Xenon in je Beemer?
Moderator: GVN
Als de definitieve prijs vastligt : op voorhand laten betalen binnen een bepaalde termijn, dan de bestelling plaatsen, en dan komen afhalen op een bepaalde dag en plaats.®win schreef:Amai, ik hoop voor de initiatiefnemer dat hij niet alles hoeft voor te schieten uit eigen portemonnee.
Zo zou ik het doen... Geen financiële risico's.
mvg
Hans

Liefst een blauwe dat valt meer op in de fileJohn schreef:Ik ben niet erg volledig geweest met mijn lijstje. Graag had ik ook nog geweten welke kleur jullie hadden. 4000 geeft iets witter én wat meer licht dan 6500, maar of dat echt opvalt weet ik niet zeker. Dan moet ik ze naast elkaar zien branden. Dus hangen we er een bijkomend vraagje aan.
Welke kleur? Om het simpel te houden kan je kiezen tussen 4000 en 6500. We moeten per paar bestellen dus....
Kan je dat mischien laten kniperen?
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
Re: Xenon in je Beemer?
@John,allez voor mij dan 1H4, nu hebt ge paren voor de H4's.John schreef: Totaal voorlopig 33 lampen te bestellen.
We moeten per paar bestellen. DUS.......![]()
We sluiten de gezamelijke bestelling af de éérste week na Nieuwjaar!!
Nog enkel 1 kandidaat vinden voor een H1 en ge zijt vertokken.
-
Assie
-
John
- Contacteer:
Ik neem aan dat er zowel voeding (+12V) als massa aan je lamp zit. Dus mag dat geen enkel probleem geven.
De aansluiting van Xenon is vrij simpel, de originele lamp gaat er uit en de xenon komt in de plaats. De aansluitfiche gaat nu niet rechtstreeks op de lamp maar over de sturing van de xenon terug naar de lamp. Meer is het niet.
De aansluiting van Xenon is vrij simpel, de originele lamp gaat er uit en de xenon komt in de plaats. De aansluitfiche gaat nu niet rechtstreeks op de lamp maar over de sturing van de xenon terug naar de lamp. Meer is het niet.
-
John
- Contacteer:
Ik heb een vrij grote garage, als ik tenminste mijn motokes buiten zet
Dus van mij mag in een weekendje iedereen afkomen, dan kan gezamelijk de xenon in onze brommers geplaatst worden. Den eenen helpt den anderen
En voor diegenen die dat liever thuis op hun gemak fixen of dat het bij mij thuis te ver af is kan er die dag een reportage gemaakt worden hoe dat lampje er in moet.
Momenteel zit ik in Tannheim, de bergen onveilig te maken (zonder flitslampen
)
Ik heb op Dirkske zijn JFR forum gevraagt of die gasten ook interesse hadden, zo kan iedereen profiteren van een betere prijs. Hoe meer zielen hoe meer vreugd hé!
Op den duur krijgen we nog geld toe op die bestelling!
Dus van mij mag in een weekendje iedereen afkomen, dan kan gezamelijk de xenon in onze brommers geplaatst worden. Den eenen helpt den anderen
En voor diegenen die dat liever thuis op hun gemak fixen of dat het bij mij thuis te ver af is kan er die dag een reportage gemaakt worden hoe dat lampje er in moet.
Momenteel zit ik in Tannheim, de bergen onveilig te maken (zonder flitslampen
Ik heb op Dirkske zijn JFR forum gevraagt of die gasten ook interesse hadden, zo kan iedereen profiteren van een betere prijs. Hoe meer zielen hoe meer vreugd hé!
Op den duur krijgen we nog geld toe op die bestelling!
John ik denk niet dat de voeding een probleem is maar dat de Canbus nameet wat de stroomafname van de vebruikers is, en indien dit niet tussen de verwachtte waarden valt, dan schakelt die canbus die verbinding gewoon uit. Dus ik ben niet zo zeker dat je de lamp gewoon kan vervangen.John schreef:Ik neem aan dat er zowel voeding (+12V) als massa aan je lamp zit. Dus mag dat geen enkel probleem geven.![]()
Laatst gewijzigd door w op 24 dec 2005, 00:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Canbus systemen sluiten de verbruikers af bij een overmatig stroomverbruik. Dit duidt misschien op een kortsluiting en om te vermijden dat je hele kabelboom eraan gaat voor de moeite wordt de verbruiker uitgeschakeld.
Als je daarentegen je achterlicht vervangt door een LED versie van TT, dan verbruikt ie minder stroom, maar gaat hij toch een foutmelding sturen naar de centrale unit. Dit zien ze dan ook bij de eerste uitleesbeurt bij je dealer. De verbruiker wordt in dit geval niet uitgeschakeld.
Als je daarentegen je achterlicht vervangt door een LED versie van TT, dan verbruikt ie minder stroom, maar gaat hij toch een foutmelding sturen naar de centrale unit. Dit zien ze dan ook bij de eerste uitleesbeurt bij je dealer. De verbruiker wordt in dit geval niet uitgeschakeld.
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum