ik heb de mijne vandaag afgehaald
en hij rijdt als een fiets
stukken lichter als mijne adventure
zal een heel gewenning worden
stuurt uiterst licht maar rijdt zeer goed
vasco66 schreef:ik heb de mijne vandaag afgehaald
have fun, maar voorzichtig rijden. Ik heb vandaag mijn papieren gekregen (en betaald). Nu nog wachten tot de mijne in de garage toekomt en afgeleverd wordt.
have fun, maar voorzichtig rijden. Ik heb vandaag mijn papieren gekregen (en betaald). Nu nog wachten tot de mijne in de garage toekomt en afgeleverd wordt.
Proficiat met je nieuwe Beemer!!
@IB1 : Ik dacht dat eerst de moto bij de dealer toekwam en daarna de papieren?
Op mijn papier staat leveringsdatum 26/03/13 (net als factuurdatum). De garage wist nog niet wanneer de motor zou toekomen en klaar zijn voor aflevering.
Ik heb ongeveer een uur test gereden en ik moet zeggen. Ik ben serieus onder de indruk van het blok. Wat een verschil met
de luchtgekoelde blokken. Hangt zeer kort aan het gas, pakt zeer stevig op. De motorfiets blijft altijd zeer stabiel, zowel
bij hard optrekken als hard remmen.
Gezien de korte tijd heb ik niet liggen prutsen aan de verschillende instellingen maar gewoon een uurtje geragd en het was fun.
Het enige min punt op mijn korte testrit was dat de windbescherming niet veel soeps is ( zeker niet in vergelijking met mijn RT)
Met het scherm op de hoogste stand had ik last van veel turbulentie, ik heb dan een beetje geëxperimenteerd met de standen
en de laagste stand was de beste. Je zit dan wel vol in de wind maar geen last van turbulentie.
Het blok stond nog maar op 100 pk dus wat dat zal geven met 125, dat zal de moeite zijn.
Nog een beetje wachten op de RT met dit blok dat zal waarschijnlijk ook wel indrukwekkend zijn.
GSrijder schreef:Allee vooruit ik zal ook wat komen stoefen:
Nie aantrekken, stoefers zijn ook mensen
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
En de eerste 200 km zitten er ook op. Voorlopig uitsluitend positief. Rijdt als een droom, alleen het gas nog gewoon worden want de motor heeft een pak meer te bieden dan mijn 800 had.
stropke schreef:Van daag de mijne gaan afhalen :
Groeten uit Gent
Stropke
@Stropke, ik heb je gezien rond 18u00 je stond voor de rode lichten in Oostakker samen met een F800S.
Ik kwam van bij BMW Verstraeten en reed naar de R4.
Proficiat met je aankoop!
Hoe groot ben je en hoe staat je zadel? Als ik mijn scherm hoog zet zit ik mooi uit de wind en uit de turbulentie. Aan 100 kan ik probleemloos rijden met helm open. Ik heb wel een laag zadel in de laagste stand en ben ook redelijk klein.
Ik ben 1m 74 groot , zadel staat in de laagste stand
Ik heb wel wat turbulentie met het scherm in de hoogste stand maar het valt goed mee
Een vraagje over het alarm : volgens de dealer is er geen afstandsbediening meer , klopt dat ?
Vind het wat raar dat je het alarm alleen kan op of afzetten via de boordcomputer