verschillende bergen overwonnen
verder nog veel rijgenot voor iedereen en hopelijk word het nog wat beter weer,daaaaaaaag.
Moderator: GVN
Hoi patrick heb even naar de website gekeken en ben verrast dat er geen foto's op staan van de vermiste jongeren op dit moment...Nero schreef:Mijn naam is Patrick, ben 49 jaar ...
Heb sedert mijn 18 jaar motorervaring, en bijna meer dan 25 merken aangeschaft én bereden...
Sedert 01 sept 1980 zwaar accident achter de rug 'in mijn recht'...
in wagen (zijkant) gereden aan een snelheid van meer dan 120 km/uur, had voorang !
In 1976 heb ik eens een BMW gehad een 75/....(lang geleden), Vorig jaar heb ik mij terug een K100 aangeschaft (een RS) en omgebouwen naar RT.
Model 1984 én hij heeft mij al veel plezier gebracht.
Ik ben woonachtig te Gent, en rijd bijna alle dagen met de motor.
In de maand oktober doe ik meestal een week-trip Ardennen waarbij een paar duizend km afgereden wordt.
Hobby is PC, motoren, magazine- lay-out - en mijn werk !!
ben Coördinator van het gerechtelijk arrondissement voor Child Focus en werk dagelijks samen met de lokale politie van Gent en de stadswachten van Gent, als met de stad en gemeentebesturen van het arrondissement Gent..
Mijn BMW is dan ook met deze een inteventievoertuig die mij tijdens mijn opdrachten nooit mag laten staan.. ! én dat doet hij ook niet !!
Op dit ogenblik zoeken we nog steeds een sponsor voor een BMW...
mij website is : http://www.childfocuscelgent.be/index.php
Ik ben sedert 7 jaar 24/24 uur van dienst voor de kinderen in nood..
Mijn calsign is NERO.![]()
![]()
Op dit ogenblik zoeken we nog steeds een sponsor voor een BMW...