Klik maar op mijn envelopke en stuur maar op die handel ..
Noord Kempen Toer 11 April
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: Noord Kempen Toer 11 April
Kan niet meer doen dan op uw envelopke klikken en mailen hé .. dus die zal niet goed werken dan.
Ben ook wel te vinden voor een nachtrit, heb vroeger nog mee gereden met de Nacht van de Noordzee en dat heeft idd wel iets.Frank K schreef:Ik vind een nachtrit wel een keigoed idee. Rijd elk jaar mee met de Bleu Knights hun uilenrit en het heeft wel iets
Als't af is, dan kom ik eens op de koffie. "Komen eten"
en dan kan ik uw kunsten eens bewonderen
WimLT schreef:doorsteek maken naar de living, maar ik doe dat graag en 't zal mooi zijn ! ! ! JOENGES
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
Afgesprokenpvdk schreef:Als't af is, dan kom ik eens op de koffie. "Komen eten"en dan kan ik uw kunsten eens bewonderen
![]()
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
Tazke
- Contacteer:
Da's voor ons dan te laat, want hebben afspraakje om 9u30 a 9u45 in terheidePhilippe schreef:Ja, ik dacht daar rond 9u30 af te spreken.Nascar schreef:Zijn er mensen die vanuit Brussel of verder naar de startplaats rijden ?
Zijn er die geïnteresseerd zijn om tesamen verder te rijden ?
Zo ja, iemand die wenst af te spreken bvb aan de parking in Peutie op de E19
Het is vandaar een dik half uur rijden tot aan Ter Heide.
To boldly go where no tasmanian has gone before ...

-
John
- Contacteer:
Dan ben je te vroeg hé! Ik start inschrijvingen om 10,00 H.
-
Tazke
- Contacteer:
Dat weet ik zenneuhJohn schreef:Dan ben je te vroeg hé! Ik start inschrijvingen om 10,00 H.

dit was om te determineren of er iets zou kunnen schelen met uw mapsoep. Dus je kan het evengoed nu laten staan, als de versies overeenkomen van uw kaartmateriaal en het kaartmateriaal van de routemaker zou het normaal moeten lukken.Frank K schreef:Reset van het toestel heeft vorige eigenaar gedaan.J schreef: @ Frank, probeer eens een hard reset van jouw toestel, en probeer de route er dan eens onmiddellijk op te zetten zonder te herberekenen. Lukt dat, dan probeer je het eens met te herberekenen en doe een simulatie.
Heb route nu rechtstreeks naar toestel gezet zoner te herbereken en dat lukt.(route staat erop en klopt ont
Maar wat bedoel je met :"Lukt dat, dan probeer je het eens met te herberekenen en doe een simulatie"?
Herbereken op het toestel? En een simulatie? Doe je dat ook op een gps? En wat als het dan niet goed is?
Allez, hopelijk lukt het zondag een beetje. Ik vermoed dat ik het best zal lukken, en zeker in combinatie met het vertrouwde roadboek.
Toch bedankt alvast voor de tips.
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Tsss, ik ga alweer niet meedoen, erg jammer, houdoeJ schreef:dit was om te determineren of er iets zou kunnen schelen met uw mapsoep. Dus je kan het evengoed nu laten staan, als de versies overeenkomen van uw kaartmateriaal en het kaartmateriaal van de routemaker zou het normaal moeten lukken.Frank K schreef:Reset van het toestel heeft vorige eigenaar gedaan.J schreef: @ Frank, probeer eens een hard reset van jouw toestel, en probeer de route er dan eens onmiddellijk op te zetten zonder te herberekenen. Lukt dat, dan probeer je het eens met te herberekenen en doe een simulatie.
Heb route nu rechtstreeks naar toestel gezet zoner te herbereken en dat lukt.(route staat erop en klopt ont
Maar wat bedoel je met :"Lukt dat, dan probeer je het eens met te herberekenen en doe een simulatie"?
Herbereken op het toestel? En een simulatie? Doe je dat ook op een gps? En wat als het dan niet goed is?
Allez, hopelijk lukt het zondag een beetje. Ik vermoed dat ik het best zal lukken, en zeker in combinatie met het vertrouwde roadboek.
Toch bedankt alvast voor de tips.
J
MG Breva 850
Ik en Carlo50 zijn om 09H00 aan het tankstation te Kruibeke langs de E 17.
Laatst gewijzigd door Rolf GS op 10 apr 2010, 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
tazdevil
Jo zou ge da wel doen??Ik zou dat niet doen!Gij durtf wel zunneJ schreef:banden nog niet binnen (road attact II)
Ben nu eens benieuw voor de Tourance banden? Ik heb daar nog niet mee gereden.
alé tot zondag
J
ook tot zondag
Groetz Gerry
Beter 1 GS in de hand dan geen hand!

Ik vrees dat tegen we in Peutie kunnen vertrekken het dan ook 9u45 zal zijn.Tazke schreef:Da's voor ons dan te laat, want hebben afspraakje om 9u30 a 9u45 in terheidePhilippe schreef:Ja, ik dacht daar rond 9u30 af te spreken.Nascar schreef:Zijn er mensen die vanuit Brussel of verder naar de startplaats rijden ?
Zijn er die geïnteresseerd zijn om tesamen verder te rijden ?
Zo ja, iemand die wenst af te spreken bvb aan de parking in Peutie op de E19
Het is vandaar een dik half uur rijden tot aan Ter Heide.
Dan zien we elkaar wel in Ter Heide.
R1200GS ´05 & R100R ´93 & Harley Davidson ´12
-
GSrijder
- Contacteer:
Het wordt tijd dat ze op de ledenzone staat, heb nog wat goesting om van het zonneke te genieten deze namiddag, nu heb ik tijd, straks niet meer 
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Voor de Hèsseliere en omstrekers vertrekken we ,naar goede gewoonte, om 8h45 aan de Carrefour in Hasselt . 
-
Tazke
- Contacteer:
Zouden we niet beter tegen 10 uur afspreken?tazdevil schreef:Jo zou ge da wel doen??Ik zou dat niet doen!Gij durtf wel zunneJ schreef:banden nog niet binnen (road attact II)
Ben nu eens benieuw voor de Tourance banden? Ik heb daar nog niet mee gereden.
alé tot zondag
J![]()
![]()
![]()
![]()
ook tot zondag
Groetz Gerry
Aangezien John pas wil beginnen werken om 10 uur

-
John
- Contacteer:
Een stommiteit van den deze
die ik probeer van nog recht te zetten... Bij nazicht van de route, die ik vanmorgen nog gereden heb,(dat wil zeggen enkel de route die ik vroegtijdig aan alle die een mailtje hadden gestuurd heb verzonden) blijkt dat ik de on-aangepaste versie heb doorgestuurd! Wat neerkomt op wegenwerken te Malle die simpel te omzeilen zijn door voor je Malle binnenrijd de Oude Molenstraat links in te slaan en zo tot in het centrum van Malle te belanden. Van daar uit pik je gewoon terug in op de route.
Hopelijk lezen ze het hier nog. Morgen aan de start zal ik het nog wel herhalen dat ik weer ne kemel heb geschoten.

Hopelijk lezen ze het hier nog. Morgen aan de start zal ik het nog wel herhalen dat ik weer ne kemel heb geschoten.
-
GSrijder
- Contacteer:
Tja met de leeftijd vergeet een mens al een keer iets hé 
-
GSrijder
- Contacteer:
Allee, de rit gemaild gekregen van John.
Merci grumpy old men
Merci grumpy old men
-
jpblocken
- Contacteer:
Als niemand het erg vindt, zal ik er bij zijnNoPa schreef:Voor de Hèsseliere en omstrekers vertrekken we ,naar goede gewoonte, om 8h45 aan de Carrefour in Hasselt .
> 20 jaar lid BMW MC Vlaanderen en Lid Blue Knights Belgium chapter III
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
-
John
- Contacteer:
De route is beschikbaar op de leden zone
(en aangepast
)
Route gedownload, moto wat gekuist, Scala Rider opgeladen, Accelerator geplaatst, ... Bij leven en welzijn ben ik dus morgen van de partij 
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Pffffff ..... dat zijn wij ommes allang gewoon, jongJohn schreef:Morgen aan de start zal ik het nog wel herhalen dat ik weer ne kemel heb geschoten.![]()

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Niet zo heel ergjpblocken schreef:Als niemand het erg vindt, zal ik er bij zijnNoPa schreef:Voor de Hèsseliere en omstrekers vertrekken we ,naar goede gewoonte, om 8h45 aan de Carrefour in Hasselt .. En anders heel zeker.
En vergeet Uwen picknick niet .
Ja John, ge hebt er uw werk van gemaakt !!! Beloofd een schone rit te worden. 100 downloads al, nice.
@ GS-rijder : 't is nog even wachten op de bloesems. Heb vandaag met de 190 km allroadrit van Endurofun welgeteld 1 fruitgaard in bloei gezien.
Ik denk dat dit kersenbomen waren. Nog iets te vroeg voor de ontploffing van bloesems van appels en peren.
@ Zino en Carlo, ik zal m'n best doen om er op tijd te zijn. Anders treffen we mekaar wel op de rit.
Op 3 dagen tijd 2 nummerplaathouders naar de haaien : donderdag vloog er een Nissan Pick Up langs achter op m'n K. K nog net kunnen rechthouden.
Vandaag de nummerplaat van de G 650 X Challenge gegrepen door m'n eigen noppen vd achterband. De nummerplaat is er 15 km vh einde dan maar volledig afgebroken. Heb ze dan maar in m'n rugzak gestoken : was toch niet meer leesbaar.
Tot morgen.
@ GS-rijder : 't is nog even wachten op de bloesems. Heb vandaag met de 190 km allroadrit van Endurofun welgeteld 1 fruitgaard in bloei gezien.
Ik denk dat dit kersenbomen waren. Nog iets te vroeg voor de ontploffing van bloesems van appels en peren.
@ Zino en Carlo, ik zal m'n best doen om er op tijd te zijn. Anders treffen we mekaar wel op de rit.
Op 3 dagen tijd 2 nummerplaathouders naar de haaien : donderdag vloog er een Nissan Pick Up langs achter op m'n K. K nog net kunnen rechthouden.
Vandaag de nummerplaat van de G 650 X Challenge gegrepen door m'n eigen noppen vd achterband. De nummerplaat is er 15 km vh einde dan maar volledig afgebroken. Heb ze dan maar in m'n rugzak gestoken : was toch niet meer leesbaar.
Tot morgen.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.
ADVrider.com
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.

ADVrider.com