Normandië

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Normandië

Bericht door pvde »

Wij zijn 6 motards die op zoek zijn naar goede 2 of 3 sterren Hotels in de Normandie met mogelijkheid tot het stallen van onze stalen rossen,
reisverslagen of tips zijn ook welkom. Vertrek is voorzien voor Mei 2005. (Hotels voor onderweg zijn ook welkom, wij rijden langs de kustlijn vanuit Calais). De te rijden route is zo goed als af op mijn GPS, maar kan nog aangepast worden.
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
WouteRS
Berichten: 56
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:15
Locatie: W-Vlaanderen

Bericht door WouteRS »

Beste Patrick,

Ik stuur je een e-mail met wat info. Ik ben er met 2 motorvrienden in september 2004 geweest en het is een prachtige streek om te touren met je motor. :!: :!:
Jürgen, onze moderator, weet er alles van want gaat er reeds vele jaren op vakantie. 8)

Goede reis! :wink:
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Thanks

Bericht door pvde »

Bedankt gasten,

Ik ben blij dat er al enkelen onder jullie gereageerd hebben (ook via e-mail). Men heeft mij ook aangeraden om eens inlichtingen en brochures te gaan halen op het vakantiesalon. Alle informatie en tips zijn nog steeds welkom.
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Alain
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 sep 2004, 11:51
Locatie: Tremelo

Bericht door Alain »

Aan te raden is eveneens een de chambre d'hote "La goelette" te Wimereux. Slechts 4 kamers, zeer gezellig, gelegen op de dijk. Lekker ontbiijt. Je kan tevens gebruik maken van de grote afgesloten garage om de hoek van het huis. Echt een aanrader !!!

http://www.lagoelette.com/

Zeer lekker restaurant op wandelafstand op de dijk : L'atlantic

Gr,

Alain
1200 GS, 2014 / Zumo 340
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Plaats reactie