Ik kwam vandaag tegen...
Moderator: GVN
-
SaP
- Contacteer:
Re: Ik kwam vandaag tegen...
Oh ja... Vanavond in De Haan blauwe Bmw nrplaat MAM... die de storm trotseerde.
En t was serieuze wind. De kleinste van 4 vloog letterlijk onderuit.
En t was serieuze wind. De kleinste van 4 vloog letterlijk onderuit.
Honda Hornet => BMW Scarver => BMW F700GS
wat leesvoer? Mijn blog: http://sapvertelsels.blogspot.be/
wat leesvoer? Mijn blog: http://sapvertelsels.blogspot.be/
Gent City was qua gladheid echt te doen naar mijn gevoel. Tot twee collega's me vertelden dat ze met de fiets onderuit waren gegaan.
Verder gele 1200 GSA geparkeerd aan Artevelde Hogeschool.
Altijd leuk, een namiddagje opleiding. Voelt minder als werken dan écht werken.
Verder gele 1200 GSA geparkeerd aan Artevelde Hogeschool.
Altijd leuk, een namiddagje opleiding. Voelt minder als werken dan écht werken.
r 80 gs '92 --> K75 '87 --> K75 '91
Véél wind en bange koekblikchauffeurs gisterenavond in het naar huis rijden. Vandaag een pak minder wind, maar nog steeds bange koekblikchauffeurs, wat ik minder begrijpelijk vind. "It's the time of year again" zeker
"Oh er is veel regen we zullen maar véél ons rem gebruiken dan zien ze ons goed", "oh er is véél wind, ik zal maar 30km/u gaan rijden dan kan er mij niets gebeuren", etc etc. En de meest ergerijke voor mij, "oh vorige week was er mist, we zullen ons mistlampen maar laten aanstaan want er zou vanavond wel eens terug mist kunnen zijn...
Grtz
Marc
Success Only Comes With Failure
Marc
...je vergeet nog van het gas af in een bocht..GSMax schreef:Véél wind en bange koekblikchauffeurs gisterenavond in het naar huis rijden. Vandaag een pak minder wind, maar nog steeds bange koekblikchauffeurs, wat ik minder begrijpelijk vind. "It's the time of year again" zeker"Oh er is veel regen we zullen maar véél ons rem gebruiken dan zien ze ons goed", "oh er is véél wind, ik zal maar 30km/u gaan rijden dan kan er mij niets gebeuren", etc etc. En de meest ergerijke voor mij, "oh vorige week was er mist, we zullen ons mistlampen maar laten aanstaan want er zou vanavond wel eens terug mist kunnen zijn...
Van mij mogen ze morgen een een verplicht examen opleggen, pakweg om de 3à5 jaar. Niet zozeer de verkeersregels
, maar de rijvaardigheid zou een belangrijk onderdeel moeten vormen.
En tevens ook eens duidelijk uitleggen dat richtingaanwijzers standaard op elke wagen aanwezig zijn en het dus geen optie is
Leven is het meervoud van lef...
-
costerke
Nu willen ze het rijbewijs strenger maken en de meeste reacties zijn dat het "pure" geldklopperij is.
Als men ziet dat er ouders hun kroost leren rijden(niets op tegen) die ouders die zelf bellen achter het stuur, middenvak rijden,
pinkers niet gebruiken, middenvingers opsteken, geen rekening houden met andere weggebruikers enz... Ze nemen gewoon de fouten van de ouders over,hoe wil je dan dat de beginnende rijders de regels respecteren. En tijdens het examen doen ze alles correct en volgens de regels en wetten maar de dag erna gebruiken ze de pinkers al niet meer.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... jker.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten Rudy.
Als men ziet dat er ouders hun kroost leren rijden(niets op tegen) die ouders die zelf bellen achter het stuur, middenvak rijden,
pinkers niet gebruiken, middenvingers opsteken, geen rekening houden met andere weggebruikers enz... Ze nemen gewoon de fouten van de ouders over,hoe wil je dan dat de beginnende rijders de regels respecteren. En tijdens het examen doen ze alles correct en volgens de regels en wetten maar de dag erna gebruiken ze de pinkers al niet meer.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... jker.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten Rudy.
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
-
boxerpower
- Contacteer:
Een ZBVP (Zeer Bekend Vlaams Politicus), bij Antwerp Moto Store.
Was AMS open vandaag?boxerpower schreef:Een ZBVP (Zeer Bekend Vlaams Politicus), bij Antwerp Moto Store.
Grtz
Marc
Marc
Vanmorgen 07:07 op E19 richting Brussel t.h.v. Kontich : 1200GS/A zonder koffers, maar wél met felle stralertjes vooraan. Nummerplaat 1-MI?-xxx
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
Vanmorgen een heel stuk op de E19 richting Brussel (en nog een klein stukje op de binnenring) achter een 1200GS gereden. Nummerplaat WFH-xxx.
Bezoek mijn motorblog: http://jeanlemotard.wordpress.com
Like Jean Le Motard op Facebook: https://www.facebook.com/JeanLeMotard.Blog
-
patrick k100
in aalst vrijdag avond gekruist aan den ingang bij van eyck iemand met ne 1200rt
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
Daarnet (16:25 u) in de Elzestraat te Beveren : grijze 1200GS 1-MBF-xxx, piloot met fluovestje, duo met gewone vest, moto met Givi-topcase.
Greetz,
P@trick
P@trick
Vanmorgen 07:05 u, van vlak voor de Kennedytunnel tot E19 uitrit Mechelen Noord : gele R1200GS 1-MAR-xxx (Ludwig Motors)
Greetz,
P@trick
P@trick
Vanmorgen ergens rond 8u10-8u20 op de E19 richting Brussel twee 1200RT met nummerplaat MIH-xxx.
Eentje tussen Rumst en Mechelen-Noord met top- en zijkoffers.
Eentje tussen Mechelen-Zuid en Peutie met topkoffer en fluogele helm.
Daarna op de Brusselse binnenring rode 1200GSA met top- en zijkoffers, nummerplaat 1-MJA-xxx, tussen de aansluiting met de E19 en afrit Diegem.
Eentje tussen Rumst en Mechelen-Noord met top- en zijkoffers.
Eentje tussen Mechelen-Zuid en Peutie met topkoffer en fluogele helm.
Daarna op de Brusselse binnenring rode 1200GSA met top- en zijkoffers, nummerplaat 1-MJA-xxx, tussen de aansluiting met de E19 en afrit Diegem.
Bezoek mijn motorblog: http://jeanlemotard.wordpress.com
-
ZWIEP 01
- Contacteer:
ne blauwe gs lc ....
maar meteen mn nummerplaat aangehangen en buiten gerold

maar meteen mn nummerplaat aangehangen en buiten gerold

Alee, proficiat.ZWIEP 01 schreef:ne blauwe gs lc ....
maar meteen mn nummerplaat aangehangen en buiten gerold![]()
Het wachten waard hé
Suzuki GSR600 -> BMW R1200GS/LC
-
Man in Black
en der is er ene blij
proficiat
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Lid BMW MC VL.
Daarnet nog (22:15 ofzo?) juist voor Kortenberg op de Leuvensesteenweg richting leuven, de koplampen van volgens mij een K1600GT(L). De kleur heb ik niet echt gezien maar het was volgens mij een donkere.
Costerke? Heb ik u gespot?
-
costerke
Denk niet dat ik dat was, mag zo laat niet buiten.LNNRT schreef:Daarnet nog (22:15 ofzo?) juist voor Kortenberg op de Leuvensesteenweg richting leuven, de koplampen van volgens mij een K1600GT(L). De kleur heb ik niet echt gezien maar het was volgens mij een donkere.
Groeten Rudy.
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
Vandaag nog eens bij D. in Z. goeiendag gaan zeggen....stond ie me daar toch te vloeken dat het niet schoon meer was...
Toen hij een coyote uit de doos wou halen glipte dat ding uit zijn handen, het stuiterde een paar maal met als gevolg een gebarsten scherm
.
Heeft er hier iemand enig idee waar je zo'n scherm kan kopen, eventueel tweedehands?
Toen hij een coyote uit de doos wou halen glipte dat ding uit zijn handen, het stuiterde een paar maal met als gevolg een gebarsten scherm
Heeft er hier iemand enig idee waar je zo'n scherm kan kopen, eventueel tweedehands?
Belt voor alle zekerheid maar eens naar D....
We praten vrijdag wel eens over dat scherm bij een bakjestond ie me daar toch te vloeken dat het niet schoon meer was...

-
alfa
mss. een tip .
Stel ik koop een tv en betaal met golden visakaart van Fortis .
Thuis aangekomen laat ik die vallen bij uitladen .
Of TV word gestolen uit auto na terrasje.
Of bestel een gps in japan en betaal met golden visa en gps word nooitgeleverd.
Is verzekerd door golden visakaart tegen eigenschade ,diefstal of internetfraude .
Stel ik koop een tv en betaal met golden visakaart van Fortis .
Thuis aangekomen laat ik die vallen bij uitladen .
Of TV word gestolen uit auto na terrasje.
Of bestel een gps in japan en betaal met golden visa en gps word nooitgeleverd.
Is verzekerd door golden visakaart tegen eigenschade ,diefstal of internetfraude .
BMW R1100R zonder KFR
Is dat een tip, of is dat de mededeling "mannekes, ik heb een Golden Visakaart van Fortis" ? Het komt hoedanook te laat, als de Coyote al gevallen is.
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA