Highlandbrothers

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
Danny

Bericht door Danny »

10-Day Forecast Hour-by-Hour Forecast 10-Day Details

Today Tue Wed Thu Fri Sat Sun Mon Tue Wed

9 May 10 May 11 May 12 May 13 May 14 May 15 May 16 May 17 May 18 May

Mostly Cloudy Partly Cloudy Showers Showers Showers Showers Light Rain Light Rain Showers Showers

10°C 12°C 14°C 14°C 12°C 12°C 12°C 12°C 12°C 12°C
6°C

we gaan daar precies dikwijls douchen dat zijn toch showers he??? :wink: :lol: :wink: :wink:
JüRgen
Moderator
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Het is wel een beetje koffiedik kijken, want de periode van het jaar momenteel is de moeilijkste voor een langdurige voorspelling... maar ja...

http://wetter.rtl.de/europa/uebersicht. ... rt=GLASGOW
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Xa4
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

Danny schreef: we gaan daar precies dikwijls douchen dat zijn toch showers he??? :wink: :lol: :wink: :wink:
hoezo ??? :? ik had toch een kamer met jacuzzi besteld ??? :lol: :lol:
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
bmwfreakske

Bericht door bmwfreakske »

Xavier
Uwe jacuzzi,daar wordt aan gewerkt....van uw tent zijn we één groot vergiet aan het maken....een dikke buis om rond de uitlaat van uwe Rt te bevestigen om dan de warme uitlaatgassen door het water in de tent te blazen :lol: :lol: :lol: en Wendy om vol gas te geven als je meer bubbels wilt :wink: :wink:
Andalousie 09/2018
motorprinsesje

Bericht door motorprinsesje »

ik heb vandaag ook verlof gevraagd... maar tis geweigerd... ben onmisbaar op het werk... graptjen...

maar amuseer jullie maar... en ik verwacht een gedetailleerd verslag hé... want schotland wil ik ook nog zien...

groetjes
Harald

Bericht door Harald »

duikprinsesje schreef:ik heb vandaag ook verlof gevraagd... maar tis geweigerd... ben onmisbaar op het werk... graptjen...

maar amuseer jullie maar... en ik verwacht een gedetailleerd verslag hé... want schotland wil ik ook nog zien...

groetjes
Ik zal is met uwen patron komen klappen :lol:

Ik zalmijn best doen en véééél foto's maken.
Het is mijn 4° keer dat ik naar de highlands trek.
Ik kan er niet genoeg van krijgen.
We zullen een kaartje stuuren :wink:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
bmwfreakske

Misschien een ziekenbriefje binnenbrengen,ken ne goeien dokter :wink: :wink: :P
Andalousie 09/2018
motorprinsesje

Ge moogt altijd eens met gans de bende komen vragen hé... :lol:
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Higlandbrothers van voor Ring van A'pen.
RV Tankstation Kruibeke om 10.30 Hr, gezien de werken op Ring in A'pen en de voorziene kleine rijstroken. :oops: Aankomst voorzien Carestel aan grens met NL rond 11 Hr.
Laat iets weten via PB wie ermee gaat aub, zo hoeven we niet te wachten :roll:

Zal proberen om van daaruit geregeld een verslagje te posten, als ik een netwerk kan vinden natuurlijk :wink: .

Toedeloe

Stoffel :wink:
Afbeelding
bmwfreakske

Bij deze is onze vakantie een dag vervroegd en brengen we onze eerste nacht door op het werk van prinsesje....Uwe baas ga ni anders durven als u te laten gaan :P :P :wink:
Andalousie 09/2018
motorprinsesje

Ziet dat jullie niet meer naar Schotland willen... werk in rusthuis... en ligt in de mooie natuur... met een prachtig uitzicht... en lieve verpleegsterkes... wat wil je nog meer??? :lol:
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

met verpleegstertjes duiken in :oops: :idea: :idea: annoe lahoe :shock:
kwas weer te rap zeker :?
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

We zullen bij terugkomst eens je baas komen zeggen wat je gemist hebt, ok? :lol:

Toedeloe

Afbeelding
motorprinsesje

Tegen dat jullie terugkomen zal ik al aant aftellen zijn voor mijne congé... :D

Have fun
bmwfreakske

Don't dive......... drive :shock: :shock:
Andalousie 09/2018
bmwfreakske

Allé,nog 3 keer slapen en t'is zover 8) 8)
Andalousie 09/2018
Xa4
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

bmwfreakske schreef:Allé,nog 3 keer slapen en t'is zover 8) 8)
als duikprinseske hier nog veel verhaaltjes over verpleegsterkes en goei zorgen gaat vertellen, dan slaap ik helemaal niemeer !!! :lol:

manne, dees zijn de laatste momenten voor de aftocht, kzou zo zeggen : swajee extra prudent oep de weg ! nu een accident krijgen moet echt wel balen zijn :shock: :wink:
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
Harald

Bericht door Harald »

Het weerbericht voor schotland in beeld
Deze week tot en met zaterdag als we daar aankomen

http://www.meto.gov.uk/lib/includes/fss ... rdeen.html

Het begin ziet er dus al goed uit
:wink:
Harald

Bericht door Harald »

En hier nog wat info
DFDS Seaways
Felison terminal
Sluisplein 33
1975 AG IJMUIDEN
Tel. 0255 - 54 66 66 of 0255 - 54 66 50

Passagiers met eigen vervoer
Komend van de A9 uit de richting Amsterdam, Den Haag, Haarlem of Alkmaar neemt u de afslag IJmuiden, Beverwijk naar de A22. Hier neemt u de afslag IJMUIDEN en volgt de borden IJMUIDEN. Let op uw snelheid (max. 50 km per uur), want er staan hier flitspalen. Vanaf het Pontplein (pont naar Velsen Noord/Beverwijk) volgt u de Kanaaldijk langs het Noordzeekanaal (rechts van u) en de borden TERMINAL. Bij de splitsing van de Kanaaldijk en - flauw naar links - De Geul, volgt u De Geul, die onder het viaduct doorgaat. Vervolgens komt u op de Dokweg, die u volgt tot de eerste rotonde, hier gaat u naar rechts (tegenover het benzinestation). Nu rijdt u op de Halkade, die u tot aan de Felison terminal afrijdt.

Parkeren bij de terminal
U kunt uw auto gratis parkeren bij de terminal op openbaar terrein. Dit is op eigen risico.

En vaaren doen we met deze

Aan boord Amsterdam (IJmuiden) - Newcastle
Ontdekkingstocht over het schip

Op de route van IJmuiden naar Newcastle vaart u of met het m.s. DUKE OF SCANDINAVIA of met het m.s.QUEEN OF SCANDINAVIA. Onze schepen bieden een hoge standaard in comfort, accommodatie, diner en entertainment.

Duke of Scandinavia

Het m.s. Duke of Scandinavia heeft een totale lengte van 153 meter, is 26 meter breed en heeft een tonnage van 19.589 GT. Het schip werd in 1978 gebouwd en is in 1991 en in 2000 volledig gemoder- niseerd. Er zijn 1131 bedden in verschillende hutcategorieën en ca. 400 autoplaatsen aan boord. Het hele schip is voorzien van airconditioning en kan een snelheid van 21 knopen bereiken.

Queen of Scandinavia

Het m.s. Queen of Scandinavia, met een totale lengte van 169 meter, een breedte van 29 meter en een bruto tonnage van 34.093 GT, werd in 1981 gebouwd en in 1997/1998 en 2000 volledig gemoderniseerd. Er zijn 1760 bedden aan boord, verdeeld over verschillende hutcategorieën. Het schip biedt ruimte aan 360 auto’s is in z'n geheel voorzien van airconditioning en gaat met een snelheid van ca. 21 knopen de Noordzee over.

Allée tot vrijdag :wink:
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Duke of Scandinavia
Afbeelding

Queen of Scandinavia
Afbeelding
Eventjes ter info :wink:
Vraag
Met welke valuta kan ik aan boord betalen?

Antwoord
In de restaurants, bars en shops worden de valuta geaccepteerd van de landen, waartussen op dat moment gevaren wordt, dus Euro's en Britse Ponden. Aan boord accepteert men tevens de bekende creditcards, zoals Visa, Eurocard/Mastercard, Diners Club en American Express. Met deze kaarten kan echter geen contant geld worden opgenomen. U kunt niet pinnen aan boord.

Toedeloe

Afbeelding
Iron Gonzo

Afbeelding

ze zijn nog niet weg en hier is de 1ste foto al.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door Iron Gonzo op 10 mei 2005, 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
YOwan

Bericht door YOwan »

@ alle Schotlandvaarders.
Vanwege mezelf een toffe reis toegewenst, het ga jullie goed bij onze rossige medebroeders. Moge we U allen samen met Uwe stalen rossen blij en ongeschonden zien terugkeren met topkoffers vol straffe verhalen, liters Schotse sterke drank, fotokes en dia-reportages enz. enz. :!: De achterblijvers (of ze nu zorgen in of verzorgd worden in bejaardetehuizen :D ) zullen in gedachten met U meereizen.
En ook in Schotland : ANNOE-LAHOE !!!
Hopend er volgende keer wel bij te zijn .... zwaaizwaai :cry:
cu soon, doeiij
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
w

Bericht door w »

YOwan schreef:@ alle Schotlandvaarders.
Vanwege mezelf een toffe reis toegewenst, het ga jullie goed bij onze rossige medebroeders. Moge we U allen samen met Uwe stalen rossen blij en ongeschonden zien terugkeren met topkoffers vol straffe verhalen, liters Schotse sterke drank, fotokes en dia-reportages enz. enz. :!: De achterblijvers (of ze nu zorgen in of verzorgd worden in bejaardetehuizen :D ) zullen in gedachten met U meereizen.
cu soon, doeiij
Omdat ik het niet zo schoon kan uitleggen als de Yowan, kopieer ik maar zijn tekstje en zeg dan maar "en hetzelfde toegewenst van mij"
Iron Gonzo

Stefken schreef:
YOwan schreef:@ alle Schotlandvaarders.
cu soon, doeiij
Omdat ik het niet zo schoon kan uitleggen als de Yowan, kopieer ik maar zijn tekstje en zeg dan maar "en hetzelfde toegewenst van mij"
zal het zelfde doen
maar met ook veel ANNOE LAHOE toegewenst
TRIUMPH TROPHY SE
JüRgen
Moderator
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Ja, de boys...

Het ga jullie goed, een prachtige reis toegewenst met ideaal motorweer en vooral, niet nalaten fotookes te posten bij jullie terugkomst.

Ik zal verslag uitbrengen vanuit Stoffel's faxen, dus... count on me :wink:

Break a leg en be careful 8)
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie