Heeft er iemand een nog een 3 pins diagnose apparaat te koop welke o.a. past op een BMW R1100RS 1994 en soortgelijke modellen? Dus model voor de 10 pins ronde stekker.
Bij Hex zijn deze al een poos niet meer te koop.
3 pins diagnose stekker
Moderator: GVN
Forumregels
Indien uw bericht mag worden verwijderd, contacteer een moderator
Indien uw bericht mag worden verwijderd, contacteer een moderator
Re: 3 pins diagnose stekker
heb ik niet maar wat wil je uitlezen op een 94 model er valt niks te lezen buiten de ABS pomp
deze laatste kan je lezen via een 12v tester... pulsjes tellen en je kent de storing
https://www.scooter-center.com/nl/spann ... ikexl1_2Iw
deze laatste kan je lezen via een 12v tester... pulsjes tellen en je kent de storing
https://www.scooter-center.com/nl/spann ... ikexl1_2Iw
Re: 3 pins diagnose stekker
Ik wil de gasklepsensor en ontsteking hiermee "op tijd" zetten/controleren.
Tenzij hier andere methoden voor zijn.
Tenzij hier andere methoden voor zijn.
Re: 3 pins diagnose stekker
hallgevers staan in fabrieksafstellling ok, verwijderen is merktekens aanbrengen en terug plaatsen, stroboscoop kan bij de 11 ook
gasklepsensor kan je afstellen met een multimeter, uiterst rechtse draad in de TPS nemen, pinnetje erin langs onder en de andere probe aan de massa... moet 0.37 zijn idealiter
gasklepsensor kan je afstellen met een multimeter, uiterst rechtse draad in de TPS nemen, pinnetje erin langs onder en de andere probe aan de massa... moet 0.37 zijn idealiter