Amai Stropke,in het wit is hem toch mooi.
Ben kurieus voor eind deze maand...
Veilige en genotsvolle kilometerkes toegewenst

Grtz,Geert
Moderator: GVN
Over het alarm heb ik hetzelfde gehoord. Geen afstandsbediening en alleen via de BC te regelen.stropke schreef:Ik ben 1m 74 groot , zadel staat in de laagste stand
Ik heb wel wat turbulentie met het scherm in de hoogste stand maar het valt goed mee
Een vraagje over het alarm : volgens de dealer is er geen afstandsbediening meer , klopt dat ?
Vind het wat raar dat je het alarm alleen kan op of afzetten via de boordcomputer
Groeten uit Gent
Stropke
ja maar als er een tankzak opstaat zie je bijna geen wit , de zijkanten moesten wit zijn.Geert_GS schreef:Dikke proficiat aan iedereen met jullie nieuwe aanwinst.
Amai Stropke,in het wit is hem toch mooi.
Grtz,Geert
Met mijn 2012 GS, 330km, 1 blokje, nog 20km range en 17.5lit getanktvasco66 schreef:og een vraagje hoeveel km kunnen jullie met een volle tank
ik 285 km en heb dan 17.20 liter getankt
en stond toen op reserve en er was maar 1 blokje meer
en de range gaf nog 40 km aan
Beste tot nog toe op de K-toer: 380 km en nadien 18,1L getankt. BC gaf nog 40 km aan. Anders tank ik rond de 300 a 320 km met 30 tot 50 km over.vasco66 schreef:og een vraagje hoeveel km kunnen jullie met een volle tank
ik 285 km en heb dan 17.20 liter getankt
en stond toen op reserve en er was maar 1 blokje meer
en de range gaf nog 40 km aan
Liquid CooledGeert_GS schreef:Eerste 60kilometerkes in volle regen
Stond die scooter op volle vermogen?vasco66 schreef:ik was hem just voorbij gereden
Mercikes J@n!! Ga der mij morgen eens aanzetten op 't werk als ik wat tijd heb! Ik denk dat de printer weer zen best zal mogen doen!J@n schreef:Hier vind je alle gebruikershandleidingen. De nieuwe (K50) staat er ook al bij.
Ik wens jullie samen zorgeloze en veilige km's !~~ ikke.SaP schreef:Ondertussen staat de R1200 GS LC van TonyVH (alias mr T) hier in de garage te blinken.
Momenteel heeft hij het nog even druk op de veiligste plek in ons land. Als t daar even rustiger is nog de papieren van de verzekering in orde brengen en hij/wij kunnen bollen :grin:
't Zal daar leuk worden. Eerst rustig inrijden hé.SaP schreef:Ondertussen staat de R1200 GS LC van TonyVH (alias mr T) hier in de garage te blinken.
Momenteel heeft hij het nog even druk op de veiligste plek in ons land. Als t daar even rustiger is nog de papieren van de verzekering in orde brengen en hij/wij kunnen bollen
Hey Kris,Krisis schreef:Hoi,
Ik zit al 6 weken te wachten op mijn nieuw GSken.
Op de leveringsbon staat levering ten laatste op 10/6/13.
Heb vandaag de dealer eens gecontacteerd met de vraag om eens bij BMW te polsen ivm de leveringsdatum.
Ze hebben blijkbaar vertraging in productie![]()
Mijne nieuwe staat in productie gepland voor week 24 en levering voor week 25.
Iemand ervaring met de juistheid van deze info die Bmw verschaft of is daar steeds eens veiligheidsmarge ingebouwd?
Nu natuurlijk spijt dat mijn oud GSke zo vlug verkocht was ...![]()
Groetjes
Kris