Toon je GS !
Moderator: GVN
Hoi
De Luc Boxer zijn GSAZ... Z staat voor Zeeuws

zie ook
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtopic.php?t=8162
GRTS Danny
De Luc Boxer zijn GSAZ... Z staat voor Zeeuws

zie ook
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtopic.php?t=8162
GRTS Danny
De grote van het scherm valt wel mee, op de foto een beetje een vertekend beeld, al staande op de voetsteunen moet je wel niet te ver naar voren gaan hangen, want dan raak je het wel.
Maar het beschermd wel goed tegen de wind, ik heb trouwens geen ervaring met het orginele ruitje, deze stond bij aankoop er al op
Maar het beschermd wel goed tegen de wind, ik heb trouwens geen ervaring met het orginele ruitje, deze stond bij aankoop er al op
Mijn gsa, een pakje Drum en ik afgelopen weekend vlakbij (een van) Engelands bekendste groepje stenen ...

Geert Hp2Adv en xtz660 in wording-
Kurt Steyaert
Foto Helga
Hallo,
Ik ben Kurt en ben nieuw op het forum.
Mijn brommer is een 1150 GSa 2002, Helga.

Tot onderweg!
Grtz
Ik ben Kurt en ben nieuw op het forum.
Mijn brommer is een 1150 GSa 2002, Helga.

Tot onderweg!
Grtz
YOO
Ferm masjien, een Adventure zie ik, in een niet alledaags kleurke, en met een TT Desiertokuip, knap ding zeg
Ik hou u niet tegen om nog enkele foto's te plaatsen
Grtz, Philip!
Ferm masjien, een Adventure zie ik, in een niet alledaags kleurke, en met een TT Desiertokuip, knap ding zeg
Ik hou u niet tegen om nog enkele foto's te plaatsen
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
Iron Gonzo
ze ziet er wulps uit.
in haar blauw corsetje is meilijk te temmen lijkt me

in haar blauw corsetje is meilijk te temmen lijkt me
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Kurt Steyaert
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Een polyglot is iemand met een hoge graad van taalbeheersing in verschillende talen.
Wanneer iemand zich vlot kan uitdrukken in twee verschillende talen is die persoon tweetalig. Gewoonlijk spreekt men over een polyglot als iemand zes of meer talen vloeiend kan spreken.
Toch is het kennisniveau van talen zeer relatief en bestaat er geen echt objectieve meetmethode om vast te stellen of iemand een taal beheerst. Alleen al het verschil in maatschappelijke positie kan veel uitmaken voor de mate waarin iemands kennis van een taal leidt tot communicatie op het normale taalniveau van een bepaalde sociale klasse. Ook de wenselijke woordenschat en aanpassing aan een tongval of dialect speelt hierbij een rol. Er valt hierbij ook nog een onderscheid te maken tussen de lees-, schrijf- en spreekvaardigheden.
Wanneer iemand zich vlot kan uitdrukken in twee verschillende talen is die persoon tweetalig. Gewoonlijk spreekt men over een polyglot als iemand zes of meer talen vloeiend kan spreken.
Toch is het kennisniveau van talen zeer relatief en bestaat er geen echt objectieve meetmethode om vast te stellen of iemand een taal beheerst. Alleen al het verschil in maatschappelijke positie kan veel uitmaken voor de mate waarin iemands kennis van een taal leidt tot communicatie op het normale taalniveau van een bepaalde sociale klasse. Ook de wenselijke woordenschat en aanpassing aan een tongval of dialect speelt hierbij een rol. Er valt hierbij ook nog een onderscheid te maken tussen de lees-, schrijf- en spreekvaardigheden.
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Idd, maar kleur moet wel "farbe" zijn(s)Campi schreef:Een polyglot is iemand met een hoge graad van taalbeheersing in verschillende talen.
Anders is't een polykloot.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
Iron Gonzo
koelen= kühlen 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE