10/09/2006 - Stoffel's Flanders Fields
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
- Contacteer:
Waarde Beemervrienden,
Murphy is toegeslagen. Vandaag (deze morgen op het werk) telefoon gekregen dat de Rally (Omloop van Vlaandern) toch wel hun etappes hebben hertekend zekers
Bijgevolg moet ik, na het aanschaffen van de kaart en nazicht ter plaatse, een deel van mijn route hertekenen. Ik kan ze finaal afleveren op Versie 6 en 8. Vanaf morgenochtend zal ik alle geadresseerden terugmailen met de nieuwe versie. Indien er mensen zijn die ze in Versie 7 dienen te verkrijgen gelieve zo vlug, ASAP, een mail te sturen naar stoffel1200gs@gmail.com zodoende kan ik morgen nog de mensen depaneren. Ik zal zondag mijn laptop met de routes in versie 8 en 6 meehebben. ter plaatse aan de start kan dan nog worden gedownload van mijn laptop. Wat het roadbook betreft zal ik er alles aan doen om de verbetering via een bijkomend nota'tje mee te geven de dag zelf.
Waarvoor mijn oprechte excuses maar die pipo's spelen serieus met mijn Kl*****ten
Ik zal vanavond reeds proberen de route te vernieuwen en gelieve bij de minste twijfel, stuur een mail zodat ik de nieuwe route kan doorsturen. Vermeld tevens in welke versie je die graag had gehad? Men zegge het verder ...
Stoffel
Murphy is toegeslagen. Vandaag (deze morgen op het werk) telefoon gekregen dat de Rally (Omloop van Vlaandern) toch wel hun etappes hebben hertekend zekers

Bijgevolg moet ik, na het aanschaffen van de kaart en nazicht ter plaatse, een deel van mijn route hertekenen. Ik kan ze finaal afleveren op Versie 6 en 8. Vanaf morgenochtend zal ik alle geadresseerden terugmailen met de nieuwe versie. Indien er mensen zijn die ze in Versie 7 dienen te verkrijgen gelieve zo vlug, ASAP, een mail te sturen naar stoffel1200gs@gmail.com zodoende kan ik morgen nog de mensen depaneren. Ik zal zondag mijn laptop met de routes in versie 8 en 6 meehebben. ter plaatse aan de start kan dan nog worden gedownload van mijn laptop. Wat het roadbook betreft zal ik er alles aan doen om de verbetering via een bijkomend nota'tje mee te geven de dag zelf.
Waarvoor mijn oprechte excuses maar die pipo's spelen serieus met mijn Kl*****ten

Ik zal vanavond reeds proberen de route te vernieuwen en gelieve bij de minste twijfel, stuur een mail zodat ik de nieuwe route kan doorsturen. Vermeld tevens in welke versie je die graag had gehad? Men zegge het verder ...
Stoffel

- mdc
- Webmaster
Er loopt daar geen weg.Pvde schreef: Ik heb bij het herberekenen en controle van de GPS route een kleinigheidje ontdekt,
mijn vraag is of anderen dit ook hebben en waaraan kan dit liggen![]()
Ik ben ingezoomd tot op 20m en krijg dat baantje niet te zien, nochtans heb ik ook CN v8.
Links mijn herberekening en rechts die van Stoffel.
Houdoe
Waarschijnlijk is daar een stuk direct routing gebruikt.
Als je U-bochten vermijden aanzet en recalculate doet, krijg je daar een rare kronkel. Hij (zij) rijdt verder tot eerste afslag om dan blokje rond te gaan terug naar die brug.
Het probleem is dat je daar tamelijk schuin de weg op komt en direct naar links moet en terug van de weg af. Mapsource aanziet dit als een U-bocht. Als je deze optie afzetkrijg je een herberekening zoals bij jou.
@stoffel voor mij versie 8 (geen NT)
Marc
Marc
R1250RT 2020
R1250RT 2020
Patrick en Marc, Jürgen heeft dit probleem ook voorgehad bij het afrijden van de route. Zoals Marc aanhaalt kom je boven en moet je een 10-tal meter verder terug naar links. Het is omdat je de Lovaart niet verder kan volgen gezien je met de moto's niet onder de brug mag of kan!
Btw heb jullie mailtje gestuurd met mijn plannetje!
Stoffel
PS het roadbook zal ook volledig aangepast zijn
Btw heb jullie mailtje gestuurd met mijn plannetje!
Stoffel

PS het roadbook zal ook volledig aangepast zijn

-
- Contacteer:
Yep,
Stoffel Thanks, nieuwe route ontvangen
mdc, alleen moet je me nog eens wijsmaken wat direct routing is of hoe je dit doet
Telkens ik de route herbereken geeft hij de weg zoals hierboven aangegeven, bij aanpassing voorkeuren te mijden u-bochten geeft hij nog meer rare kronkels, dan gaat de route naar rechts met een blokje rond kom je dan terug naar het punt waar je dan rechtsaf moet om de route te vervolgen.
PS: Het is geen groot probleem maar ben gewoon nieuwschierig om te weten te komen hou dat juist inelkaar zit
Houdoe
Stoffel Thanks, nieuwe route ontvangen

mdc, alleen moet je me nog eens wijsmaken wat direct routing is of hoe je dit doet

Telkens ik de route herbereken geeft hij de weg zoals hierboven aangegeven, bij aanpassing voorkeuren te mijden u-bochten geeft hij nog meer rare kronkels, dan gaat de route naar rechts met een blokje rond kom je dan terug naar het punt waar je dan rechtsaf moet om de route te vervolgen.
PS: Het is geen groot probleem maar ben gewoon nieuwschierig om te weten te komen hou dat juist inelkaar zit

Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L

Nog 2 keer slapen.Pvde schreef:Yep,
Stoffel Thanks, nieuwe route ontvangen![]()
mdc, alleen moet je me nog eens wijsmaken wat direct routing is of hoe je dit doet![]()
![]()
PS: Het is geen groot probleem maar ben gewoon nieuwschierig om te weten te komen hou dat juist inelkaar zit![]()
Houdoe

@ Sprint zondag zal het regenen in de Ardennen, dus vergeet je regenjasje niet hé!

Stoffel

-
vergeet ook niet dat het canadezen dag is zondag er zullen ook heel wat plechtigheden doorgaan op begraafplaatsen

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
dat nietsprint schreef:Ja, maar 't zijn toch geen verkiezingen die zondagIRON GONZO schreef:vergeet ook niet dat het canadezen dag is zondag er zullen ook heel wat plechtigheden doorgaan op begraafplaatsen![]()
maar bussen vol toeristen op die kleine weggetjes en als ze uitstappen lopen ze voor u wiel

TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
In de menubalk van Mapsource klikken op "Bewerken",Pvde schreef:Yep,
Stoffel Thanks, nieuwe route ontvangen![]()
mdc, alleen moet je me nog eens wijsmaken wat direct routing is of hoe je dit doet![]()
![]()
Dan op "Voorkeuren",
Dan op tab "Routebepaling",
en dan op het bolletje "Directe route gebruiken".
Dan kun je met je route overal dwars doorheen, of dat dan met de motor ook lukt is iets anders.
En Stoffel, bedankt voor de nieuwe route
groet ajmo.
Hey Stoffel,
Merci voor de rit, heb ze goed ontvangen en lijkt te werken. Ga nu nieuwe voorband gaan leggen.
@All
Voor diegene die de Gentenaars willen oppikken komende van Brussel of Antwerpen. Het Texaco station op E17 bevindt zich op: N50 58.329 E3 36.664 (Ook op te zoeken via -> Diensten ->Brandstof ->Nazareth)
Het ligt 35 km van Stoffels startplaats. Denk daar tot 0835 te wachten. Anders wordt het chasen want ruim 20 min nodig.
Aan allen die E17 gebruiken richting Kortrijk om het startpunt te vervoegen: kijk uit jullie doppen voor vallende sterren in de middenberm...
greetz,
Xavier
Merci voor de rit, heb ze goed ontvangen en lijkt te werken. Ga nu nieuwe voorband gaan leggen.

@All
Voor diegene die de Gentenaars willen oppikken komende van Brussel of Antwerpen. Het Texaco station op E17 bevindt zich op: N50 58.329 E3 36.664 (Ook op te zoeken via -> Diensten ->Brandstof ->Nazareth)
Het ligt 35 km van Stoffels startplaats. Denk daar tot 0835 te wachten. Anders wordt het chasen want ruim 20 min nodig.

greetz,
Xavier

-
ik weet niet of ik kan aanwezig zijn
zie techniek forum

zie techniek forum
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Mag ik jullie op het volgende wijzen aubStoffel schreef:Patrick en Marc, Jürgen heeft dit probleem ook voorgehad bij het afrijden van de route. Zoals Marc aanhaalt kom je boven en moet je een 10-tal meter verder terug naar links. Het is omdat je de Lovaart niet verder kan volgen gezien je met de moto's niet onder de brug mag of kan!

In het "Algemeen Reglement der Scheepvaartwegen van het Koninkrijk, Titel III- Instandhouding van de bevaarbare waterwegen en hun aanhorigheden, Artikel 93.69" wordt geciteerd:
Zonder toelating van bevoegde instanties bij de Vlaamse Overheid, is het verboden:
a) met paarden die niet voor de jaagdienst gebruikt worden of met motorvoertuigen te rijden op de dijken en jaagpaden die geen openbare weg zijn.
b) op de aanhorigheden der waterwegen, gelijk welke soort van vee te laten lopen of weiden.
Mijn vrienden van de SPN (Federale Scheepvaartpolitie) zijn reeds vewittigd en zullen in deze regio uitzonderlijke interventies verzorgen en toezicht houden.
Een verwittigd paard of koe is er twee waard

Ik kan helaas niet rijden, dienstverplichtingen....

Ter hoogte van Kruishouten en Waregem, een verwittigd motard is er 50 waard ...Xavier schreef:Aan allen die E17 gebruiken richting Kortrijk om het startpunt te vervoegen: kijk uit jullie doppen voor vallende sterren in de middenberm...
greetz,
Xavier
Daarnet dankzij de super goede helpende hand van Jürgen, wat zouden we zonder hem gaan doen, het roadbook volledig aangepast. Kom net terug van copycenter. Nu nog wat werk aan het samenstellen. Allez ben al blij dat alles op het laatste moment nog in orde is gekomen. Waarvoor mijn oprechte dank aan Hansie, diegene die mij van de probs op de hoogte heeft gebracht en in het bijzonder aan Jürgen, wat zou ik zijn zonder zijn technische ondersteuning.
Normaal zou iedereen wel de routes moeten hebben gekregen, in ieder geval diegene die ze hebben gevraagd. Maar indien mensen zijn die de oude versie hebben, kan ik ze morgen depanneren aan de vertrekplaats met mijn laptop. Maar dan enkel in Versies 6, 8 en 8NT. De mensen met Versie 7 mijn excuses

Groetjes en ik ben nog altijd bereikbaar op mijn mailbox voor nieuwe aanvragen van routes!
Alvast tot morgen en Frankske heeft ons na het optrekken van nevel en mist tenminste 25° beloofd.

Stoffel

-
- Contacteer:
Aha, die mannen zijn dus herkenbaar aan hunnen "dikke kop", ik neem pijl en boog mee...ze zouden die waterratten beter houden waar ze horen...onder water dus...Relax schreef:Uw vrienden zijn ook mijn vrienden, en den eerste die daar zijnen dikke kop durft laten zien, krijgt ne stamp voor z'n reet van dit varken.

@ Stoffel => file goed ontvangen, staat al op de Gps => nen oprechten dikke merci eveneens aan zij die U geholpen hebben

R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
Thx voor de info, ik wacht niet aan de Texaco, je zal mij wel ergens voorbij rijden op den E17.Xavier schreef:Aan allen die E17 gebruiken richting Kortrijk om het startpunt te vervoegen: kijk uit jullie doppen voor vallende sterren in de middenberm...
greetz,
Xavier

Mijn vrouw rijd mee en het tempo ligt daarom te laag om jullie te volgen

Heu, Relax.Relax schreef:Uw vrienden zijn ook mijn vrienden, en den eerste die daar zijnen dikke kop durft laten zien, krijgt ne stamp voor z'n reet van dit varken.
Mijn vrouw rijd ook mee, hou u wat in of ik mag niet meer mee rijden

Ze moeten dan wel hun eigen garmin (25) code mee hebbenStoffel schreef: Maar indien mensen zijn die de oude versie hebben, kan ik ze morgen depanneren aan de vertrekplaats met mijn laptop. Maar dan enkel in Versies 6, 8 en 8NT. De mensen met Versie 7 mijn excuses![]()
Stoffel

Hier ook en op de Gps gezet.(s)Campi schreef: @ Stoffel => file goed ontvangen, staat al op de Gps => nen oprechten dikke merci eveneens aan zij die U geholpen hebben
Jürgen en Hansie hebben wel een pintje verdiend

Marnix.

Onzen Dirk is terug in volle aktie.Relax schreef:Uw vrienden zijn ook mijn vrienden, en den eerste die daar zijnen dikke kop durft laten zien, krijgt ne stamp voor z'n reet van dit varken.

Voor de volledigheid van bovenvermeld artikel...het volgende:
a) De wielrijders en motorwielrijders moeten zich voegen naar de voorschriften de reglementen betreffende de waterwegen waarvan sprake;
b) Snelheidswedstrijden zijn verboden

c) De snelheid der voertuigen mag 30 km/u niet overschrijden in open veld. In bebouwde kommen, kruisen van wegen, op sluisvallen wordt de snelheid beperkt tot 10 km/u.
Op mijner speciaal verzoek worden morgen enkel blauwe FJR's onderschept

Wegens stormloop op bandencentrale geen nieuwe voorband. Wel olie, filter en luchtfilter vervangen. Bougies gekuist en RT spint vrolijk voor morgen.
Verdikke Martin. Ik breng morgen een accuboormachine mee voor de roeiboot van uw zogenaamde vrienden.
Anyway, effe serieus.
Wie komt er morgen allemaal?
- Scampi KofferKrasman
- Stoffel
- Koppel
- Pvde
- Vriend Relax
- Sprint
- Michel
- ajmo
- Bruno
- Beeper
- Robrt
- Frank
- Marc
- Jo De Paepe
Ai, ai wat een zootje!
Vrouwvolk?
Mijn duo is op weekend, was anders wellicht wel mee gegaan.
Verdikke Martin. Ik breng morgen een accuboormachine mee voor de roeiboot van uw zogenaamde vrienden.
Anyway, effe serieus.
Wie komt er morgen allemaal?
- Scampi KofferKrasman
- Stoffel
- Koppel
- Pvde
- Vriend Relax
- Sprint
- Michel
- ajmo
- Bruno
- Beeper
- Robrt
- Frank
- Marc
- Jo De Paepe
Ai, ai wat een zootje!

Mijn duo is op weekend, was anders wellicht wel mee gegaan.