geluid garmin xt3 via bmw cradl
Moderator: GVN
geluid garmin xt3 via bmw cradl
ik heb een bmw f800gs 2025 met de navigatievoorbereiding op het stuur (bmw cradl) ik heb mijn telefoon en headset verbonden met het bmw systeem en dat werkt perfekt. Nu heb ik een garmin zumo xt3 gekocht met de door wayoint gemaakte wonderwiel adapter (https://www.waypointleuven.be/nl/waypoi ... rsie-teqww) zodat ik mijn garmin xt kan bedienen via het wonderwiel maar hoe zit het nu met de klank, moet ik de gps apart verbinden met mijn headset of gaat de klank automatisch via de cradl naar mijn headset
-
®win
- Contacteer:
Re: geluid garmin xt3 via bmw cradl
Geluid van de GPS gaat niet via de TFT naar de headset. Dat is ook niet met een BMW Navigator.
De aangewezen manier is:
- koppel headset met TFT (koppel als telefoon, A2DP protocol)
- koppel telefoon met TFT
Hiermee zijn alle telefoonfuncties (bellen, muziek, BMW-Motorrad app) beschikbaar via de TFT.
- koppel navigatie met headset (rechtstreeks) als 2e telefoon (mits de headset dat ondersteund; dan wordt ook A2DP protocol gebruikt), of anders als GPS/navigatie. Dan zal een ander protocol (HFP, hands-free-protocol met lagere kwaliteit geluid) worden gebruikt.
De aangewezen manier is:
- koppel headset met TFT (koppel als telefoon, A2DP protocol)
- koppel telefoon met TFT
Hiermee zijn alle telefoonfuncties (bellen, muziek, BMW-Motorrad app) beschikbaar via de TFT.
- koppel navigatie met headset (rechtstreeks) als 2e telefoon (mits de headset dat ondersteund; dan wordt ook A2DP protocol gebruikt), of anders als GPS/navigatie. Dan zal een ander protocol (HFP, hands-free-protocol met lagere kwaliteit geluid) worden gebruikt.
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Re: geluid garmin xt3 via bmw cradl
Bedankt voor de reactie maar het is opgelost, ik heb niets moeten doen.Als de zumo xt3 verbonden is met de gsm via de garmin tread app dan is er een optie op de zumo xt3 om de spraak via de gsm te doen en vermits de gsm en mijn headset verbonden zijn met de tft van bmw werkt alles.