Toon je BoXer
Moderator: GVN
En daar kan ik van meespreken ...rusor schreef:Hoi FrankTja wat die helm betreft sorry hé.... maar naar het schijnt moet ik hem ophouden anders is het nog erger..... maar dien helm die daar ophangt????
GRTS Danny
Stoffel
PS die helm die te zien is op de promotiefolder van de HP2 komt volgend jaar in het voorjaar uit.
-
brit
ze mogen de 12gs nog in welk kleur spuiten wat ze willen... het blijft een onsamenhangend samenraapsel van diverse componenten waarvan de som wat mij betreft LELIJK is. de componenten op zich zijn stukken mooier (cardan, cilinders, ...).Kwestie van die rode rakkers nog eens uit hun kot te lokken
de rode moet de schoonste zijn, want naar het schijnt wordt hij het meest verkocht in dat kleur... en de markt liegt nooit hé
Zoals steeds zijn smaken en kleuren een kwestie van eigen visie. Maar het is een feit dat gelijk welk gebruiksvoorwerp dat deel uimaakt van een grotere afzetmarkt het meest verkocht wordt in de kleur die het beste op de markt ligt. En in mijn geval heb ik blijkbaar één van de goede keuzes gemaakt. Vanaf volgend jaar komt er een grijze uitvoering op de markt, wedden dat de 1200GS ook massaal zal verkocht worden in die kleur.
En de som van allemaal positieve elementen betreft is voor mij een meer dan geslaagde moto.
Stoffel
En de som van allemaal positieve elementen betreft is voor mij een meer dan geslaagde moto.
Stoffel
-
Iron Gonzo
ik vind de rode ook de mooiste, de gele is te fel. tis precies nen rijdende kanarie.
maar met de juiste persoon er op geeft het wel iets.
spijtig dat bmw nu geen geel rally 2 pak verkoopt he
. tis in het rood 
spijtig dat bmw nu geen geel rally 2 pak verkoopt he
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
YOO

Zwarte (plastieken
so what) zijblikken, een mooi geel kleurke, en een rood Ralley pak, da geeft den Belgische driekleur
En voor degenen die nog twijfelen, er hangt nog een vlagske (met dank aan Stoffel) aan ook
Grtz, Philip!
Ja, en danR1100RS schreef:ik vind de rode ook de mooiste, de gele is te fel. tis precies nen rijdende kanarie.![]()
spijtig dat bmw nu geen geel rally 2 pak verkoopt he. tis in het rood

Zwarte (plastieken
En voor degenen die nog twijfelen, er hangt nog een vlagske (met dank aan Stoffel) aan ook
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
Luc Hagenaars