24/06/2007 - Vlaamse Ardennenrit

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
nicole

Bericht door nicole »

Ik heb ook van de rit én het gezleschap genoten.
Maar mijn duimpke liet het afweten en ben naar huis moeten rijden na het middageten.
Maar de volgende keer ben ik er weer bij...
JohanGS

Bericht door JohanGS »

J schreef:Beste Johan, duizendmaal excuus. Ik zal in het vervolg mijn boekske beter lezen.

Ps voor de rest van de lezers: Ik heb gisteren met mijn vrouw en een vriend de Vlaamse Ardennen gedaan met een rit van M&T. verschillende keren moeten zoeken.
In Oudenaarde tegen de avond komen wij de restant van de bmw rijders tegen in een cafee.

Lid zijn van de club en op uw eigen gaan rijden terwijl Johan blijkbaar al maanden aan het voorbereiden was.

Mea culpa , mea maxima culpa
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Afbeelding

J
En ondertussen al achter uwe Pc geraakt om je route inorde te zetten :wink:
08 Eifel und Franse Alpen, 09 ardeche, 2010 Oostenrijk
Ja ik ben lid ;-)
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Rudi T schreef:Voor mij was het mijn eerste rit met de club (nieuw lid) en vond het een waar genoegen :D
Wat me opgevallen is: de ontspannen en gezellige sfeer, toffe bende om mee op stap te gaan.
Ondanks het wisselvallig weer heb ik van het rijden ook heel hard genoten, en kijk al uit naar
een volgende afspraak!
Bedankt Karin-Nicole-Alain-Danny en alle anderen voor de fijne dag!

groeten,

Rudi
He Rudi
We vonden het tof dat je erbij was... En nu hebben we teminste een gids in en rond Dilbeek die weet waar het goed vertoeven is na een rit :lol: :lol:
GRTS Danny
J
Contacteer:

Bericht door J »

En ondertussen al achter uwe Pc geraakt om je route inorde te zetten
Ja en inderdaad, veel zaken kloppen niet, zoals de kruispunten met 'via punten'. Het is wel wat werk om alles in orde te zetten.

Thanks voor de uitleg.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Plaats reactie