Ik kwam vandaag tegen...

Onze virtuele toog...

Moderator: GVN

Plaats reactie
p@rick

Re: Ik kwam vandaag tegen...

Bericht door p@rick »

Skin schreef:Deze morgen , vlak naast men deur , Oscar van Kesbeeckstraat , vertrekt er iemand met nen grijze R1100RT .
Iemand van hier ?
't Zal dan toch uw buurman niet geweest zijn want die zoudt ge herkend hebben. Ik zou eens een klapke gaan doen met uw buurvrouw :mrgreen:
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Skin
Contacteer:

Bericht door Skin »

p@rick schreef: 't Zal dan toch uw buurman niet geweest zijn want die zoudt ge herkend hebben. Ik zou eens een klapke gaan doen met uw buurvrouw :mrgreen:
Ik woon der nu al een jaar, t'is appartementsblok naast ons ( buren zijn nog niet allemaal bekend ) , en het is eerste maal dat ik er iemand zie buitenkomen met ne bmw moto .
Hij zat misschien bij de buurvrouw en gaat dat hier niet zeggen :-)
Suzuki Gs450 '83 <> VFR 750 94' <> VFR 800 V-TeC '04 <> Bmw K1300S '12
GSPeP
Contacteer:

Bericht door GSPeP »

Dinsdagnamiddag rond 15:45h op de E17 ter hoogte van Burcht/Zwijndrecht richting Gent
- R1200RT op het linkervak
- R1200GS(A) reed in Burcht de E17 op. Berijder droeg rode fluo helm.
P-man

Bericht door P-man »

Relax schreef:Vanavond op 't werk: P-man, die een nieuw vervoermiddel zoekt voor z'n motorminded dochter. Aangename kennismaking. Voor hem.
haha,
inderdaad I : ze heeft nogal lange benen. alles kleiner/lager dan een GSA is niets voor haar. Alleen spijtg dat de GSA z'n handvaten wat vettig waren, voor de rest zag ie er gelikt uit. Haar spaarvarken zal geslacht mogen worden...
inderdaad II : het was me aangenaam. Nog een drankje erbij en het had een mooie afsluiter van de werkdag kunnen zijn...
janl
Contacteer:

Bericht door janl »

Gisteren rond 18u15 op de E19 Bxl > A'pen: een donkerblauwe R1200RT met een fluogeel Jorssen Motorsport vestje erop gezeten :grin:
Bezoek mijn motorblog: http://jeanlemotard.wordpress.com
Like Jean Le Motard op Facebook: https://www.facebook.com/JeanLeMotard.Blog
p@rick

Bericht door p@rick »

Vanmorgen +/- 7:45, van E17 Antwerpen-West tot E19 in Craeybeckxtunnel altijd beetje voor of beetje achter 1200RT 1-MEB-xxx (Ludwig Motors) gereden.
Beetje later op diezelfde E19 t.h.v. Duffel : GS(/A ?) 1-MEU-xxx die braafjes op het meest rechtse vak bleef rijden.
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
janl
Contacteer:

Bericht door janl »

Vanmorgen rond 8u45, E19 A'pen > BXL: een grijze 1200 GS(A?), meneer droeg een modieuze zonnebril en een zilvergrijze helm (Schuberth als ik me niet vergis). :grin:

Even later, ook op de E19 en daarna op de Brusselse Ring: een R1200RT. Meneer droeg een zwarte helm en op z'n jas stond Wintex of zoiets.
patrick k100

Bericht door patrick k100 »

Kom sinds een paar dagen iets voor zes uur richting torhout ne rockster tegen die goe buzze geeft
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
Relax

Bericht door Relax »

Harald, in z'n meest flashy pakje.
I respect your opinion. But I don't give shit.
SaP
Contacteer:

Bericht door SaP »

... veel onnozelaars.
Die enkel met goed weer buitenkomen en denken dat ze kunnen rijden: spiegels afrijden, bijna tegen de grond gaan aan het rood licht, met blote armpjes, een helm die achterlos hangt verliezen...
En dan zo is naar u kijken van ... ochot... een vrouw op de moto... tot ze debiel doen en ni meer in je richting durven kijken.
En de voorbeelden zijn allen verschillende motorrijders... op 1 dag... man man man
Dan precies nog liever regenweer... dan zijn er tenminste normale motorrijders op de baan :twisted:
Honda Hornet => BMW Scarver => BMW F700GS

wat leesvoer? Mijn blog: http://sapvertelsels.blogspot.be/
Harald

Bericht door Harald »

Relax schreef:Harald, in z'n meest flashy pakje.
Aan het werk hé,
de bevolking aan het helpen ;-)

@ Sap, ik begrijp u volkomen ;-)
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Skin
Contacteer:

Bericht door Skin »

06:55 Mechelen van Nekkerspoel tot oprit E19 , ne R1150R

Noch wat ander beemer volk op de E19 , Brussel ,shuman , Wetstraat, maar vergeten wat
janl
Contacteer:

Bericht door janl »

Skin schreef:06:55 Mechelen van Nekkerspoel tot oprit E19 , ne R1150R

Noch wat ander beemer volk op de E19 , Brussel ,shuman , Wetstraat, maar vergeten wat
Rij je met een rode K1300S, en donkergrijze helm? Dan ben ik je vanmorgen tegengekomen op de E19 :-)
Skin
Contacteer:

Bericht door Skin »

janl schreef:
Skin schreef:06:55 Mechelen van Nekkerspoel tot oprit E19 , ne R1150R

Rij je met een rode K1300S, en donkergrijze helm? Dan ben ik je vanmorgen tegengekomen op de E19 :-)
Nee ne grijze K1300S en ne zwarte helm ;-)
janl
Contacteer:

Bericht door janl »

Dan was het iemand anders dus. Rode K1300S (als ik goed gekeken heb), donkergrijze helm. Nummerplaat was WJE--- dacht ik.
adjuvo

Bericht door adjuvo »

Deze ochtend ergens tussen Lebbeke en Baasrode een ijzeren ezel in de garage , nog netjes aan het overwinteren onder ziijn dekentje , terwijl de vrouw des huizes de vierwieler aan het insoppen was .
Waarschijnlijk iemand die wacht tot de eerste zelf uitverloren helden zijn gesneuveld alvorens zich op de baan te begeven ...

En deze avond ergens tussen Lebbeke en Opwijk een oude K , vermoedlijk bestuurd door een leraar lichamelijke opvoeding , want dat kleine blauwe shortje heb ik nog al ergens gezien .
Ter info ,mocht het nog niet doorgedrongen zijn , besef dat bij een eventuele buiklanding in deze outfit uw geslachtsorgaan gegarandeerd aan het asfalt kleeft , verspreid in stukken en brokken ...

Klinkt hard , maar zal het nooit meer zijn nadien ...

Een beetje redelijk blijven kan geen kwaad me dunkt .

Prettig en veilig weekend aan allen die zij en nog moeten komen !
Relax

Bericht door Relax »

Ga jij nu echt élke keer preken als je iemand zonder fatsoenlijke kledij ziet rijden? En hadden dat dan nog gebruikers van dit forum geweest...
Stoor je daar toch niet aan. Wie denk je dat er het meeste last zal van hebben nadat de grond gekust werd?
wimke1971

Bericht door wimke1971 »

OP de E40 Gent-Aalst in Merelbeke dacht ik : kettingbotsing in de namiddag 17u10 met een Bmw auto en motor (RT?) De motor zat tussen twee auto's geplet...
adjuvo

Bericht door adjuvo »

Relax schreef:Ga jij nu echt élke keer preken als je iemand zonder fatsoenlijke kledij ziet rijden? En hadden dat dan nog gebruikers van dit forum geweest...
Stoor je daar toch niet aan. Wie denk je dat er het meeste last zal van hebben nadat de grond gekust werd?
Relax , verschoning ,
mogelijks speelt uw geheugen U parten na al die jaren met wervelende winden rondom uw brein , maar t is de eerste keer na maanden dat ik nog eens uit mijn hol kom .

"Hij" die op deze wijze de grond kust bepaalt namelijk mee welke premie wij volgend jaar zullen betalen vermits "Hij" deel zal uitmaken van de statistieken .

Daal dus maar een trede af op je toonladder weledelgeborene en aanvaard de (harde) realiteit , deze "HIJ" - mannen bepalen op deze wijze onze toekomst .

Voor de rest even goede vrienden .
Wiedewa

Bericht door Wiedewa »

Jasses :shock:
Plezier is toch wanneer ge het zelf hebt of doet ?
MG Breva 850
J
Contacteer:

Bericht door J »

3 miljoen moto's in Durbuy. 't is daar precies motosalon.

Niet overwegend BMW, maar wel een zeer mooie K1600Gt.
Ook nog een RT1200, Gs'en, een GS, een GS, een GS,een GS, een GS, een GS, een GS, een GS,een GS, en nog een GSA een gele.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Relax

Bericht door Relax »

adjuvo schreef:
Relax schreef:Ga jij nu echt élke keer preken als je iemand zonder fatsoenlijke kledij ziet rijden? En hadden dat dan nog gebruikers van dit forum geweest...
Relax , verschoning ,
mogelijks speelt uw geheugen U parten na al die jaren met wervelende winden rondom uw brein , maar t is de eerste keer na maanden dat ik nog eens uit mijn hol kom .
"Hij" die op deze wijze de grond kust bepaalt namelijk mee welke premie wij volgend jaar zullen betalen vermits "Hij" deel zal uitmaken van de statistieken .
Daal dus maar een trede af op je toonladder weledelgeborene en aanvaard de (harde) realiteit , deze "HIJ" - mannen bepalen op deze wijze onze toekomst .
Voor de rest even goede vrienden .
't Is niet omdat het lang geleden is dat je hier was, dat het zou onzin zijn dat je het nagenoeg steeds hebt over motorrijders die niet de "aangewezen" kledij dragen. Je zou bijna gaan denken dat je in de motorkledijhandel zit. Of predikant bent.

En van die premie: da's baarlijke nonsens. Gekwetst is gekwetst, voor de verzekering. Jeans, korte broek of kneeslider verandert daar niets aan. En ziekenkasgewijs: hoeveel rokers zorgen er dan voor een fikse toeslag op het bedrag waar we normaal mee wegkomen moesten zij er niet zijn? En zo kan je nog wel ff doorgaan. Ik betaal trouwens met plezier per jaar enkele centen méér voor die sukkel die omwille van z'n niet aangepaste kledij wat meer pijn heeft.
Als onze toekomst afhangt van een premie van €20 meer of minder, dan staat er ons nog wat te wachten.

En voor de rest: indeed.
janl
Contacteer:

Bericht door janl »

Rond 9u15 vanmorgen, Woluwelaan Kraainem: een rode K1200R, zwarte helm.
Flex

Bericht door Flex »

Deze morgen rond 10 voor 8 op de groene dreef in Brussel: een rode k1300r, rijder had een royal canin rugzakje aan :-)
jakke

Bericht door jakke »

Vandaag in Zwitserland vertrokken in de regen en in het Zwarte Woud de kers op de taart met een onweer en het openen van de hemelsluis. Ik kom liever andere dingen tegen. :roll:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Plaats reactie