Hebben je examenkandidaten gereden en zoja, zijn ze geslaagd?J-P schreef:Ben nu een uurtje thuis, ik zou als ik jullie was de motor gewoon laten staan als je een alternatief hebt, het is oppassen geblazen.
grtjs vutteRT
Moderator: GVN
effe zwarte humor moet kunneMathé schreef:Sorry @Iron Gonzo, maar dit vind ik geen humor en niet op z'n plaats.hij zal genen helm op gehad hebben![]()
Weet nog wie het is, maar het zou een (motor-)vriend van je zijn???!
Je bedoeld het vast niet zó?
Gr. Mathé
Nee, alle 5 examens zijn door het CBR (Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen) afgelast. Dat gebeurt bij windkracht 8 en aangezien er pieken van windkracht 11 waren is er wijselijk besloten die mensen niet te laten rijden. Dus was ik vroeg thuis vandaag. Zelf toch een kleine 120 km gereden vandaag maar toegegeven, een 2slachtig gevoel, aan de ene kant een fantastische strijd met de wind en aan de andere kant het onnodig risico.VutteRT schreef:Hebben je examenkandidaten gereden en zoja, zijn ze geslaagd?J-P schreef:Ben nu een uurtje thuis, ik zou als ik jullie was de motor gewoon laten staan als je een alternatief hebt, het is oppassen geblazen.
grtjs vutteRT