Mja misschien toch best. Bij gelegenheid laat ik ze wel eens mee in't zilver spuiten dan vallen ze minder op...Oneshark schreef:Deze gaan zeer zeker uw kleppendeksel beschermen, zelfs bij een schuiver,PierreRT schreef: Ik betwijfel of dat die plastiek uberhaupt iets tegen houdt, bij het terplaatse omvallen misschien wel, maar al rijdend?
Toen ik ze bestelde dacht ik dat het metalen waren, had ik geweten
dat het simpele plastiek was had ik er geen 100 euro aan uitgegeven...
de prijs van een kl.deksel kost rond de 170 €. Het risico is niet onbestaande dat (materiaal aluminium) bij een schuiver er een opening in het deksel ontstaat.....en bijgevolg...,
grtn.
Krassen op zijkoffer R1200RT
Moderator: GVN
-
Triker
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Pierre, voor éne keer heeft Oneshark volkomen gelijkPierreRT schreef:Ik betwijfel of dat die plastiek uberhaupt iets tegen houdt, bij het terplaatse omvallen misschien wel, maar al rijdend?Oneshark schreef:Laten staan Pierre, je weet maar nooit,
een kleppendeksel kost heel wat meer dan die
beschermers !
Grts.
Toen ik ze bestelde dacht ik dat het metalen waren, had ik geweten
dat het simpele plastiek was had ik er geen 100 euro aan uitgegeven...
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
Triker
-
Boskrabber
Nee, ik heb die plastieken originelen niet, ik wou mijn geld daar niet aan uitgeven want ik vind die dingskes gene vette.PierreRT schreef:Ik hoop dat niet mee te maken, maar als...Boskrabber schreef: Je zult er tevreden van zijn. Ik heb hem als eens links en rechts neegelegd en het biedt een zeer goede bescherming.
Had jij ook die plastieken originelen?
Denk dat ik ze laat demonteren volgende keer, ziet er wat te druk
uit nu vind ik, of zou het toch nog beter zijn ze te laten staan voor extra bescherming?
R1200RT
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Lid BMW Motorclub Vlaanderen