Fluo helm
Moderator: GVN
Re: Fluo helm
Tja, €600 is geen klein bier. Maar in Nederland vragen ze zo'n €750 voor een gele fluo-helm...Relax schreef:M'n goesting is al over...

-
Relax
Knettergekke prijzen, als je 't mij vraagt. Kan me niet voorstellen dat er geen helmen zijn van even goede kwaliteit en veel goedkoper (wat niet hetzelfde is als goedkoop).
Ik reed met een Shuberth Concept en nu met een Shuberth R1 (die trouwens na 2 jaar stilaan uit elkaar aan 't vallen is). Deze is geraakt bij ongeval en gaat binnen voor nazicht. 'k Weet niet echt goed welke te kopen als deze kaduk moest blijken. Geen R1 meer, da's wel zeker.
Maar 'k vind die kleur geweldig. Mocht wat meer zwart hebben.
Ik reed met een Shuberth Concept en nu met een Shuberth R1 (die trouwens na 2 jaar stilaan uit elkaar aan 't vallen is). Deze is geraakt bij ongeval en gaat binnen voor nazicht. 'k Weet niet echt goed welke te kopen als deze kaduk moest blijken. Geen R1 meer, da's wel zeker.
Maar 'k vind die kleur geweldig. Mocht wat meer zwart hebben.
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Los van de absurde prijsstelling merk ik duidelijk een toename in het verkeer qua aanwezigheid van fluo-helmen, zowel gele als oranje.
De oranje zijn meestal van Lazer...de gele weet ik niet, die rijden te snel.
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
John
- Contacteer:
Hebde me zien voorbij vliegen??(s)Campi Di Pampi schreef:Los van de absurde prijsstelling merk ik duidelijk een toename in het verkeer qua aanwezigheid van fluo-helmen, zowel gele als oranje.
Enheuuu...aproppo, allebei BMW Sys 4 helmpkes. (Laatste met dank aan mijnen nonkel