Kegeltjes oefeningen

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
John
Contacteer:

Re: Kegeltjes oefeningen nieuwe foto's 20/01/08 - zie p.3

Bericht door John »

BiemeRT schreef:
Frank K schreef:
podo schreef:en wie gaat er zaterdag naar de screening van de MAG??
Ikke en Luc Boxer....
Is het ook niet ontmoedigend voor de andere, "normale" deelnemers die eigenlijk een beetje te k*kken gezet worden op deze manier :pig:
Ja :lol:
Frank K

Bericht door Frank K »

BiemeRT schreef:
Frank K schreef:
Ikke en Luc Boxer....
Misschien een "stoemme" vraag, maar waarom gaan jullie nog naar een screening als je toch al zoveel oefent ? 'k Dacht dat een screening vooral bedoelt was om te zien hoever je staat met je persoonlijke rijvaardigheid en of ze voldoet om veilig door het verkeer te komen :shock: Lijkt mij vrij evident dat het jullie daar niet aan ontbreekt :wink:

Is het ook niet ontmoedigend voor de andere, "normale" deelnemers die eigenlijk een beetje te k*kken gezet worden op deze manier :pig:
dat laatste is waarschijnlijk de reden dat jij niet mee doet....

Wim, jij stelt geen "stoemme" :drunken: vragen.
Ik probeer jaarlijks een screening te doen om te kijken hoe ik evolueer. Zo weet ik waar ik mijn rijvaardigheid nog moet bijschaven. En eigenlijk ben ik ook maar een normale deelnemer, ik heb alleen onthouden uit het verleden dat het moto "oefening baart kunst" bij het motorrijden zeker van toepassing is.
Laatst gewijzigd door Frank K op 21 feb 2008, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Frank K

Bericht door Frank K »

IRON GONZO schreef:
J schreef:wist niet eens voor wat het dient :-(
ken van MAG eigenlijk niet veel

J
houden zo, anders breek je alleen maar uw hoofd over deze organisatie :mrgreen:
Die screening heeft eigenlijk heel weinig met MAG te maken. MAG geldt enkel als tussenpersoon, STAM is de organisatie.
Voor de rest ben ik geen MAG-fan maar als ze een keer iets goed doen mag dit ook gezegd worden...
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Frank K schreef:
BiemeRT schreef:Is het ook niet ontmoedigend voor de andere, "normale" deelnemers die eigenlijk een beetje te k*kken gezet worden op deze manier :pig:
dat laatste is waarschijnlijk de reden dat jij niet mee doet.....
Heb ik al gezegd dat ik dat eigenlijk niet graag doe :clown:

'k Heb er zelf vorig jaar nog eentje gedaan van STAM in Brasschaat :mrgreen: maar 't is zeker niet mijn hobby :-P
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Fox30

Re: Kegeltjes oefeningen nieuwe foto's 20/01/08

Bericht door Fox30 »

Frank K schreef:
Frank K schreef:
Ikke en Luc Boxer....
BeemeRT schreef:
Frank K schreef:
Ik probeer jaarlijks een screening te doen om te kijken hoe ik evolueer. Zo weet ik waar ik mijn rijvaardigheid nog moet bijschaven. En eigenlijk ben ik ook maar een normale deelnemer, ik heb alleen onthouden uit het verleden dat het moto "oefening baart kunst" bij het motorrijden zeker van toepassing is.
Allee dan zijn we al met drie,
of moet ik zeggen
2 GSA-normale deelnemers
en
1 "normale" deelnemer (Ik zie het als een dagje oefenen en zoals Frank K zegt, je leert er steeds wel wat bij.)
Ik ben te lui om zelf eens wat kegeltjes klaar te zetten op een parking op een vrije dag. Hier staat alles gereed, en als er dan nog enkele beemers komen, maken we er weer een gezellige BMW dag van.
Op 13 april ga ik dan echt kursus volgen bij Motorbeheersing Tongeren, zodat we er weer een hele zomer tegen kunnen.
Frank K

Bericht door Frank K »

Fox30 schreef:
Frank K schreef:
Frank K schreef:
Ikke en Luc Boxer....
BeemeRT schreef:
Frank K schreef:
Allee dan zijn we al met drie,
of moet ik zeggen
2 GSA-normale deelnemers
en
1 "normale" deelnemer (Ik zie het als een dagje oefenen en zoals Frank K zegt, je leert er steeds wel wat bij.)
Ik ben te lui om zelf eens wat kegeltjes klaar te zetten op een parking op een vrije dag. Hier staat alles gereed, en als er dan nog enkele beemers komen, maken we er weer een gezellige BMW dag van.
Op 13 april ga ik dan echt kursus volgen bij Motorbeheersing Tongeren, zodat we er weer een hele zomer tegen kunnen.
John schreef:Ikke ook :grin:
Dus Johan, eerst even langs Hans Anders rijden voor een bril :lol: , we zijn dus voorlopig met 4, dwz... 3 en eentje buiten catogorie...den John :clown:
Welke cursus ga je volgen in Tongeren???
John
Contacteer:

Bericht door John »

@Frank K, élaba! zal´t gaan ja! :santa: :lol:
luc boxer

Bericht door luc boxer »

Ik zal alleen niet tot het einde kunnen blijven, ik moet ten laatste om 16u doorrijden om te gaan werken
Laatst gewijzigd door luc boxer op 03 nov 2018, 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Lid BMW MC Vlaanderen
Fox30

Bericht door Fox30 »

Frank K schreef:Welke cursus ga je volgen in Tongeren???
De basiscursus
"De basiscursus motorbeheersing is een cursus voor motorrijders die met de motor rijden en zich willen vervolmaken op het gebied van bochtentechniek, remtechniek, trage manoeuvres, defensief rijden…
85 % van onze cursisten ( ervaren motorrijders ) starten met een basiscursus."

Niet te verwarren met een beginnerscursus bij andere opleidingscentra!!!!!!

Ik heb deze cursus vorig jaar ook gevolgd, en was voor herhaling vatbaar. (ligt aan de cursist en niet aan de trainers)
Met opleidingscheques betaal je trouwens maar de helft van de inschrijvingsprijs, want zij zijn erkend door de Vlaamse overheid.
podo

Bericht door podo »

opleidingscheque kunt ge ook bij STAM gebruiken

en waarom nog een screening doen als je toch al veel oefent?
omdat je altijd nog wel bijleert
en ontmoedigend voor de andere, tja ik vind van niet
ik geef zelf de screenings ook en er zijn altijd mensen die zeggen dat het met "hun moto" ni ga, als er dan bijzijn die het met dezelfde soort wel kunnen doen die toch net iets meer hun best inplaats van te zeggen dat ga ni met deze moto

aja, als ik kom zalt met de remork zijn
cooper

Bericht door cooper »

Ik heb me vandaag ook nog ingeschreven en voorlopig nog geen bericht gekregen dat alles volzet was.
Ik lees net dat de dag begint om 8.30u , om wat uur wordt je daar verwacht? Ik meen me te herinneren dat de bijeenkomst in een taverne-hotel een beetje verderop is. Kan er mij mss. iemand het juiste adres doorgeven? Pleeeeease ?

Met de remorque komen das nog is een gedacht. Gegarandeerd ni om vallen in de keeroefeningen. :grin:
Afbeelding
John
Contacteer:

Bericht door John »

Dennenhof (in de bocht richting Gooreind-Wuustwezel) Neem afrit St-Job in´t Goor richting Kalmthout / Essen. Kruising voorbij de kazerne naar rechts. (Bredabaan)
cooper

Bericht door cooper »

Merciekes !!
En daar verwacht om ... ?
Afbeelding
John
Contacteer:

Bericht door John »

08,30-09,00 :wink:
Plaats reactie