"Benefiet voor Jeanine" op 6 februari !
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
Sven 12RT
Re: "SCHAEKELS" Vrijdag 25 juni
Sorry, ik pas ook.
Vrijdag late dienst, zaterdag de vroege...
Vrijdag late dienst, zaterdag de vroege...
Zal prima terraskes weer worden. Dus de turken kunnen buiten zitten.
Ik zal die "pot" wel een kopke kleiner maken ..
-
bougimain
- Contacteer:
Als ik kan kom ik ook maar het zal met de 4 wieler worden daar mijne beemer te koop staat, zie te koop
Bougimain
Bougimain
UpJohn schreef:Zal prima terraskes weer worden. Dus de turken kunnen buiten zitten.![]()
Tisniewaarhé ... efkens verschieten se ..daar mijne beemer te koop staat
-
Kris1200RT
Droevig nieuws mannen.
De zoon van Jeanine is vorige zondag uit het leven gestapt.
De uitvaartplechtigheid voor Johan vind volgende donderdag (15/7) om 10u in de St Ursula kerk van Eizeringen plaats.
Omwille van beroepsverplichtingen zal ikzelf niet aanwezig kunnen zijn. Ik zorg echter wel voor een kaartje in naam van de BMW-club...
tot binnenkort
Kris
De uitvaartplechtigheid voor Johan vind volgende donderdag (15/7) om 10u in de St Ursula kerk van Eizeringen plaats.
Omwille van beroepsverplichtingen zal ikzelf niet aanwezig kunnen zijn. Ik zorg echter wel voor een kaartje in naam van de BMW-club...
tot binnenkort
Kris
BMW-Motorclub Vlaanderen Onthaalmedewerker Vlaams-Brabant
Is dat op de manier dat ik denk dat iemand dat doetKris1200RT schreef:De zoon van Jeanine is vorige zondag uit het leven gestapt.

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
adjuvo
Bedankt Kris om het droevige nieuws te delen ,Kris1200RT schreef:Droevig nieuws mannen.
tot binnenkort
Kris
ik zal evenmin op de dienst aanwezig kunnen zijn vermits ik me die dag onmogelijk kan vrijmaken .
Ik heb Johan slechts 1 x ontmoet tijdens de Kerstonthaalavond vorig jaar en heb er toch een paar leuke babbels aan overgehouden .
Mocht je Jeanine een dezer nog zien geef haar dan van mijnentwege maar een dikke knuffel en als jullie een of ander postuum eerbetoon op poten zouden zetten ter ere van Johan mag je op mij rekenen .
Re: "SCHAEKELS" Vrijdag 23 juli
Droevig nieuws .. Sterkte aan Jeanine en familie.
Ik denk niet Johan al ontmoet te hebben, ik vermoed dat hij weinig in het café was.
Ik denk niet Johan al ontmoet te hebben, ik vermoed dat hij weinig in het café was.
Goed Kris. Dat lijkt me aangewezen. Het clubbestuur zal ook wel wat doen veronderstel ik.Ik zorg echter wel voor een kaartje in naam van de BMW-club...
-
bougimain
- Contacteer:
Morgen !! is de 4de vrijdag van de maand, en het kan zijn maar ben nog niet zeker da'k ook kom met een geleende Can am spyder als het geen pijpestelen regent.
Bougimain
Bougimain
adjuvo schreef:Psst , is't morgen of volgende week ?
-
adjuvo
Bougie , als 't regent moet ge er U gewoon onder hangen ....bougimain schreef:Morgen !! is de 4de vrijdag van de maand, en het kan zijn maar ben nog niet zeker da'k ook kom met een geleende Can am spyder als het geen pijpestelen regent.
Bougimain
adjuvo schreef:Psst , is't morgen of volgende week ?
-
Kris1200RT
Morgen dus Schaekels-avond.....
Zal er niet zijn. Zit in Libramont op landbouwbeurs.
mvrgr
mvrgr
Ik werk tot 23.00u,
Ik hoop dat er nog iemand is als ik daar aankom.
Ik hoop dat er nog iemand is als ik daar aankom.
-
adjuvo
Sorry mannen ,
ik ben een goed uurtje geleden thuisgekomen met een kanjer van een stijve nek , lopende oogjes en een paar neusvleugels waar je zelfs niks meer door krijgt met een compressor .
Het bekende resultaat van werken gedurende een paar uur in 18 graden , dan weer terug naar 36 graden met open vensters en huilende ventilatoren en dan weer terug die ijskelder in .
't zal dus voor een volgende editie zijn ....
P.S. Zeker niet vergeten van den Bougieman zijn nieuw speelgoed enkele foto's te nemen .
Volgens goed ingelichte bronnen is 't ne grijzen ....
Slaapwel.
ik ben een goed uurtje geleden thuisgekomen met een kanjer van een stijve nek , lopende oogjes en een paar neusvleugels waar je zelfs niks meer door krijgt met een compressor .
Het bekende resultaat van werken gedurende een paar uur in 18 graden , dan weer terug naar 36 graden met open vensters en huilende ventilatoren en dan weer terug die ijskelder in .
't zal dus voor een volgende editie zijn ....
P.S. Zeker niet vergeten van den Bougieman zijn nieuw speelgoed enkele foto's te nemen .
Volgens goed ingelichte bronnen is 't ne grijzen ....
Slaapwel.
Den Bougimain ?adjuvo schreef:Volgens goed ingelichte bronnen is 't ne grijzen ....
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
-
bougimain
- Contacteer:
Ja ne grijze in bruikleen maar had niet veel tijd en had mijn fotoaparaat niet mee
maar ti's dezelfde als den deze

Ik heb er nu al +/- 500 km opzitten en ik moet zeggen het rijden voor mij is iets heel apart, wel mijn ding juist het draaien is heel komisch want je hebt echt de indruk dat je gaat omkantelen als je daarmee u eerste draai mee neemt maar dat trekt enorm goed op amai van 0 tot 100 km/h in amper 5 sec. ik vind dit niet mis en de zithouding is voor mij ook perfect.
Ik weet een ding en dat is dat ik er zeker eene ga zoeken in 2dehands want nieuw kost het mij iets te veel.
wat ik wel heb ondervonden dat is dat als bvb op de snelweg 120 km/h ermee rijdt dat je u stuur ZEER GOED moet vasthouden want dit rijdt zoals een go-kart.
Maar ben echt content da'k ermee heb kunnen rijden.
bougimain
maar ti's dezelfde als den deze

Ik heb er nu al +/- 500 km opzitten en ik moet zeggen het rijden voor mij is iets heel apart, wel mijn ding juist het draaien is heel komisch want je hebt echt de indruk dat je gaat omkantelen als je daarmee u eerste draai mee neemt maar dat trekt enorm goed op amai van 0 tot 100 km/h in amper 5 sec. ik vind dit niet mis en de zithouding is voor mij ook perfect.
Ik weet een ding en dat is dat ik er zeker eene ga zoeken in 2dehands want nieuw kost het mij iets te veel.
wat ik wel heb ondervonden dat is dat als bvb op de snelweg 120 km/h ermee rijdt dat je u stuur ZEER GOED moet vasthouden want dit rijdt zoals een go-kart.
bougimain
Bob schreef:Den Bougimain ?adjuvo schreef:Volgens goed ingelichte bronnen is 't ne grijzen ....
-
bougimain
- Contacteer:
Ja den deze, maar had gisteren niet veel tijd bij schaekels

En heb er nu al dik 500 km opzitten ik moet zeggen het rijden voor mij is iets heel apart, wel mijn ding juist het draaien is heel komisch want je hebt echt de indruk dat je gaat omkantelen als je daarmee u eerste draai mee neemt maar dat trekt enorm goed op amai van 0 tot 100 km/h in amper 5 sec. ik vind dit niet mis en de zithouding is voor mij ook prfect.
bougimain

En heb er nu al dik 500 km opzitten ik moet zeggen het rijden voor mij is iets heel apart, wel mijn ding juist het draaien is heel komisch want je hebt echt de indruk dat je gaat omkantelen als je daarmee u eerste draai mee neemt maar dat trekt enorm goed op amai van 0 tot 100 km/h in amper 5 sec. ik vind dit niet mis en de zithouding is voor mij ook prfect.
bougimain
Bob schreef:Den Bougimain ?adjuvo schreef:Volgens goed ingelichte bronnen is 't ne grijzen ....
Re: "SCHAEKELS" Vrijdag 24 September
Tradioneel zijn de zomer onthaalavonden vrij rustig bij Schaekels. Langzamerhand zien we dan ook wat meer zielen verschijnen in de wintermaanden.
Vrijdag aanstaande iedereen welkom.
Aangename avond gewenst !
(Ik zal er niet kunnen zijn)
Vrijdag aanstaande iedereen welkom.
Aangename avond gewenst !
(Ik zal er niet kunnen zijn)
Ik doe mijn best.
Mijn schoonbroer trouwd op 24/09 en op 25/09 werk ik van 06.00u tot 14.00u.
Dus ik geraak er wel
Mijn schoonbroer trouwd op 24/09 en op 25/09 werk ik van 06.00u tot 14.00u.
Dus ik geraak er wel
Boer zoekt vrouwUpJohn schreef:Zit in Libramont op landbouwbeurs.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

ga mijn best doen, was er verleden keer en was tof....voor mijnen eerste keer
Als gezondheid het toelaat kom ik met de splinternieuwen beemer...
-
adjuvo
Tof !eiRTee schreef:ga mijn best doen, was er verleden keer en was tof....voor mijnen eerste keer
-
Kris1200RT
Ik ben zeker van de partij, we moeten het immers dringend een keer gaan hebben over de Schaekels Trophy.....