Welk setje banden laten je toe om er eens stevig tegen aan te vliegen?
Of geven je het langst plezier in de bochten? Wissel je ervaringen met banden op dit forum uit.
Na 12.500 km waren de BT020 op mijn R1200RT bijna aan vervanging toe, ze konden in feite nog makkelijk 2000 km mee, maar ik volg volgende week een motoropleiding in Brugge en nadien vertrek ik naar Frankrijk en Zwitserland, dus het leek mij raadzaam beide banden te vervangen.
Ik heb nieuwe Roadtec Z6 C laten plaatsen bij GDF te Aartselaar (dank aan Harald e.a. voor de verwijzingen op dit forum): zeer vlotte en vriendelijke bediening, even gebeld en op afspraak onmiddellijk geholpen, zeer deskundig, factuur ligt klaar bij vertrek, op een uurtje was alles geregeld. Meeste banden zijn in voorraad. De man vertelde mij overigens dat hij tegenwoordig veel BMW rijders over de vloer krijgt.
Prijzen waren 145.80 € (vooraan 120/70) en 202.52 € (achteraan 180/55).
net terud van de "ronnie".op de RT een achterband 139€ all in.BT 020
voor de GT voor 115€ all in achter 180/55/17 149€ all in.BT 020.is voor volgende week.
ferre
IRON GONZO schreef:net nieuwe banden geplaatst
merk victoria
met kevlar en lekprotectie
prijs 14euro voor 2
het was dan ook voor mijn koersfietsje
Da's verdomd goedkoop voor een setje buitenbanden !! hoe vindt gij die goedkope winkels allemaal zeg ???
De laatste die ik kocht van Victoria hebben mij 27 Euro per set gekost. En 't waren dan van de goedkoopste.
IRON GONZO schreef:net nieuwe banden geplaatst
merk victoria
met kevlar en lekprotectie
prijs 14euro voor 2
het was dan ook voor mijn koersfietsje
Da's verdomd goedkoop voor een setje buitenbanden !! hoe vindt gij die goedkope winkels allemaal zeg ???
De laatste die ik kocht van Victoria hebben mij 27 Euro per set gekost. En 't waren dan van de goedkoopste.
hoe ik die winkels vind = veel mensen kennen.
van Eyck in aalter.
doet alleen onderdelen.
van de goedkoopste tot de duurste, maar dan met de laagste prijs
heb mij laten wijsmaken dat het prijsverschil tss dealer en bandenboer in veel gevallen komt doordat de bandenboer niet de voorgeschreven snelheidsindex zou plaatsen, nl. H ipv de voorgeschreven V (in geval GS), nu vraag ik mij af of dit kan kloppen?
Two valve or not two valve, that's tthe question !
(XL 500) - ( K 100 RS) - ( R 850 GS) - '05 R 1200 GS - '91 R 100 GS
(Garmin SP III) - (SP 2610) - Oregon 400T - Forerunner 310 XT - Montana 600
Firmin -den boXer- schreef:heb mij laten wijsmaken dat het prijsverschil tss dealer en bandenboer in veel gevallen komt doordat de bandenboer niet de voorgeschreven snelheidsindex zou plaatsen, nl. H ipv de voorgeschreven V (in geval GS), nu vraag ik mij af of dit kan kloppen?
effe controleren.
=bij mij staat ZR op mijn pilot road.
Vanmorgen om 09.25 u. gebeld naar de Gentse banden centrale voor een BT 20 achteraan en mocht direct komen. Goede service en voor 170 € verder geholpen. Daarna eens tot bij BMW Latem gereden en ne keer gaan rond neuzen. Mooie winkel en vriendelijke mensen.
Bruno schreef:Vanmorgen om 09.25 u. gebeld naar de Gentse banden centrale voor een BT 20 achteraan en mocht direct komen. Goede service en voor 170 € verder geholpen. Daarna eens tot bij BMW Latem gereden en ne keer gaan rond neuzen. Mooie winkel en vriendelijke mensen.
Wel Bruno, goed te zien dat jij de beste adressen in het Gentse ook ontdekt
De prijzen van de BT020 kelderen al een paar maand. Leuk nieuws voor zij die ermee rijden. Je kan een achterbandje bij enkele dealers al krijgen voor 140 euro.
Heeft er al iemand ervaring met het kopen van banden waarvan ze per taxi-post geleverd worden ? Prijzen zijn buiten concurrentie, maar is het ook een beetje betrouwbaar ?
R1150RT van 2003, betrouwbaar beestje. Nu een 1200RT, hopelijk een even betrouwbaar beestje !
In dat topic van die goedkope banden over internet ken ik zo'n 15 mensen die er permanent gebruik van maken (Blackbird-rijders én veelrijders, dus 't gaat flink snel). Zij zijn zeer tevreden.
Ik bestel in de loop van deze week ook een band.
Die Ronnie is echt goedkoop: Bij donckers in Schoten met wat zagen : 300 euro voor en achter pilot road all in op mijn 1200 rt...ni slecht, ronnie goedkoper!