kersverse k1200gt bezitter

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
En nu nog een fotoke plaatsen, he :idea:
Veel plezier met de nieuwe beemer :wink:
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
ferre10

Bericht door ferre10 »

the riding man schreef:
ferre10 schreef:ik ben verleden week nog bij cenmoto geweest en die donkerblauwe is wel in zeer slechte staat(karosserie). veel putjes en krassen en de koffers moeten herspoten worden.
ferre
We hebben het toch over dezelfde he? Mag van mezelf zeggen dat ik vrij kritisch geweest ben, en mijn vriendin ook en we vonden dat hij in heel mooie staat stond. Uiteraard als je héél dicht bij gaat kijken dan vind je wel hier en daar een inslagje van een steentje of zo en op ene koffer staat een krasje van 1cm. Maar nu zijn we echt wel aan het muggeziften hoor. Tis tenslotte een occassie en als je een nieuwe koopt staat die er ook zo bij na een paar maand autosnelwegkm's (en daar gaat hij voor een groot gedeelte voor gebruikt worden). Ben in elk geval super tevreden en vind het een héél mooi machientje.
ik denk dat jij een andere motor bedoeld.die er nu nog staat is werkelijk in zo'n slechte staat (lakwerk he).als je over de koffers wrijft is het net of je wrijft over schuurpapier.jij zegt dat je heel kritsch hebt gekozen dus ben ik er bijna zeker van dat het die NIET is :D
ferre
Mazda MX5 +Garmin Zumo 660
Plaats reactie