Hier nog 2 foto's van m'n vorige moto, een R1100R, waar ik een jaartje mee gereden heb.
Bovenstaande foto was getrokken aan de vijvers van 't park in Tervuren, een week nadat ik 'm had toen.
En deze foto is van een week voordat m'n GS arriveerde, nog is proper gepoetst, en opgeblonken
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Een klassieker die blauwe R1100RT. Hier in de Vercors. [/URL]
> 20 jaar lid BMW MC Vlaanderen en Lid Blue Knights Belgium chapter III
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
@ Stoffel
Inderdaad Stoffel, ik had toen mijn handschoenen even niet aan, omdat ik ons digitaal fototoestelletje had uitgeleend/doorgegeven aan de persoon die de foto getrokken heeft en ... zonder handschoenen gaat dat beter hé.
Vergelijk het met iemand die achterste voren op een gs zit, da's eigenlijk ook niet zo normaal, maar 't gebeurt wel eens, niet waar ?
Seppe rt zegt : Niemand is perfect ... ik ben daar een perfect voorbeeld van!
Seppe schreef: @ Stoffel
Inderdaad Stoffel, ik had toen mijn handschoenen even niet aan, omdat ik ons digitaal fototoestelletje had uitgeleend/doorgegeven aan de persoon die de foto getrokken heeft en ... zonder handschoenen gaat dat beter hé.
Vergelijk het met iemand die achterste voren op een gs zit, da's eigenlijk ook niet zo normaal, maar 't gebeurt wel eens, niet waar ?
amaai , die zijn goed gelukt , staet mijn plak daar toch wel op zeker ,nu ben ik verraden als ik ergens voorbijkruip.
Bedankt Bart voor de assistentie , wat had ik verkeerd gedaan dat ze bij jouw erop komen en bij mij niet?
By the way , ik moet me nog bekend maken:
Ik ben op dit forum gestart met de topic "koopje of niet"
Wel , dat is hem nu , inclusief radio , ondanks het feit dat ik me nog steeds niet het genot ervan inzie.
wel ben ik in de wolken met de aankoop , het is steeds een droom geweest en nu is die uitgekomen.
Waarachtig een plezier om mee rond te toeren ,850cc op of neer , ik heb nu al de handen vol om te wennen , maar het lukt best.
Toch nog voorzichtig blijven,ervaring heb je nog niet na 1000km ondanks vorige.
Ik ga wat meer over me vertellen op de "koopje of niet " topic , daar ben ik immers begonnen.
Trouwens ben ik nog geen lid , maar dat zal niet lang meer duren , ik heb al lang begrepen dat we hier met een bende bewuste motorgenieters te maken hebben en daar wil ik wel graag ,niet alleen via forum , maar ook in levende lijve kennis mee maken en mee genieten .
Vriendelijke groeten , en bedankt voor de ontvangst op het forum .
je moet de url van de foto gebruiken. te vinden = rechts op uw foto klikken en bij eigenschappen.
die url dan selecteren kopieren en plakken in het berichtframe. terug selecteren en op het rechthoekje met IMG klikken. http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtopic.php?t=3797
meer info in deze topic.
by the way welkom hier en nog veel toer en forum genot.