Dat was het idd, buiten dat ze er blijkbaar ook een nieuwe batterij hebben ingestoken terwijl ik spécifiek had gezegd het NIET te doen. "We hebben ze getest en ze was toch kapot, zenne meneer" krijgt ge dan. 't Ja dan moet ge u daar maar bij neerleggen en hopen dat ze u niet in't zakken zetten natuurlijkRone schreef:inhoudt:
- Motorolie vervangen
- Oliefilter vervangen
- Remolie vervangen
- Bandjes geblazen en de rest eens vluchtig nagezien
duur???
Moderator: GVN
Re: duur???
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
Werner Von C.
- Contacteer:
Wim, als jij specifiek gezegd hebt dit niét te doen -en ze doen het toch -hadden ze hun nieuwe batterij ter plaatse weer mogen uitbouwen wat mij betreft!BiemeRT schreef:Dat was het idd, buiten dat ze er blijkbaar ook een nieuwe batterij hebben ingestoken terwijl ik spécifiek had gezegd het NIET te doen. "We hebben ze getest en ze was toch kapot, zenne meneer" krijgt ge dan. 't Ja dan moet ge u daar maar bij neerleggen en hopen dat ze u niet in't zakken zetten natuurlijk
Op z'n minst een telefoontje van hunnentwege was beleefd geweest., zoniet pech!
En jij bent daar dus ne gekende klant?
Over met een kluitje-in-'t-riet-gestuurd-worden gesproken...
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
YEP, groot gelijk Werner. 'k Heb er nog aan gedacht, maar zoals gezegd vertrouw ik er dan maar op dat ze idd kapot was. Natuurlijk kost een batterij bij BMW meer dan bij ACA ofzo ..... maar ze stak nu toch al
'k Ben veel te goed voor deze wereld en al te goed is buurman's gek, hé
'k Ben veel te goed voor deze wereld en al te goed is buurman's gek, hé
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ik ben ook niet zo direkt te vinden om ambras te maken aan de toog, tenzij ik een slechte dag heb of zo, dan gaat mij dat veel beter af moet ik zeggen
Maare, dit zou ik toch in mijn mouw steken voor de volgende keer zene, ik ga ook bij cenmoto, en ik ga ze goed in het oog houden.
Kurt
Kurt
To moto or not to moto...
To moto dus
F800r
To moto dus
F800r
Ach, ik wil dit ook niet opblazen, hoor. Ik ga nu al enkele jaren bij Cenmoto en heb nog NOOIT te klagen gehad. Prima service en suppervriendelijke mensen. Niet van de goedkoopste, maar welke officiële dealer is dat wel, hé
Dit is écht de eerste keer dak eens goe keer verschoot
Hopelijk blijft het daarbij 

daar ga ik me niet over uitsprekenWilly schreef:Het zou de eerste (motor)zaak niet zijn waar door werknemers al eens "voor eigen rekening" gewerkt wordt.chelsey schreef:Bij raf's motorshop worden de facturen onmiddellijk afgedrukt bij betaling ...
Tenzij U dus niet onmiddellijk om een factuur vroeg (bij de betaling) zal er nadien ook geen meer worden afgedrukt of opgestuurd.
Dat er in zo'n geval geen factuur wordt afgedrukt zal geen verbazing wekken.
Willy
ik denk niet dat je de werknemers moet boos bekijken, die voeren vaak maar uit wat wordt opgedragen...
of er nu wordt akkoord gegaan met de manier van werken of niet..
Ik kan daar niet mee om, en zou nooit voor iemand kunnen werken dat leeft van liegen en bedriegen
Ik zou toch wel eens een detail van die factuur willen zien. Die hij (Johan) trouwens altijd geeft en overloopt bij het afhalen van de moto.
M.i. gaat het hier niet om een "nazichtje en wat olie-verversen".
Werden er geen stukken vervangen?
Na eerst client te zijn geweest bij Bavarian - Wirlijk (nu Jorsen-motors), ga ik nu op onderhoud bij Cenmoto (en tevreden).
Ik heb er ervaring met het onderhouden van : F650GS, R1150RT en een R1200GS.
Tot op heden, werden de voorgeschreven onderhoudsbeurten (klein & groot onderhoud voor RT en GS, + jaarlijks onderhoud voor de F650GS, omdat mijn vrouw niet zoveel km's per jaar doet) hier gedaan.
Ik werd hier steeds vriendelijk ontvangen, correct en snel geholpen binnen de afgesproken tijd.
Zelfs, een bij een plots defect (1x accu en 1x ongelukkige "diesel-tankbeurt"), wanneer en geen afspraak was gemaakt, ben ik hier onmiddellijk gedepanneerd geworden.
Hopelijk blijft het ook zo
M.i. gaat het hier niet om een "nazichtje en wat olie-verversen".
Werden er geen stukken vervangen?
Na eerst client te zijn geweest bij Bavarian - Wirlijk (nu Jorsen-motors), ga ik nu op onderhoud bij Cenmoto (en tevreden).
Ik heb er ervaring met het onderhouden van : F650GS, R1150RT en een R1200GS.
Tot op heden, werden de voorgeschreven onderhoudsbeurten (klein & groot onderhoud voor RT en GS, + jaarlijks onderhoud voor de F650GS, omdat mijn vrouw niet zoveel km's per jaar doet) hier gedaan.
Ik werd hier steeds vriendelijk ontvangen, correct en snel geholpen binnen de afgesproken tijd.
Zelfs, een bij een plots defect (1x accu en 1x ongelukkige "diesel-tankbeurt"), wanneer en geen afspraak was gemaakt, ben ik hier onmiddellijk gedepanneerd geworden.
Hopelijk blijft het ook zo
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"