en proficiat natuurlijk,
en wees gerust, een goede keuze, zeker weten
een GS, dat is Goed Spul
Hey Tricky,goed voorstel van U mr de naam is al in gebruik
Vrouwke vindt het zeker en vast al een goeie keuze en hopelijk zal k er ook van genieten want t is al een jaarke geleden da k nog s test heb gereden mé ne GS.
K weet da ne GS beestig goed rijdt maar de doe ne KR ook,hopelijk zal de GS mijn hartje snel inwinnen en de KR mij lichtjes doen vergeten.
Man,m'n zou een garage mé alle types motoren moeten kunnen hebben maar dan wordt het een dure aangelegenheid.
Mé die BMW auto's net hetzelfde,van alle types ene in de garage maar dan wordt het onbetaalbaar hé...
Tenzij m'n zo rijk is als de zee diep is...
vasco66 schreef:he rbee hoe is het met uwe nieuwe gsa
Awel , esa is inderdaad heel fijn als je met 2 rijd (nee tricky, gij niet apart met de motor)
en/of wanneer je een slecht stukje weg tegenkomt.Ook het extra koppel merk je va de eerste meters.
Men eerste 1000 zijn er ondertussen 2 geworden, dus even rustig nu tot 7 juli dan mag hij binnen.
Yep,
Ik ga voor het eerst vreemd
Als jarenlange PC gebruiker, nu eindelijk de stap gemaakt om het voor mij nog onbekende wereldje van de iMac 21.5 te leren kennen
Houdoe
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L BMW F800GS
pvde schreef:Yep,
Als jarenlange PC gebruiker, nu eindelijk de stap gemaakt om het voor mij nog onbekende wereldje van de iMac 21.5 te leren kennen
Houdoe
Noodgedwongen 3 weken terug ook de stap gezet(wel de 27").
Ben al mijn foto's terug aan het bekijken, fantastisch scherm, zijn precies allemaal andere.
Voor de K1100rs 'n plaatje voor het kontje, ut bovenlipje was afgebroken, meteen wat afgevijld.
Rubber voor de ophanging van de uitlaat, ring zeg maar, tegen het trillen en tegen uitbreken uitlaatpijpen en demper (half uur).
hier heb ik er eens vlug mee gefilmd en vind het niet slecht.
en kijk in 720HD
Het nieuwe paradepaardje van Kodak is de Kodak Zx1. Dit toestel houdt het midden tussen een digitale fotocamera en filmcamera. De Kodak Zx1 kan foto’s maken maar ook film opnemen in HD-kwaliteit. Het toestel is bovendien zo compact dat het gemakkelijk in een broek- of jaszak past.
Kodak Zx1 - filmen
De Kodak Zx1 kan 720p HD film opnemen met een snelheid van 60 of 30 beelden per seconde. Het LCD-scherm heeft een afmeting van 2 inch. Omdat de Kodak Zx1 beschikt over ingebouwde software voor beeldbewerking, kunnen filmpjes snel en gemakkelijk op deel- en netwerksites zoals YouTube worden geplaatst.
Kodak Zx1 - functie
“De Kodak Zx1 is een leuke en interactieve manier om onderweg “een verhaal te vertellen” en stelt de consumenten in staat om hun avonturen snel en eenvoudig online te delen”, aldus John Blake Vice President, Eastman Kodak Company.
Kodak Zx1 – behuizing en geheugen
De behuizing van de Kodak Zx1 is weersbestendig. De camera is voorzien van een SD/SDHC kaartslot dat compatibel is met geheugenkaarten tot 32 GB. Dit staat ongeveer gelijk aan 10 uur filmen in HD-kwaliteit. Op een kaartje van 1 GB kan de Kodak Zx1 ongeveer 20 minuten film opnemen met 30 beelden per seconde. Gelijktijdig met de Kodak Zx1 kondigde Kodak speciale geheugenkaartjes aan voor videocamera’s (KODAK SDHC Video Memory Cards). De gegevenoverdracht verloopt extra snel
Houdoe
Verstandige keuze,daar ga je geen spijt van hebben.
Houdoe
Verstandige keuze,daar ga je geen spijt van hebben.