Wanneer ben jij niet thuis..........'k zal da eens komen uittestentweecilinderke schreef:luc proficiat he! ons zetelke is er ook sinds vorige week (ti's een beuken onderstel en da groeit ook traag)![]()
Edargpu
Moderator: GVN
Wanneer ben jij niet thuis..........'k zal da eens komen uittestentweecilinderke schreef:luc proficiat he! ons zetelke is er ook sinds vorige week (ti's een beuken onderstel en da groeit ook traag)![]()

laat maar weten als je komt dan laat ik onze bankautomaat thuis!Wanneer ben jij niet thuis..........'k zal da eens komen uittesten .Och ja ook nen welgemeende proficiat hé .Ge ziet,tis niet enkel bij BMW dat je lang moet wachten achter uw nieuwe aankoop.
Edargpu

proficiat,GSPeP schreef:Deze avond bestelbon getekend en voorschot betaald voor het voertuig op onderstaande foto:
R1200GS Adventure in smoke grijs metallic mat, met volgende opties:
- Safety pakket
- Comfort line pakket
- Anti-diefstal systeem
- Zijkoffers
Kon hem sneller hebben maar heb levering gevraagd voor midden maart 2011
Bedankt. Is een kerstkado voor mezelf, maar moet nog 3 maanden wachten om het uit te pakken.Zeppe schreef:proficiat,
zalig hé om het oude jaar zo af te mogen sluiten,
om niet te spreken over het gevoel een nieuw jaar te mogen inrijden met zo'n nieuwe fiets
Neen, de 1150 komt binnenkort te koop. Maar 'k weet nog niet in welke toestand (tank, koffers, enz)luc boxer schreef:Proficiat GSPeP, en blijft de 1150 nog
NETJES!!!GSPeP schreef:Deze avond bestelbon getekend en voorschot betaald voor het voertuig op onderstaande foto:
R1200GS Adventure in smoke grijs metallic mat, met volgende opties:
- Safety pakket
- Comfort line pakket
- Anti-diefstal systeem
- Zijkoffers
Kon hem sneller hebben maar heb levering gevraagd voor midden maart 2011
Da's pas karakter hebben.GSPeP schreef:Kon hem sneller hebben maar heb levering gevraagd voor midden maart 2011

Sint Job, das nu ook niet het eind van de wereld hé...WimLT schreef:Alle ingrediënten voor spaghetti carbonara
Mooi, schoon kleur....Wel veel moto héGSPeP schreef:Bedankt. Is een kerstkado voor mezelf, maar moet nog 3 maanden wachten om het uit te pakken.Zeppe schreef:proficiat,
zalig hé om het oude jaar zo af te mogen sluiten,
om niet te spreken over het gevoel een nieuw jaar te mogen inrijden met zo'n nieuwe fiets
da is nen occasieDeze avond bestelbon getekend en voorschot betaald voor het voertuig op onderstaande foto:

...R1200RT... Gewoon ter info, hoelang ben je daarmee bezig geweest ?xantingo schreef:dan heb ik ineens maar 2 nieuwe gemonteerd.
10 minuten, voor de twee. Zonder de helft van de moto te demonterenp@rick schreef:Gewoon ter info, hoelang ben je daarmee bezig geweest ?xantingo schreef:dan heb ik ineens maar 2 nieuwe gemonteerd.

...R1200RT... Chapeau...xantingo schreef:10 minuten, voor de twee. Zonder de helft van de moto te demonterenp@rick schreef:Gewoon ter info, hoelang ben je daarmee bezig geweest ?xantingo schreef:dan heb ik ineens maar 2 nieuwe gemonteerd.
Waar hebt ge die laten snijden Xantigoxantingo schreef:10 minuten, voor de twee. Zonder de helft van de moto te demonterenp@rick schreef:Gewoon ter info, hoelang ben je daarmee bezig geweest ?xantingo schreef:dan heb ik ineens maar 2 nieuwe gemonteerd.![]()
Ik had onlangs het topic gelezen over het vervangen van een lamp op de 1200RT en had mijn garage al leeggemaakt, zodat ik alle onderdelen netjes kon wegleggen, maar uiteindelijk bleken mijn handen net niet te groot om overal tussen te kunnen... wel veel blind gewerkt.
Overigens, vandaag nog wat reflectie aangebracht: zwart reflecterende folie laten snijden, geeft een leuk effect: