Is er al sinds 1 maart, enkel nog de inloggevens in de brievenbus en je kan aan de slag...(s)Campi Di Pampi schreef:.... de nog te komen "ledenzone", iets wat mij betreft er morgen al mag komen
http://ledenzone.bmw-mc-vl.be/
Moderator: GVN

Is er al sinds 1 maart, enkel nog de inloggevens in de brievenbus en je kan aan de slag...(s)Campi Di Pampi schreef:.... de nog te komen "ledenzone", iets wat mij betreft er morgen al mag komen
Asjemenoumdc schreef:Is er al sinds 1 maart, enkel nog de inloggevens in de brievenbus en je kan aan de slag...(s)Campi Di Pampi schreef:.... de nog te komen "ledenzone", iets wat mij betreft er morgen al mag komen
http://ledenzone.bmw-mc-vl.be/

Ben benieuwdmdc schreef:Via de gewone, in een mooi enveloppe met begeleidende tekst.

Een kalender hoeft niet per sé van 01/01/xxxx tot 31/12/xxxx gaan. Je kan de kalender bv. samen met de lidkaart laten lopen, bv. 1/03/xxxx - 28(29)/02/xxxx. Zie het als een kalender voor het "werkjaar", lopende vanaf Clubxxxx; Zo kan wel alle info erop.BiemeRT schreef:Heb hem idd afgewerkt NA de Club 2000, maar ik zie niet in waarom dat argument niet zou tellen om de verschijningsdatum wat uit te stellen. En de lay-out ..... tja die wordt terug klassiek, maar daar ontkom je nu eenmaal niet aan![]()
Beetje zoals een kat in een zak kopen, dusluc boxer schreef:Yep idee voor volgend jaar, op voorhand kalender bestellen en betalen.

We wachten op voorstel van een kenner ...klt-se schreef:Het logo van het forum of van de club is volgens mij niet geschikt om daarin, naast de de zwarte priegeltekst nog eens wat te vogelen met fantasieletters en dergelijke. Als je de officiele logos wil handhaven zul je er een ander vlak aan toe moeten voegen of naast plaatsen.
Bewust denk ik, want anders had hier allang een Poll over geweestKLT-SE schreef:Moet ik daar uit de conclusie trekken dat dit topic langzaam dood bloedt?

JH. schreef:![]()
![]()
![]()
terug even serieus...
Er is dus duidelijk een communicatieprobleem tussen wat de leden willen en wat de club/BMW wil...maar om het nu tot een opstand van het volk te laten komen... da zou wat grof zijn natuurlijk.
maar... Moesten we nu eens beide partijen tevreden stellen![]()
Awel... das volgens mij nie moelijk...
Enerzijds biedt de club/bmw een 'nekkoord' (om het moeilijke woord LAINYARD niet te gebruiken) met daarop heel duidelijk het officieel bmw-logo.
Ge kunt daar op een veilige manier uw sleutels aanhangen tijdens de ritstop... maar ... en nu komt het...ja... begrepen...
GE KUNT DAAR IETS AANHANGEN DUS...
en wa hangen we daaraan...
Inderdaad... een eigen ontworpen plakaat met een verwijzing naar ons eigen nickske ... maar vooral... met een logo waar WIJ achterstaan... en dat WIJ mooi vinden...
Twee vliegen in een klap dus...
Enerzijds een TOPPRODUCT van bmw uit ... namelijk de lainyard (iedereen weet ondertussen dat dit nekkoord betekend)
Anderzijds een plaats om ... zonder velcro of naaiwerk... je kenbaar te maken.. Trouwens.. een opgenaaid logo op je jas zie je toch maar zolang je je jas aanhebt.. en da nekkoordje kan je zelfs dragen op je beste kostuum als het moet!!!
tenzij.... (en hopelijk lezen er nu zeer hoge pieten... nee nie de deze door naar meloenen te kijken... maar echt grote mannen van de top ....) BMW voor een keer haar gulle hand uitsteekt en we allemaal zo'n koordje gratis krijgen natuurlijk... Da zou pas marketing zijn!!!