Ralph schreef:Na lange tijd van afwezigheid nog eens beslist om wat op dit forum te lezen.
Zie ik plots een foto van Relax zijn hoofd verschijnen en dan blijkt het dat ik de voorbije maanden al x-aantal keer met hem een gesprek gevoerd heb.
Nu zijn ik benieuwd seh.
dat kan ik geloven!
nu, tijdens onze gesprekken had je wel telkens je bril op.
(18/02, 21/02 & 26/02)
Ralph schreef:Na lange tijd van afwezigheid nog eens beslist om wat op dit forum te lezen.
Zie ik plots een foto van Relax zijn hoofd verschijnen en dan blijkt het dat ik de voorbije maanden al x-aantal keer met hem een gesprek gevoerd heb.
Nu zijn ik benieuwd seh.
dat kan ik geloven!
nu, tijdens onze gesprekken had je wel telkens je bril op.
(18/02, 21/02 & 26/02)
als de euro nu nog niet valt...
Je verwart mij toch niet met Frans?
Ik ben jammer genoeg begiftigd met een tweedehands geheugen (van tweecilinderke), dus ik weet écht niet wie je bent. De enige die mij drie keer op zo korte termijn wil zien, is mijn vrouw en dat kost mij dan ook veel geld.
Nog een tip graag.
Relax schreef:Ik ben jammer genoeg begiftigd met een tweedehands geheugen (van tweecilinderke), dus ik weet écht niet wie je bent. De enige die mij drie keer op zo korte termijn wil zien, is mijn vrouw en dat kost mij dan ook veel geld.
Nog een tip graag.
Ralph is verkoper bij RAD in Willebroek.
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Relax schreef:Godverdegodverdegodver. Just. Givi-tanktas en goeie service.
Zulte - Willebroek en terug. Ook ni mis.
Ge ziet, ik ken 'm ook
Greetz,
P@trick
yes, voorlopig ben ik nog steeds verkoper (winkelverantwoordelijke) van RAD Willebroek.
nog de volle 7 dagen.
@ Relax: ja, en die afstand doe ik alle dagen. Tegenwoordig ook enkel nog met de moto aangezien ik mijn wagen verkocht heb.
Voorlopig nog steeds...
Andere plannen voor de toekomst ?
Greetz,
P@trick
De rode 800GS stond gisterenavond weer bij de PIVA.
En deze morgen op de E19 een Spanjaard die blijkbaar niet wist dat filefilteren hier is toegelaten. Geen idee welke motor
oei, nog iemand die me kent?
nu, mijn assistent blijft en de 'nieuwe' zal het ook wel goed doen.
ikzelf kruip de werkplaats in bij een grote west-vlaamse motodealer.
nieuwe moto's klaarzetten voor winkel + klanten en de 2dehands moto's opkuisen + klaarzetten voor verkoop.
Idd, ik heb een 1200 GSA...en ze hebben 2 keren in mijn gat gezeten
Ik heb de facturen nog opgevraagd enkele weken geleden
Veel succes met uw nieuwe job!
yes, voorlopig ben ik nog steeds verkoper (winkelverantwoordelijke) van RAD Willebroek.
nog de volle 7 dagen.
@ Relax: ja, en die afstand doe ik alle dagen. Tegenwoordig ook enkel nog met de moto aangezien ik mijn wagen verkocht heb.
Ah, nog een die-hard zonder auto. Voor alle zekerheid heeft mijn vrouw er wel één, maar die is altijd bezet. De auto.
Succes in je volgende job! Aangezien ik bij Mabbe ga, treffen we elkaar mss wel nog eens regio Zulte.
Deze morgen op de N16 een nieuwe GS LC, rijder met oranje helm, tijdens het filefilteren.
Persoon kon niet volgen omdat zijn stuur breder was dan het mijne.
Ze willen daar soms echt niet opschuiven he!
Vanmorgen even voor zeven, tussen Zwijndrecht (Dorp Oost) en kantoren van Gazet van Antwerpen : kaki/oranje GS, was F700 of F800, kon ik zo in de rapte niet goed zien.
Greetz,
P@trick
vanmorgen op de A12 in Londerzeel richting Brussel
rode 1200GSA op kop met 3x KTM 990 (1x NL nr plaat) erachter
alle 4 gepakt en gezakt voor een avontuurlijk reisje, noppenbanden over de topkoffer enz...
Deze voormiddag een K1600GT/L op de binnenring in grimbergen
Met GS pakske en nekbrace aan.
Op de zelfde plaats een GS met mooie sound ( uitlaat )
Stond er bij het ongeval met die motard.
iets later op de terugweg +/- 10.15u een K1200LT met duo op de buitenring ter hoogte van het Viaduct.
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Deze avond in Buggenhout een Ducati die liever op het fietspad reed dan op de rijbaan aan een snelheid die eerder thuishoort op de snelweg dan in de bebouwde kom .
Heb daar 3 bedenkingen bij (en de laatste werkt serieus op mijn systeem , om meerdere redenen ) :
- Als ge dan toch zo graag op het fietspad wil neem dan toch gewoon de fiets
- Als ik met mijn "mobil home" tussen de file door kan moet gij dat minstens ook kunnen met een derde van het gewicht en de helft van de omvang
- Op die plaats stopt elke avond de schoolbus die uit de tegenovergestelde richting komt en stapt de begeleider uit ( voorzien van hesje en bord) om een veilige doorgang en oversteek te garanderen tov het tegemoetkomend verkeer zodat de kinderen veilig de overkant van de baan kunnen bereiken .
Artiesten welke aan die snelheid over het fietspad voorbij razen vanuit de tegengestelde richting kan die man onmogelijk gezien hebben net als jij de kinderen evenmin kan waarnemen vanuit je positie op de rijweg ,^plat op de tank met de voorliggers welke links naast je je alle zicht ontnemen op hetgeen zich aan de andere kant van de baan afspeelt .
Alvast bedankt uit naam van alle lagere schoolkinderen uit Buggenhout om met hen rekening te houden of ... voortaan de fiets te nemen ( en een andere route) .
De zon schijnt 1 dag en de hooligans zijn weer op pad ....