Niks meer aan toe te voegen: AMENWilfriedLT schreef:Even terug ON TOPIC?
Sorry mannen, ik ben ook niet steeds met alles akkoord voor wat deze organisatie staat en ben geen MAG-aanhanger, maar… ik wil ieder wel zijn plaatsje in deze wereld gunnen.
Weet dat wij geregeerd worden door banken en verzekeringsmaatschappijen ondersteunt door lappepoppen welke wij regeringsleden noemen. Wees blij dat de jongens van MAG deze ondankbare job willen doen, of kan je het zelf beter ? Geen kaas van gegeten of hebben jullie geen tijd vrij ? Uitvluchten zijn er genoeg. Zij die alles altijd direct maar afschieten zijn dikwijls ook degenen welke je nooit zelf eens initiatief ziet nemen, dikwijls negatieve kritieken spuien zonder zelf een alternatief voor te kunnen stellen. Met het inrichten van clubritten is dit ook zo, de meeste kritiek van zij die nooit ergens te bespeuren zijn om zelf eens iets te doen. Vraag maar eens hoe zij hun rit inrichten en het gesprek is onmiddellijk afgelopen, triest… en maar negatief zijn…
Ik zou mijn vrije dagen niet zo willen opofferen zoals die jongens dat voor ONS doen. Tussen alle koren is er kaf, maar hoe dikwijls is het plaatje niet ruiger dan de inborst. Is dit dan zo ook niet bij ons forumpubliek, kijk eens naar jezelf. Die mooie dure motorvest met BMW-logo maakt van jezelf niet een prettig mens, dit doe je wel zelf.
Vooraleer de aanval in te zetten lees eerst de officiële teksten zonder tussen de regels iets te willen ontwaren wat misschien niet bedoeld wordt. Men spreekt hier over bromfietsen wat mijns inziens vele jaren te laat komt. Breek niet af wat goed bedoeld is zonder zelf te weten waarover je spreekt en wees blij dat de positieve elementen waarvoor MAG staat ook voor jou gelden. Bedenk ook dat ze wellicht op slome vergaderingen werden besproken en misschien wel afgedwongen werden door een vrijwilliger die op dat ogenblik ook liever in het zonnetje met zijn motorfiets de Ardennen zou verkennen.
En tot slot, dit geldt ook voor onze werkende clubleden ; onze moderatoren, bestuursleden, onthaalmedewerkers, inrichters en helpende eega’s en motorvrienden. Moesten we deze vrijwilligers niet hebben konden jullie je negatiefjes op een briefje schrijven en eindeloos zelf lezen tot je er depressief van zou worden. Terwijl je nog maar eens een toertje deed zonder roadboek, GPS-file of reisbestemming kon je eens lekker dromen over hoe het zou kunnen zijn met een echte motorclub, misschien konden we ze BMW-MC-Vlaanderen noemen om zo maar eens wat te zeggen…
Gun toch ieder zijn ‘ding’ en wees blij met het positieve eraan. Het negatieve kan je aanbrengen als positieve kritiek waardoor je er uiteindelijk zelf beter van kan worden.
Vriendelijke groeten,![]()
Wilfried
Mijne zoon, Michiel Motard, is ook bromfietsrijder en geen "Piet Piraat", maar hij zal me heus niet komen vertellen wat hij uitspookt op de weg. Toch ben ook ik in de veronderstelling dat die nummerplaten enig soelaas zullen bieden. Net als in onze groep weggebruikers, zitten ook in die categorie...gangsters die denken dat alles is toegelaten. Enfin, da's mijn persoonlijke mening, neem voor wat ze waard is.
Groeten.