Zoals ?jakke schreef:Ik kom liever andere dingen tegen.
Ik zal maar geen foto's van gisterenavond posten zeker
Moderator: GVN
Zoals ?jakke schreef:Ik kom liever andere dingen tegen.
Denk dat ik je al gezien heb in Brussel. Maar als ik alle BMS's moet onthouden die ik in brussel tegenkom...Skin schreef:Nee ne grijze K1300S en ne zwarte helmjanl schreef:Rij je met een rode K1300S, en donkergrijze helm? Dan ben ik je vanmorgen tegengekomen op de E19Skin schreef:06:55 Mechelen van Nekkerspoel tot oprit E19 , ne R1150R
Noch wat ander beemer volk op de E19 , Brussel ,shuman , Wetstraat, maar vergeten wat
Zou best kunnen, zit aan place Madou in BxlIB1 schreef:Denk dat ik je al gezien heb in Brussel.

Op weg naar Diegen, voor de babyborrel van Tibo, onze ukepuk(s)Campi Di Pampi schreef:Zaterdag een groepje Beemers4Beemers...

in Grimbergen, aan de lichten van den AkropolisTazke schreef:Op weg naar Diegen, voor de babyborrel van Tibo, onze ukepuk(s)Campi Di Pampi schreef:Zaterdag een groepje Beemers4Beemers...
Dat was Schalkse en costerke op de 1600GTL
En het is bikers4bikers
Ja heb dat al een paar keer zien afgaan, maar nog niet voor mijroadster schreef:in Grimbergen, aan de lichten van den Akropolis![]()
opletten daar, dat flitskastje dat daar hangt is hyperaktief...

Nope De mijne staat al 2 dagen vuil op staljohanelsie schreef: kdacht eerst aan harald...