10/09/2006 - Stoffel's Flanders Fields

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

ok, is enorm groot. Ik denk een Texaco, in Nazareth
http://www.lpg.be/nazareth.gif[/img]

Stoffel passeert daar vaak, zou dat moeten kennen.
Waar zit hij? Toch niet aant klooien met zijn GPS?[img]
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

@ Xavier => Texaco Nazareth is ong. een goei 65km vanaf Texaco GB, indien we stipt (zoals voorzien) om 0800 vertrekken zouden we als alles goed gaat rond 0835 moeten passeren in Nazareth...graag een seintje of we U moeten oppikken of niet... :wink:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Waarde Beemervrienden,

Murphy is toegeslagen. Vandaag (deze morgen op het werk) telefoon gekregen dat de Rally (Omloop van Vlaandern) toch wel hun etappes hebben hertekend zekers :twisted: :twisted: :twisted:
Bijgevolg moet ik, na het aanschaffen van de kaart en nazicht ter plaatse, een deel van mijn route hertekenen. Ik kan ze finaal afleveren op Versie 6 en 8. Vanaf morgenochtend zal ik alle geadresseerden terugmailen met de nieuwe versie. Indien er mensen zijn die ze in Versie 7 dienen te verkrijgen gelieve zo vlug, ASAP, een mail te sturen naar stoffel1200gs@gmail.com zodoende kan ik morgen nog de mensen depaneren. Ik zal zondag mijn laptop met de routes in versie 8 en 6 meehebben. ter plaatse aan de start kan dan nog worden gedownload van mijn laptop. Wat het roadbook betreft zal ik er alles aan doen om de verbetering via een bijkomend nota'tje mee te geven de dag zelf.

Waarvoor mijn oprechte excuses maar die pipo's spelen serieus met mijn Kl*****ten :twisted: :twisted:

Ik zal vanavond reeds proberen de route te vernieuwen en gelieve bij de minste twijfel, stuur een mail zodat ik de nieuwe route kan doorsturen. Vermeld tevens in welke versie je die graag had gehad? Men zegge het verder ...

Stoffel ;)
Afbeelding
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Stoffel, spijtig, maar het is nu zo. Zwier de onzekere stukken er gewoon uit en verbindt de rest. Mijn mailboxje is waiting en zijn u dankbaar :D

Stel voor dat de de rit herdopen tot "Frogrally I" :twisted:
mdc
Webmaster
Webmaster

Bericht door mdc »

Pvde schreef: Ik heb bij het herberekenen en controle van de GPS route een kleinigheidje ontdekt,
mijn vraag is of anderen dit ook hebben en waaraan kan dit liggen :?:
Ik ben ingezoomd tot op 20m en krijg dat baantje niet te zien, nochtans heb ik ook CN v8.
Links mijn herberekening en rechts die van Stoffel.
Afbeelding
Houdoe
Er loopt daar geen weg.
Waarschijnlijk is daar een stuk direct routing gebruikt.
Als je U-bochten vermijden aanzet en recalculate doet, krijg je daar een rare kronkel. Hij (zij) rijdt verder tot eerste afslag om dan blokje rond te gaan terug naar die brug.

Het probleem is dat je daar tamelijk schuin de weg op komt en direct naar links moet en terug van de weg af. Mapsource aanziet dit als een U-bocht. Als je deze optie afzetkrijg je een herberekening zoals bij jou.

@stoffel voor mij versie 8 (geen NT)

Marc
Marc

R1250RT 2020
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Patrick en Marc, Jürgen heeft dit probleem ook voorgehad bij het afrijden van de route. Zoals Marc aanhaalt kom je boven en moet je een 10-tal meter verder terug naar links. Het is omdat je de Lovaart niet verder kan volgen gezien je met de moto's niet onder de brug mag of kan!

Btw heb jullie mailtje gestuurd met mijn plannetje!

Stoffel ;)

PS het roadbook zal ook volledig aangepast zijn :wink:
Afbeelding
sprint

Bericht door sprint »

pffffffff, altijd maar die veranderingen in die ritten. :cry:
Ik denk dat ik maar eens naar D'ardennen ga rijden :mrgreen:
Marnix.

Afbeelding
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Stoffel Thanks, nieuwe route ontvangen :wink:
mdc, alleen moet je me nog eens wijsmaken wat direct routing is of hoe je dit doet :?: :roll:
Telkens ik de route herbereken geeft hij de weg zoals hierboven aangegeven, bij aanpassing voorkeuren te mijden u-bochten geeft hij nog meer rare kronkels, dan gaat de route naar rechts met een blokje rond kom je dan terug naar het punt waar je dan rechtsaf moet om de route te vervolgen.
PS: Het is geen groot probleem maar ben gewoon nieuwschierig om te weten te komen hou dat juist inelkaar zit :roll:
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Pvde schreef:Yep,
mdc, alleen moet je me nog eens wijsmaken wat direct routing is of hoe je dit doet :?: :roll:
Telkens ik de route herbereken geeft hij de weg zoals hierboven aangegeven, bij aanpassing voorkeuren te mijden u-bochten geeft hij nog meer rare kronkels, dan gaat de route naar rechts met een blokje rond kom je dan terug naar het punt waar je dan rechtsaf moet om de route te vervolgen.
PS: Het is geen groot probleem maar ben gewoon nieuwschierig om te weten te komen hou dat juist inelkaar zit :roll:
Houdoe
Nog 2 keer slapen. :lol: :lol: :lol:
@ Sprint zondag zal het regenen in de Ardennen, dus vergeet je regenjasje niet hé! :lol:

Stoffel ;)
Afbeelding
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

vergeet ook niet dat het canadezen dag is zondag er zullen ook heel wat plechtigheden doorgaan op begraafplaatsen :idea: :?
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
sprint

Bericht door sprint »

IRON GONZO schreef:vergeet ook niet dat het canadezen dag is zondag er zullen ook heel wat plechtigheden doorgaan op begraafplaatsen :idea: :?
Ja, maar 't zijn toch geen verkiezingen die zondag :mrgreen:
Marnix.

Afbeelding
Iron Gonzo

sprint schreef:
IRON GONZO schreef:vergeet ook niet dat het canadezen dag is zondag er zullen ook heel wat plechtigheden doorgaan op begraafplaatsen :idea: :?
Ja, maar 't zijn toch geen verkiezingen die zondag :mrgreen:
dat niet
maar bussen vol toeristen op die kleine weggetjes en als ze uitstappen lopen ze voor u wiel :mrgreen:
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Michel

Bericht door Michel »

@ Stoffel,

kan ik de nieuwe GPS-file toegestuurd krijgen aub?
Mercikes en tot morgen!
Michel
R1100GS "BLACK MOLLY"
---------------------------------
ajmo

Bericht door ajmo »

Pvde schreef:Yep,
In de menubalk van Mapsource klikken op "Bewerken",
Dan op "Voorkeuren",
Dan op tab "Routebepaling",
en dan op het bolletje "Directe route gebruiken".

Dan kun je met je route overal dwars doorheen, of dat dan met de motor ook lukt is iets anders.

En Stoffel, bedankt voor de nieuwe route

groet ajmo.
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Hey Stoffel,

Merci voor de rit, heb ze goed ontvangen en lijkt te werken. Ga nu nieuwe voorband gaan leggen. :twisted:

@All
Voor diegene die de Gentenaars willen oppikken komende van Brussel of Antwerpen. Het Texaco station op E17 bevindt zich op: N50 58.329 E3 36.664 (Ook op te zoeken via -> Diensten ->Brandstof ->Nazareth)
Het ligt 35 km van Stoffels startplaats. Denk daar tot 0835 te wachten. Anders wordt het chasen want ruim 20 min nodig.

:!: Aan allen die E17 gebruiken richting Kortrijk om het startpunt te vervoegen: kijk uit jullie doppen voor vallende sterren in de middenberm...

greetz,
Xavier
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Xavier schreef:Anders wordt het chasen want ruim 20 min nodig.... kijk uit jullie doppen voor vallende sterren in de middenberm...
Yep,
:roll: :wink: :lol: :lol: :lol:
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Iron Gonzo

ik weet niet of ik kan aanwezig zijn :cry:
zie techniek forum
TRIUMPH TROPHY SE
Scarto

Bericht door Scarto »

Stoffel schreef:Patrick en Marc, Jürgen heeft dit probleem ook voorgehad bij het afrijden van de route. Zoals Marc aanhaalt kom je boven en moet je een 10-tal meter verder terug naar links. Het is omdat je de Lovaart niet verder kan volgen gezien je met de moto's niet onder de brug mag of kan!
Mag ik jullie op het volgende wijzen aub :idea:

In het "Algemeen Reglement der Scheepvaartwegen van het Koninkrijk, Titel III- Instandhouding van de bevaarbare waterwegen en hun aanhorigheden, Artikel 93.69" wordt geciteerd:

Zonder toelating van bevoegde instanties bij de Vlaamse Overheid, is het verboden:
a) met paarden die niet voor de jaagdienst gebruikt worden of met motorvoertuigen te rijden op de dijken en jaagpaden die geen openbare weg zijn.
b) op de aanhorigheden der waterwegen, gelijk welke soort van vee te laten lopen of weiden.

Mijn vrienden van de SPN (Federale Scheepvaartpolitie) zijn reeds vewittigd en zullen in deze regio uitzonderlijke interventies verzorgen en toezicht houden.

Een verwittigd paard of koe is er twee waard :!: :twisted: :lol: :lol: :lol:

Ik kan helaas niet rijden, dienstverplichtingen.... :wink:
Martin M.
R1150RT Titanium 2003, Clublid
AfbeeldingAfbeelding
Relax

Bericht door Relax »

Uw vrienden zijn ook mijn vrienden, en den eerste die daar zijnen dikke kop durft laten zien, krijgt ne stamp voor z'n reet van dit varken.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Xavier schreef: :!: Aan allen die E17 gebruiken richting Kortrijk om het startpunt te vervoegen: kijk uit jullie doppen voor vallende sterren in de middenberm...

greetz,
Xavier
Ter hoogte van Kruishouten en Waregem, een verwittigd motard is er 50 waard ...

Daarnet dankzij de super goede helpende hand van Jürgen, wat zouden we zonder hem gaan doen, het roadbook volledig aangepast. Kom net terug van copycenter. Nu nog wat werk aan het samenstellen. Allez ben al blij dat alles op het laatste moment nog in orde is gekomen. Waarvoor mijn oprechte dank aan Hansie, diegene die mij van de probs op de hoogte heeft gebracht en in het bijzonder aan Jürgen, wat zou ik zijn zonder zijn technische ondersteuning.

Normaal zou iedereen wel de routes moeten hebben gekregen, in ieder geval diegene die ze hebben gevraagd. Maar indien mensen zijn die de oude versie hebben, kan ik ze morgen depanneren aan de vertrekplaats met mijn laptop. Maar dan enkel in Versies 6, 8 en 8NT. De mensen met Versie 7 mijn excuses :oops:

Groetjes en ik ben nog altijd bereikbaar op mijn mailbox voor nieuwe aanvragen van routes!

Alvast tot morgen en Frankske heeft ons na het optrekken van nevel en mist tenminste 25° beloofd. 8)

Stoffel ;)
Afbeelding
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

Relax schreef:Uw vrienden zijn ook mijn vrienden, en den eerste die daar zijnen dikke kop durft laten zien, krijgt ne stamp voor z'n reet van dit varken.
Aha, die mannen zijn dus herkenbaar aan hunnen "dikke kop", ik neem pijl en boog mee...ze zouden die waterratten beter houden waar ze horen...onder water dus... :wink:

@ Stoffel => file goed ontvangen, staat al op de Gps => nen oprechten dikke merci eveneens aan zij die U geholpen hebben 8)
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
sprint

Bericht door sprint »

Xavier schreef: :!: Aan allen die E17 gebruiken richting Kortrijk om het startpunt te vervoegen: kijk uit jullie doppen voor vallende sterren in de middenberm...

greetz,
Xavier
Thx voor de info, ik wacht niet aan de Texaco, je zal mij wel ergens voorbij rijden op den E17. :wink:
Mijn vrouw rijd mee en het tempo ligt daarom te laag om jullie te volgen :?
Relax schreef:Uw vrienden zijn ook mijn vrienden, en den eerste die daar zijnen dikke kop durft laten zien, krijgt ne stamp voor z'n reet van dit varken.
Heu, Relax.
Mijn vrouw rijd ook mee, hou u wat in of ik mag niet meer mee rijden :mrgreen:

Stoffel schreef: Maar indien mensen zijn die de oude versie hebben, kan ik ze morgen depanneren aan de vertrekplaats met mijn laptop. Maar dan enkel in Versies 6, 8 en 8NT. De mensen met Versie 7 mijn excuses :oops:

Stoffel ;)
Ze moeten dan wel hun eigen garmin (25) code mee hebben 8)
(s)Campi schreef: @ Stoffel => file goed ontvangen, staat al op de Gps => nen oprechten dikke merci eveneens aan zij die U geholpen hebben 8)
Hier ook en op de Gps gezet.
Jürgen en Hansie hebben wel een pintje verdiend Afbeelding
Marnix.

Afbeelding
Scarto

Bericht door Scarto »

Onzen Dirk is terug in volle aktie. 8)

Voor de volledigheid van bovenvermeld artikel...het volgende:
a) De wielrijders en motorwielrijders moeten zich voegen naar de voorschriften de reglementen betreffende de waterwegen waarvan sprake;
b) Snelheidswedstrijden zijn verboden :!: :P
c) De snelheid der voertuigen mag 30 km/u niet overschrijden in open veld. In bebouwde kommen, kruisen van wegen, op sluisvallen wordt de snelheid beperkt tot 10 km/u.

Op mijner speciaal verzoek worden morgen enkel blauwe FJR's onderschept :!: :lol: :lol: :lol:
Martin M.
R1150RT Titanium 2003, Clublid
AfbeeldingAfbeelding
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Serieus off-topic aan het gaan! We rijden langs de waterwegen er niet in hé :lol:
Daar waar ik niet doormag of kon, heb ik gemeden.
Ge zijt er niet om het te zien hé Martin. :cry: 8)

Stoffel ;)
Afbeelding
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Wegens stormloop op bandencentrale geen nieuwe voorband. Wel olie, filter en luchtfilter vervangen. Bougies gekuist en RT spint vrolijk voor morgen.

Verdikke Martin. Ik breng morgen een accuboormachine mee voor de roeiboot van uw zogenaamde vrienden.

Anyway, effe serieus.
Wie komt er morgen allemaal?
- Scampi KofferKrasman
- Stoffel
- Koppel
- Pvde
- Vriend Relax
- Sprint
- Michel
- ajmo
- Bruno
- Beeper
- Robrt
- Frank
- Marc
- Jo De Paepe

Ai, ai wat een zootje! :lol: :lol: :lol:
:?: Vrouwvolk?
Mijn duo is op weekend, was anders wellicht wel mee gegaan.
Plaats reactie