batterij r1150gs
Moderator: GVN
batterij r1150gs
hoeveel kost een gel-batterij voor een 1150gs?
de dealer beweerde tegen de schoonzoon dat een klassieke zuurbatterij niet meer zou gemaakt worden ?!!
de dealer beweerde tegen de schoonzoon dat een klassieke zuurbatterij niet meer zou gemaakt worden ?!!
-
den Bullet
Bij http://www.louis.de:
DELO BATTERIE
Erstausrüsterqualität!
Millionenfach bewährt!
Sehr hohe Startleistung!
statt: € 39.95
ab € 14.95
SAITO BATTERIE
Top-Markenqualität mit Tiefpreis-Garantie!
Sehr langlebig!
statt: € 19.95
ab € 9.95
VARTA BATTERIE
Qualitäts-Batterien von einem der bekanntesten Markenhersteller!
ab € 66.95
VARTA BATTERIE GEL
Gel-Technologie Für viele BMW-Modelle
Made in Germany
Neu!
ab € 139.95
DELO BATTERIE
Erstausrüsterqualität!
Millionenfach bewährt!
Sehr hohe Startleistung!
statt: € 39.95
ab € 14.95
SAITO BATTERIE
Top-Markenqualität mit Tiefpreis-Garantie!
Sehr langlebig!
statt: € 19.95
ab € 9.95
VARTA BATTERIE
Qualitäts-Batterien von einem der bekanntesten Markenhersteller!
ab € 66.95
VARTA BATTERIE GEL
Gel-Technologie Für viele BMW-Modelle
Made in Germany
Neu!
ab € 139.95
-
PatricK/GS
ben juist moto gaan halen bij dealer. Had hem binnengedaaan voor een lek aan de cardan.
Ik vroeg hem om tegelijk een onderhoud te doen.
In functie van dit onderhoud heeft hij de batterij vervangen (?)
156Euro btw in + 40min werk:33 Euro = 190 Euro. Niet gevraagd, niet verwittigd...
btw: bij het onderhoudsschema dat ze doorlopen staat controle van de verlichting vermeld. (+aangerekend) Nu blijkt dat m'n standlicht nog steeds defect is. Dit is waarschijnlijk stof voor een ander topic...
156Euro btw in + 40min werk:33 Euro = 190 Euro. Niet gevraagd, niet verwittigd...
btw: bij het onderhoudsschema dat ze doorlopen staat controle van de verlichting vermeld. (+aangerekend) Nu blijkt dat m'n standlicht nog steeds defect is. Dit is waarschijnlijk stof voor een ander topic...
-
Fox30
Als ie dat mij mij zou flikken, kon ie stantepede de batterij terug vervangen door de oude! Wat zijn dat nu voor manieren om ongevraagd duurdere zaken te vervangen.Bie-mw schreef:ben juist moto gaan halen bij dealer. Had hem binnengedaaan voor een lek aan de cardan.
Als ze me bellen zou ik toch niets anders kunnen doen dan ja zegen, maar dan heb ik alvast het idee gehad dat ik een keuze had.
YOO
Tja, zoals anderen al zeiden, 't zou bij mij nie ware zijn
Dingen vervangen ongevraagd, dat mag en kan niet, tenzij eerst de klant op de hoogte te brengen, maar zomaar, voor de leut, is een andere batterij steken (en dan nog géén goedkope ook), da's erover
En dan werk dat ze moeten doen, ze aanrekenen, maar duidelijk niet hebben gedaan, teruggaan met die handel, is goed van uw kl#ten maken, uw geld (voor een stuk) terugeisen, erbij blijven staan terwijl uw standlicht wordt gemaakt, en dan zeggen dat 't de laatste keer is dat ge bij hun komt, omdat ze uw vertrouwen beschaamd hebben
Zij met uw kl#ten spelen, gij ook met die van hun
Grtz, Philip!
Tja, zoals anderen al zeiden, 't zou bij mij nie ware zijn
Dingen vervangen ongevraagd, dat mag en kan niet, tenzij eerst de klant op de hoogte te brengen, maar zomaar, voor de leut, is een andere batterij steken (en dan nog géén goedkope ook), da's erover
En dan werk dat ze moeten doen, ze aanrekenen, maar duidelijk niet hebben gedaan, teruggaan met die handel, is goed van uw kl#ten maken, uw geld (voor een stuk) terugeisen, erbij blijven staan terwijl uw standlicht wordt gemaakt, en dan zeggen dat 't de laatste keer is dat ge bij hun komt, omdat ze uw vertrouwen beschaamd hebben
Zij met uw kl#ten spelen, gij ook met die van hun
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser