Ondertussen volledig bedrag binnen van de motor!!!RBee schreef:Hoe en ge had uw voorschot terug gegeven.bmwfreakske schreef:Vandaag mijn rally pakske gaan ophalen![]()
![]()
Nu dat alles verkocht is ben ik op zoek naar een mooie K1100 LT
Moderator: GVN
Ondertussen volledig bedrag binnen van de motor!!!RBee schreef:Hoe en ge had uw voorschot terug gegeven.bmwfreakske schreef:Vandaag mijn rally pakske gaan ophalen![]()
![]()

ne keer verwend? ge hebt hier verdomme uwe eigen topic "wat heb ik vandaag gekocht"Vandaag heb ik mijn eigen eens verwent met een Iphone 3GS 32 Mb

Dat zijn geen nieuwe!GSPeP schreef:Een nieuw paar ...
bigfoot46 schreef:@ Tricky
als bij jou de tippen aflslijten van het bochten pikken dan staan je voetjes niet goed.

Das gewoon van hem 's avonds naar huis te slepen als hij te zat is om nog op zijn voeten te staanbigfoot46 schreef:@ Tricky
als bij jou de tippen aflslijten van het bochten pikken dan staan je voetjes niet goed.

Verkopen ze die ook per stuk dan?Relax schreef:IXS Skogar, zowat de enige waterdichte zomerhandschoen waar ik fatsoenlijk in kan. Gore-tex dus.
2 stuks.
...R1200RT... relax heeft nog twee rechtse overVerkopen ze die ook per stuk dan?
Welke verschillen met BMW Summer Rain?(buiten de prijs natuurlijk)Relax schreef: IXS Skogar, zowat de enige waterdichte zomerhandschoen waar ik fatsoenlijk in kan. Gore-tex dus.
WimLT schreef:Och, ik zal ook eens posten wat ik vandaag gekocht heb. Doe dat eigenlijk nooit want als ik elke dag moet posten wat ik gekocht heb![]()
't Was mij toch stilaan te warm aan't worden en zo is de verleiding om in T-shirt te gaan rondrijden toch weer wat uitgesteld![]()
Nee, maar als ik dat er niet bij vermeld, dan is er wel ergens een slimmerik die vraagt:"Verkopen ze die ook per stuk dan?".xantingo schreef:Verkopen ze die ook per stuk dan?Relax schreef:IXS Skogar, zowat de enige waterdichte zomerhandschoen waar ik fatsoenlijk in kan. Gore-tex dus.
2 stuks.
Deze met X-TRAFIT? Als ik me niet vergis een recente technologie van versmelting van lagen. Denk dat je ze gewoon beide 'ns moet passen (vooral dat is belangrijk bij de betere handschoen).RBee schreef:Welke verschillen met BMW Summer Rain?(buiten de prijs natuurlijk)Relax schreef: IXS Skogar, zowat de enige waterdichte zomerhandschoen waar ik fatsoenlijk in kan. Gore-tex dus.
Nope, niet waterdicht en ik denk zelfs dat er beter op de markt is dan dit. Feit is dat ik de vest al had en er persép@rick schreef:Voor alle duidelijkheid : deze zomercombinatie is niet echt waterdicht hé, dus best een regenoveral meenemen als je voor 'n hele dag gaat brommen ?
En deel je ons ook even je eerste bevindingen mee qua draagcomfort enz...