bougimain schreef:Vandaag Chiptuning gedaan bij mijn auto en wat een verschil in het optrekken en in mijn verbruik (van +/- 5,2 l. naar 4,6 l)
en ze maken eerst een backup van de originele software in mijn computer voor in het geval het niet moest gaan of er iets hapert en met Garanti ook nog erbij.
Chiptuning voor mijn Nissan Note 1.5 DCI
Via een veilige motormanagement-optimalisatie de onderstaande prestatieverbeteringen voor uw auto gedaan
Prestaties Standaard ATM
Vermogen van 86 Pk naar 112 Pk
Trekkracht van 200 Nm naar 270 Nm
Methode OBD- chiptuning
bougimain
heb je het dan ook aangegeven aan de autobelastingen of trek je u daar niets van aan?
In mijn garage willen ze het niet meer zonder het aan te geven.
Naar het schijnt is het bij mijn auto 5 serie enkel een code ingeven in de bestaande software en hij staat op vol vermogen.
J
J
En de verzekering...
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
bougimain schreef:Niks verzekering, niks autobelasting en is niet detekteerbaar in de garage zelfs als ze het diagnosetoestel eraan hangen.
En J wie zegt er u dat je naar U garage moet daarvoor ?
bougimain
Dan hoop ik voor jou toch maar dat de verzekering dat niet ontdekt als je ooit een serieus ongeval zou hebben en ze heel het zaakje wat verder willen onderzoeken... Want als die iéts vinden waardoor ze niet hoeven uit te keren, zijt maar zeker dat ze daar dan gebruik van zullen maken.
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
WimLT schreef:Weeral een boete. Gelukkig eentje in Holland. Daar zijn ze niet zo duur . 35 € in de Solden
tijd voor een mini coyote
Ik begin er ook steeds meer aan te denken, deze week terug eens choon breifke ontvangen, den F800GS is direct gedoopt, 84 waar 'k 70 mocht, komt op een mooie staatssponsoring van 70€
't Is niet de aankoop dat me tegenhoudt, maar 't abonnement, daar heb ik zo'n hekel aan
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Een iPod hebben, en er enkel met oorkes kunnen naar luisteren is maar dwaas, en aangezien we eigenlijk geen radio in huis hebben was de keuze rap gemaakt. Héél goede klank kwaliteit, dat was m'n eerste vereiste, wel geen radio ontvangst, maar via wifi en de Q-music aplicatie op de iPod kunnen we toch radio luisteren wanneer gewenst
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Ik begin er ook steeds meer aan te denken, deze week terug eens choon breifke ontvangen, den F800GS is direct gedoopt, 84 waar 'k 70 mocht, komt op een mooie staatssponsoring van 70€
't Is niet de aankoop dat me tegenhoudt, maar 't abonnement, daar heb ik zo'n hekel aan
Grtz, Philip!
Philip,
Je bent percies goe bezig de staatskas te spijzen, de 3de of 4de al op een half jaar ????
T'is simpel ze, de gaskraan wat meer toedraaien
Gisteren dit gekocht in wolvertem voor mijn vrouw en ikzelf.
Powerbalance armband
POWER BALANCE
Wat is Power Balance?
Waarvoor staat het concept POWER BALANCE?
Power Balance is een nieuwe technologie die vooral werkt met natuurlijke energievelden van het menselijk lichaam.
Het welzijn van een persoon is direct gekoppeld aan een natuurlijke stroom van energie in zijn lichaam. In China is dit principe reeds tweeduizend jaar bekend en het is vanuit deze filosofie dat POWER BALANCE werd ontwikkeld.
Deze producten bevatten hologrammen, gedrukt op een Mylar film, die bestemd zijn om in harmonie met de energieën van het menselijk lichaam te functioneren. De visie werd gelanceerd door topsporters en voor topsporters die actief hiermee omspringen. Deze atleten putten hier dan ook de grootste voldoening uit.
Hologram Hoe werkt het?
Volgens de Oosterse inzichten , moeten natuurlijke energieën in staat zijn om zich op een harmonieuse manier te kunnen verplaatsen. Het hologram gemaakt op een Mylar-fotocel is het hart van POWER BALANCE die behandeld is met verschillende specifieke frequenties.
Wie gebruikt POWER BALANCE?
POWER BALANCE Performance Technology wordt wereldwijd gebruikt door vele internationale atleten, zoals Rubens Barrichello, Shaquille O`Neal en Andy Irons. Op elk continent, zijn er vele fans, recreanten en professionals die van POWER BALANCE gebruik maken en zo genieten van de voordelen van deze producten.
POWER BALANCE waarvoor is dit ontwikkeld?
Eeuwenlang hebben veel mensen - met inbegrip van de meest fervente verdedigers van de oosterse filosofieën - actief gebruik gemaakt van het lichaam om de natuurlijke energie trachten te beschermen tegen schadelijke interferentie. De ideeën en het begrip van fundamenteel onderzoek op dit gebied is niet nieuw. Wij zijn op zoek naar de meest economisch methode om dit product op de markt te kunnen implementeren. POWER BALANCE werd ontworpen om deze technologie toegankelijk te maken aan het grote publiek.
Zal POWER BALANCE ons sterker maken, meer evenwichtig of meer flexibiliteit geven?
Neen, je moet hier geen formele bewijzen zoeken, want alleen met empirische gegevens kan dit. POWER BALANCE zegt niet dat een persoon sterker is dan voorheen. Het is bedoeld om de natuurlijke energieën optimaal te laten functioneren in het lichaam. Iedereen kan dit uitproberen op zichzelf en ervaar je persoonlijke ervaring.
Wat doen de atleten?
Veel sporters, coaches, fitness, personal trainers en welzijnsdeskundigen geloven dat wanneer er harmonie in een lichaam is dit alleen maar bevorderend kan zijn voor de persoon zelf.
Door wie en hoe wordt het gemaakt?
Hologrammen zijn gemaakt in de VS en behandeld met natuurlijke frequentie geselecteerd in een bepaald bereik. Enkele producten, zoals siliconen armbanden en neopreen worden vervaardigd in China.
Hoe lang kan het effect duren?
Hologrammen zijn gemaakt uit verschillende lagen Mylar die een hoge resistentie waarde hebben waardoor de geschatte levensduur van ten minste een jaar is.
De armbanden zijn ze voor iedereen?
Overal in de wereld krijgen we regelmatig getuigenissen van vele tevreden klanten. Zij zijn allemaal overtuigd van de voordelen van onze producten, elk heeft zijn eigen visie op de balans die hij/zij nastreeft, die al dan niet het gebruik van een armband van toepassing vind.
POWER BALANCE is geen medisch product!
Wij uiten niet alleen een groot bezwaar op het feit dat POWER BALANCE een medische product, maar ook op geen enkele wijze word beschouwd of word gebruikt als diagnose, genezing, behandeling of alternatieve geneeskunde.
hier heb je de website ervan met de prijzen klik hier en een goede vriend van mij die al 20 jaar bodybuilder is gebruikt het onlangs ook en vind het een goed ding.
op ebay vind je er veel goedkoper maar zijn het wel de echte ????
bougimain
Beemer schreef:En wat is de kostprijs van dit hebbeding ?
Jaren geleden hadden we in NL de zg. 'Nico Haak armbandjes'...
Gerard van der Hoeven schreef:Ze waren razend populair en werden volop gedragen, de magnetische gezondheidsarmband. Wanneer je zo'n armband om deed werden er magische krachten ontwikkeld wat zorgde voor een rustig gevoelsleven met minder stress en een betere gezondheid. Het ging mis toen een reclamebureau Neerlands volkszanger Nico Haak er reclame voor liet maken. Met armband aan kreeg de goede man plots een hartaanval en overleed. De reclamecampgane werd stopgezet en de armband verdween weer even snel als hij gekomen was, want niemand wilde het noodlot tarten en net als Nico vroegtijdig aan zijn einde komen...
Verkeerd niks. Ik vondt het alleen wat kort dat je op ludieke reakties in uw eigen "te koop" topic er een slotje hebt laten opzetten!
Maar heu, no hard feelings hoor!!
Volledige eetkamer --> dressoir, eetkamertafel, salontafel, tv-meubel, barkast.
Over 3 weken staat alles in de living behalve de tafels, die waren ni op stock en moeten van fabrikant komen, kan dus nog 8weken duren.
Ondertussen muren bijplamuren en gaatjes vullen, fix op muur zetten en behangen, opkuisen en eetkamer kan geleverd worden.
Motorrijden is geen hobby, het is een levenswijze!
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.
Een Schubert C3 fluo geel samen met een fluo vestje met ritssluiting van Heinrich.
Opvallen is de boodschap.
En ik moet zeggen, vanochtend naar Brussel gingen ze allemaal opvallend opzij.
De helm spant nog wel redelijk maar ik vermoed dat dit na een paar weken zich wel zal oplossen.
Verkeerd niks. Ik vondt het alleen wat kort dat je op ludieke reakties in uw eigen "te koop" topic er een slotje hebt laten opzetten! Maar heu, no hard feelings hoor!!
JA ... daar wassem weer rap mee, hé
Nadeel van zo'n slotje is toch wel dat je topic onherroepelijk wegzakt en verdwijnt van de ..... forumbodem. Je kan het zelfs zélf ook niet meer omhoog trappen !
"Slechte" reclame is nog altijd véél beter dan géén reclame
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
Elke gebruiker kan zelf een slotje plaatsen op zijn topic in het Te koop forum. Hetgeen John ook deed.
Terug bovenaan krijgen is ook geen probleem.
Onderaan staat een link 'Bericht bumpen', als je daar op klikt komt je eigen bericht terug bovenaan in de lijst zonder een "shot" of andere opmerking er bij te plaatsen.