zou da een goeie deal zijn?

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

tuur

Re: zou da een goeie deal zijn?

Bericht door tuur »

the riding man schreef:r1200rt, bouwjaar 2005, 8108km, esa, boordcomp, witte pinkers, cylinderbeschermers, alarm, zijkoffers, gps houder voor 14110euro met nog een onderhoudsbeurt van de 10.000km er bovenop en 1jaar garantie.
Ik vind het wel een lage km stand voor toch al 2jaar oud te zijn. En met het bericht te lezen dat dit heel makkelijk kan geprogrammeerd worden begin ik meer en meer te twijfelen. Das dan ook het enige dat me nog doet twijfelen. Er zit een blanco onderhoudsboekje bij en geen facturen van vroeger onderhoud (ah nee, dit is het eerste onderhoud dat de motor gaat krijgen). Dus er valt niet veel te controleren. Op het uitzicht afgaande zou ik het geloven maar hier kan ik natuurlijk dik naast zitten.
graag jullie mening.

http://www.kapaza.be/Motoren/BMW/521908 ... re_be.html ..... er staat precies een "andere prijs" op deze link !!!
the riding man

Bericht door the riding man »

oke mannen, de knoop is definitief doorgehakt.
Het is niet de r1200rt geworden bij motocare maar de k1200gt bij cenmoto. Die zit in verhouding wel iets duurder (al is de eindsom puur financieel gezien natuurlijk goedkoper). met abs, elektrisch scherm, handvatverwarming, zadelverwarming, alarm, nieuwe achterband, goede voorband, en er is ook topkofferset met koffer besteld en een houder voor mijne zumu en heb er maar direct ne nieuwe helm bijgenomen de lazer revolution maar die moet besteld worden want ze doen normaal gene lazer ni meer. 23000km, motor ziet er echt heel goed uit en je moet al heel goed zoeken om de kleinste kras te vinden. 1jaar garantie bij nu dus een oficiële bmw dealer. Heb al een testrit gedaan vandaag en perfect bevonden. en het aankoopcontract is getekend! :D Puur theoretisch gezien zal deze misschien een "slechtere" koop zijn dan de rt1200 met slechts 8000km maar ik had hierbij een véééééél beter gevoel. Dealer heeft heel uitgebreid de tijd genomen om op mijn vele en lastige vragen te antwoorden en heeft me ook de papieren en onderhoudboekje laten zien. Alles dus piko bello in orde. Mijn vriendin vind deze moto ook veel beter bij mij passen en is toch wel wat sportiever dan de rt. Echt een prachtig machien al zeg ik het zelf, en zelfs mooier dan de nieuwe versie k1200gt al is deze laatste natuurlijk veel beter uitgerust van de modernste snufjes. Ik hoop er nog veel geniet van te hebben en hij moet toch minstens 4jaar en ongeveer 80000km meegaan (ik zit aan een gemiddelde van 20000/jaar) dan heeft hij zijn dienst bewezen wat mij betreft.
Eigenlijk zit ik dus nu in een verkeerd toppic te leuteren maar moet ik vanaf nu in het K forum zijn :wink:
John
Contacteer:

Bericht door John »

Goeie keuze gedaan! Die blokjes zijn onverslijtbaar! En op een GT van de oudere generatie heb je ook al het nodige comfort. Dus wat moet dat nog meer zijn? Succes ermee en tot één van de volgende ritjes maar zekers? Of je moest in Ter Heide eens binnenspringen op de maandelijkse onthaal avond. :lol:
Hanzy_S

Bericht door Hanzy_S »

Proficiat met de keuze. Topic gevolgd en lijkt mij de beste deal. Alvast veel geluk ermee
[ s ]R1100R[ /s ]
R1200S
Afbeelding
Plaats reactie