karin D schreef:Vandaag klein toerke gaan doen in aangenaam gezelschap [/url]
Voor sommigen helemaal niet vermoeiend [/URL]
En dan de eindstop : Dju Herman , we hadden rapper moeten stoppen om de hond te laten plassen ..... [/URL] [/img]
Was alweer fijn dagje !
Leuke foto's... Het valt wel op dat den Herman zijn duozit en zijne tankzit van hetzelfde kapsel zijn voorzien
karin D schreef:Vandaag klein toerke gaan doen in aangenaam gezelschap [/url]
Voor sommigen helemaal niet vermoeiend [/URL]
En dan de eindstop : Dju Herman , we hadden rapper moeten stoppen om de hond te laten plassen ..... [/URL] [/img]
Was alweer fijn dagje !
Heb jullie op de markt van Oudenaarde zien zitten ... ik was er met een Grijze GS1200 en zat op het terras van het café ernaast ... ik had jullie zien zitten op terras met da hondje en had die moto zien staan met die grote tanktas en vroeg me idd al af of dit dan de combinatie moest zijn ... ja dus ...
Heb jullie op de markt van Oudenaarde zien zitten ... ik was er met een Grijze GS1200 en zat op het terras van het café ernaast ... ik had jullie zien zitten op terras met da hondje en had die moto zien staan met die grote tanktas en vroeg me idd al af of dit dan de combinatie moest zijn ... ja dus ... [/quote]
De meneer met de sigaar ?
Kom er de volgende keer gewoon bijzitten !
karin D schreef:Vandaag klein toerke gaan doen in aangenaam gezelschap
[/url]
Voor sommigen helemaal niet vermoeiend
[/URL]
En dan de eindstop : Dju Herman , we hadden rapper moeten stoppen om de hond te laten plassen .....
[/URL] [/img]
Was alweer fijn dagje !
allerliefste danny,
ge weet NIKS van kapsels!!
ik vergeef het je maar de gevolgen van deze reactie zullen des al niet.......
je bent verwittigd!
veel liefs en hopelijk tot binnenkort
peetje
sprint schreef:Ik ben blij voor Herman en Petra dat ze terug van hun hobby kunnen genieten
bedankt!
de revalidatie is keihard
niets zal meer hetzelfde zijn maar met de hulp van vrienden,uitspraken als die van jou en zelfs achterop bij herman genieten we weer volop
liefs peetje
ergens in Duitsland? Daar heb ik die borden toch al ergens aan een brug zien staan...
Maar wat betekenen ze? Gaat het over de snelheid, of het gewicht van de uitgebeelde voertuigen?
Maar wat betekenen ze? Gaat het over de snelheid, of het gewicht van de uitgebeelde voertuigen?
Het heeft met de maximale tonnage belasting per as te maken op bruggen.
Vooral voor legervoertuigen bij maneuvers .
De Belgen niet , ons voertuigen geraken ginder toch nooit zover