Pan of R1200RT, Esa vering?

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

doov

Bericht door doov »

[quote="J-P
Mocht deze stelling waar zijn, zou dat inderdaad niet goed zijn. Echter, je hebt het wel eens gehoord. Kun je je afvragen wie het zei, waarom die persoon het zei, hoe waar die bewering was en hoe graag jij het wou horen :wink:

quote]

Ach, dat zal ik wel ergens in een kroeg hebben opgepikt. Borrelpraat dus.
Het is vast niet waar. Of Seven zou het moeten kunnen beamen.
Ik lees het wel.
Of if DooV ben? Jazeker.
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

Dwars schreef:gezellie hiero :mrgreen: ik haal ff chips en bier :lol:
Doe mij maar effe een koffietje...
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Opa

Bericht door Opa »

Geef mij een toppertje en een breezer annanas, en doe daar maar een dubbele whiskey bij. Zingt een nederlands duo :oops:

J-P Let's rock :!: :!:

Niks mis met een lekkere felle discussie op z'n tijd. Nie gaan schelden mannen, ieder zijn ding he :P

SHit, de chips zijn op :D
Seven

Bericht door Seven »

@doov

wat moet ik beamen.

binnenkort ga ik eens test rijden met GS en GT.
Waarom GS, omdat ik dat de beste en een van de mooiste moto's vind die ooit door BMW gemaakt zijn.
En omdat ik volgend jaar als dat kan , weer op verlof wil met de moto.
En dan niet naar de alpen of zo, maar de kant van Hongarije Romenië enz..
Heeft hier iemand ervaring mee??
Graag wat info.
Motoroosje en Erteeke

Bericht door Motoroosje en Erteeke »

Seven,

Als je wat info wil over Hongarije (en andere Oost-Europese landen), geef je maar een gil; wij hebben daar 10 jaar met het motooke rondgetoerd. Zeker ook de Baltische Staten eens proberen. De moeite waard!
zeiler1

oei

Bericht door zeiler1 »

Hallo,

Oei, zoveel reactie op mijn (toch vriendelijk) antwoord aan JP had ik ni verwacht!
JP, je zal wel een hele ervaren rijder zijn, dat heb ik je meer dan 1000 mails gelezen. Toch denk ik niet dat je zoveel (op één forum alleen al) schrijft, als prijs per km je enige maatstaf zou zijn.... :wink:
Geef maar toe, je mag een motor ook mooi vinden hoor!

even terug over het onderwerp...na een naked 850 van 2003, ben ik echt wel verknocht aan mn 1200 rt..zo erg, dat ik al goesting heb om volgend jaar een full option te kopen met het nieuwe ABS systeem. (hoewel ik dat gepiep van die electromoteurekes wel space vind) Dat ESA systeem wil ik zeker.
twee dingen vind ik vervelend de rt: de ruit rammelt op slechtere wegen, en op onverharde wegen is het wel erg tricky rijden.(neenee jp, niet alleen snelweg...)
Ik zou die alpentour in het clubblad heel graag doen...kan dat met een RT? Misschien voor de gelegenheid off road banden?? zal wel belachelijk zicht zijn...

grtz
k75c => r850r=>r1200rt '95 => r1200rt '08
zeiler1

oei

Bericht door zeiler1 »

Hallo,

Oei, zoveel reactie op mijn (toch vriendelijk) antwoord aan JP had ik ni verwacht!
JP, je zal wel een hele ervaren rijder zijn, dat heb ik in je meer dan 1000 mails gelezen. Toch denk ik niet dat je zoveel (op één forum alleen al) schrijft, als prijs per km je enige maatstaf zou zijn.... :wink:

even terug over het onderwerp...na een naked 850 van 2003, ben ik echt wel verknocht aan mn 1200 rt..zo erg, dat ik al goesting heb om volgend jaar een full option te kopen met het nieuwe ABS systeem. (hoewel ik dat gepiep van die electromoteurekes wel space vind) Dat ESA systeem wil ik zeker.
twee dingen vind ik vervelend aan de rt: de ruit rammelt op slechtere wegen, en op onverharde wegen is het wel erg tricky rijden.(neenee jp, niet alleen snelweg...)
Ik zou die alpentour in het clubblad heel graag doen...kan dat met een RT? Misschien voor de gelegenheid off road banden?? zal wel belachelijk zicht zijn...

grtz
J-P
Contacteer:

Re: oei

Bericht door J-P »

zeiler1 schreef:Hallo,

Vriendelijk??? Je bedoelt dit?
zeiler1 schreef:Zeg JP, wat hebben we geluk dat jij de slimste mens met de enige juiste mening ter wereld bent!

Het is waar, we zijn maar 'stupids' met onze 15.000km per jaar tegenover jouw machtige 100000!

Dat maakt het makkelijk voor ons , als we iets willen weten vragen we het nu gewoon aan jou.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Dat was vriendelijk??? Ik denk dat wij beiden een verschillend woordenboek hebben want dit soort vriendelijkheid wordt alleen verklaard bij de C van cynisme en de S van sarcasme...
Ja tuurlijk mag dat. Ik vind mijn 1100GS ook prachtig maar mocht die niet aan praktisch nut voldoen ging ie eruit.
twee dingen vind ik vervelend aan de rt: de ruit rammelt op slechtere wegen, en op onverharde wegen is het wel erg tricky rijden.(neenee jp, niet alleen snelweg...)
Kijk, dan kan je dus beter Pan rijden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Dat was dus deze weg, de Varita Maira kamstrasse:

Afbeelding
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
zeiler1

waauw

Bericht door zeiler1 »

Dat zijn superfoto's!
We hebben aan de bretoense kust ook op zo van die wegen gereden. Hoewel nieuwe banden, heb ik -misschien te onrechte- bang een lekke band te krijgen met baanbanden (pilot road) op onverharde wegen. mijn reismaat rijdt op n Triumph speedtriple...ook niet direct een off roader.
Ik ga toch ns n ritje maken op n GS. Rijdt dat een beetje comfortabel op de weg? windbescherming?

Nog even dit JM: ik denk dat het nooit gaat om wat je schrijft of zegt, toch wel hoe mensen die je lezen of horen het interpreteren.
Net zoals jij mijn als grapje bedoeld antwoord interpreteert als synisch en sarcastisch...interpreteren blijkbaar vele anderen jouw mails als betweterig en arrogant....en dat is niet nodig in een forum waar we alleen maar onze passie, en iedereens ervaring hiermee willen delen, toch?
so no hard feelings hoop ik, en tot antwoords!
Relax

Bericht door Relax »

Emoticons???

Afbeelding
I respect your opinion. But I don't give shit.
J-P
Contacteer:

Re: waauw

Bericht door J-P »

zeiler1 schreef:Dat zijn superfoto's!
We hebben aan de bretoense kust ook op zo van die wegen gereden. Hoewel nieuwe banden, heb ik -misschien te onrechte- bang een lekke band te krijgen met baanbanden (pilot road) op onverharde wegen. mijn reismaat rijdt op n Triumph speedtriple...ook niet direct een off roader.
Ik ga toch ns n ritje maken op n GS. Rijdt dat een beetje comfortabel op de weg? windbescherming?
Ik heb deze baantjes gereden met Bridgestone Exedra banden, gewoon baanbanden dus. Ik ben niet bang om plat te rijden want ik denk er gewoon niet over na :lol:

Een GS is fantastisch maar je zal wat windbescherming betreft concessies moeten doen. Op de weg is het een droom van een motor. Ik heb afgelopen vrijdag nog even 1 dag Pan gereden en nee, ik kan niet meer terug. De GS is het voor mij.

so no hard feelings hoop ik, en tot antwoords!
Is goed, ik ben namelijk in het geheel niet rancuneus, ik schud een uitgestoken hand altijd. :wink:
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Relax

Bericht door Relax »

Tot je ze terugkrijgt. Blijkt dan enkel nog te bestaan uit gebroken bot en geplet vlees.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Plaats reactie