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Inderdaad, hier is het dermate rustig, dat zulks eerder de dag kleurt dan verpest