aha ben ook op z'on deksel aan het wachten
Ook verloren zeker door vast te maken?
naar het schijnt als ge de deksels op slot doet, moet ge zien dat uw slot wel deglijk goed dicht is anders
spreek uit ervaring
johanelsie schreef:20 citroenen enkele flessen alcohol 94° = limoncello maken
kilo kristalsuiker= om van de citroen vruchten citroensorbet te kunnen maken
dat worden weer enkele killos erbij
Ach ja vergeten te zeggen, 't recept is lekker ... yummie
To boldly go where no tasmanian has gone before ...
Niet gekocht maar geboekt voor 12 overnachtingen in Kaunertal (Oostenrijk) vanaf half augustus.
Zie site http://www.weisseespitze.com/" onclick="window.open(this.href);return false; Men kan er terplaatse ook BMW's huren. Ben er een drietal jaar
geleden er eens geweest ( met de auto ) en heb toen gezegd hier kom ik nog eens terug met de moto
en voila, staat vast nu. Ga ginder de ritten rijden die Chris10 en Bart (Tazke en Nascar)gereden hebben zie topic http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... 10&t=29243" onclick="window.open(this.href);return false;. Mijn locatie is een 20tal km verder dan Samnaun (Zwitserland). Nog meer informatie en tips zijn tevens welkom.
Groetjes Rudy.
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
costeR(T)ke schreef:Niet gekocht maar geboekt voor 12 overnachtingen in Kaunertal (Oostenrijk) vanaf half augustus.
Prachtig dal, dat Kaunertal. Vijf jaar geleden zijn we er eens met de auto helemaal tot op het einde van het dal (aan de gletscher) gereden. Was al genieten op viér wielen, wat moet dan dan wel niet zijn op de moto
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
p@rick schreef:Prachtig dal, dat Kaunertal. Vijf jaar geleden zijn we er eens met de auto helemaal tot op het einde van het dal (aan de gletscher) gereden. Was al genieten op viér wielen, wat moet dan dan wel niet zijn op de moto
Inderdaad, ook 2maal met de wagen naar boven gereden. Mooie weg, ik denk dat hij zoiets van een 26km lang is.Was in mei 2008, pas was juist open en halverwege moest men langs de rechtse kant van het stuwmeer verder naar boven, de normale weg was afgesloten en beschadigd door lawines. En eenmaal boven ....man niet te beschrijven.
Groetjes Rudy.
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
Heb een paar ongebruikte airflow's kunnen kopen van een vrouw die deze nooit heeft gedragen en dit voor €17 verzending inclusief.
Ze heeft nog een paar zaken te koop aan spotprijzen wel allemaal dingen voor dames.