Kennen jullie deze F800 link al ?

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW F-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Robmw
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 jan 2005, 09:31
Locatie: Doetinchem NL

Kennen jullie deze F800 link al ?

Bericht door Robmw »

Hoi,

Ik zie hier weinig nieuws over de F800, terwijl ik zeker weet dat er toch zat animo is voor de F800.
Op motor-forum.nl is een uitgebreide beschouwing over de S, maar m.n. de ST, voor wie het nog niet gezien heeft is hier de link:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/123134/1

NB; BMW MC VL forum werkt iets anders als motor-forum, daar moet je voor de laatste info nl. naar de laatste pagina:
Rechts bovenin kun je via een klein ventstertje naar deze laatste pagina, of je moet helemaal naar onderen scrollen


PS: heb mijn blauwe ST nog niet. Deze zou eind juni afgeleverd worden!? Hoop niet dat er al te veel vertraging komt!

PS2: hoop op meer inbreng en ervaringen van jullie kant op deze site.

Veel lees en rijplezier,

Rob
Stelo
Berichten: 379
Lid geworden op: 23 mar 2005, 23:16
Woonplaats: 8930
Locatie: Rekkem

Bericht door Stelo »

Hoi Rob,

Inderdaad, momenteel weinig beweging in het 'F-Forum'.
Momenteel zijn er niet zoveel F-rijders. Gezien echter de heel lovende artikels over de nieuwe F800 modellen zullen er ongetwijfeld meer bestellingen volgen. En eens de nieuwe F800's zullen geleverd worden, zal er ongetwijfeld wel meer beweging komen op de weg en op het forum.

Hopelijk wordt de uwe eerstdaags geleverd, en kunnen we likkebaarden van de foto's die je plaatst.

Groetjes,

Stelo
R1200RT
Robmw
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 jan 2005, 09:31
Locatie: Doetinchem NL

Bericht door Robmw »

Stelo schreef:Hoi Rob,

Hopelijk wordt de uwe eerstdaags geleverd, en kunnen we likkebaarden van de foto's die je plaatst.
I let You know !!

Overigens, ik was vanochtend bij de dealer. Deze snapt ook niet waarom mijn (bestelde) ST er nog niet is. Hij kon bijv. zien dat er bij een andere dealer eentje 2 weken later besteld was en die was al in NL !!!!??????

Zijn er bij jullie ook met langere dan geplandde wachttijden ?????

Laat ik maar niet wanhopen, want dan slaap je alleen maar slecht.

Rob
GVC
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 mei 2006, 18:07
Locatie: Londerzeel ( Vlaams Brabant )

Bericht door GVC »

Overigens, ik was vanochtend bij de dealer. Deze snapt ook niet waarom mijn (bestelde) ST er nog niet is. Hij kon bijv. zien dat er bij een andere dealer eentje 2 weken later besteld was en die was al in NL !!!!??????
Hallo Rob,
Mijn grijze F800ST heb ik van half juni en moet zeggen dat de vooropgestelde datum bijna tot op de dag juist was. Bij de bestelling werd mij gezegd in welke week de montage startte en wanneer mijn ST zou geleverd worden.Dus tel rustig de dagen af. Ik ben heel tevreden met mijn aankoop. Er staat inderdaad veel waarheid in de reportages van de F800. Hopelijk worden de F- rijders een grote gezellige groep op deze forum. Waar we onderling onze bevindingen kunnen uitwisselen.

Rob nog een beetje geduld, het zal dik en dubbel beloond worden.

Groetjes,
Ivan
Plaats reactie