09/09/2007 - 4de Herdenkingsrit Albert Aerts

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
DJAIRO

Bericht door DJAIRO »

J schreef:ik ben daar nog niet geweest,

geef eens dat adres?

j
Roddam 97
2880 Bornem
Zie beschrijving hierboven,je komt zowiezo langs de N16,dus is het voorbij Nutricia éérste lichten rechts,ofwel als je over de Scheldebrug komt de éérste lichten over de Scheldebrug linksaf!!!
En dan is het nog een paar 100 meter,maar je zal direct wel zien,er staan parkeerwachters.
Groeten Frank
J
Contacteer:

Bericht door J »

Thanks,

tot zondag, veel geluk met uw pijlen.

Ps J & I hebben zich ingesschreven via de site 53 en 54

J
Harald

Bericht door Harald »

(s)Campi schreef:Ik geloof dat Harald ook ging ehhh komen...
Ik kan niet,
ik ga de hele zondag kegeltjes rijden met enkele
collega's van mijn halve trouwboek. :roll:

Blijkt dat ik dat 2 maand geleden is beloofd had tijdens een BBQ
en ........belofte maakt...... :lol:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

bahnstormer schreef:Als ik vooral modern en Japans metaal zie passeren aan de inschrijving is het ook maar saai.
't Zou kunnen dat ik nog wat klassiek Amerikaans metaal meebreng. Steek uw oordopjes dus niet te ver weg :razz:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

DJAIRO

Bericht door DJAIRO »

Vandaag pijlen gaan hangen,en het parcour is gewoonweg prachtig!!!!
160Km langs de mooieste plaatsen van het Waasland,Zeeuws Vlaanderen
en Klein Brabant,al zeg ik het zelf,een niet te missen evenement!!!
Frank :-)
jakke

Bericht door jakke »

DJAIRO schreef:Vandaag pijlen gaan hangen,en het parcour is gewoonweg prachtig!!!!
160Km langs de mooieste plaatsen van het Waasland,Zeeuws Vlaanderen
en Klein Brabant,al zeg ik het zelf,een niet te missen evenement!!!
160 ??? Ik dacht 150 !!! :shock: Ik weet nie of ik dat af kan zulle !! :roll:

:-P :-P :-P :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik zal dan waarschijnlijk weer aan mijn deur passeren. :wink:

Tot morgen maat !! :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
jakke

Bericht door jakke »

Harald schreef:
(s)Campi schreef:Ik geloof dat Harald ook ging ehhh komen...
Ik kan niet,
ik ga de hele zondag kegeltjes rijden met enkele
collega's van mijn halve trouwboek. :roll:

Blijkt dat ik dat 2 maand geleden is beloofd had tijdens een BBQ
en ........belofte maakt...... :lol:
In een zeer nuchtere bij eens laten vallen zekers ??? :lol: :lol: :lol:

'T ja, sommige mensen pakken u altijd op een zwak moment hé !! :lol: :lol:
Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Als er mensen zijn die morgen de tracklog met hun Garmin opnemen, wil ik die later wel toegestuurd krijgen, kwestie van ze nog eens te kunnen rijden als de pijltjes weg zijn.

Want das nu iets wat je met TomTom NIET kan, sé :razz:

WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Net terug en héél goed meegevallen.

Direct bij de start de Jakke en zijn broer Walter tegengekomen en aangepikt. Ikke blij want bleek achteraf een zeer goede keuze. Walter is een uitstekend koprijder en de broertjes hebben duidelijk heel wat ervaring in het rijden in groep: telkens werden de gevaarlijke puntjes (obstakels, slecht wegdek, andere weggebruikers, ....) netjes naar achter doorgegeven. Héél knap 8-)

't Was dus een toffe dag waarvoor we Frank (Djairo) en zijn St. Vadde-team alleen maar kunnen bedanken. Hier enkele beeldjes van de vertrek- en tussenpunten:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

GSrijder
Contacteer:

Bericht door GSrijder »

Yep, m'n maten en ik hebben ons ook geamuseerd.
We zijn rond den tienen vertrokken te Bornem met de vrees dat het niet ging droogblijven want tijdens de ochtendkoffie na inschrijving begon het te druppelen. Onderweg geen drupje regen meer gezien.

Het parcours hebben we tegen een sportief tempo afgehaspeld maar de schrik is ons nu een beetje op het lijf gesmeten want blijkbaar stond er ergens na de eerste kontrolepost een goed verstopt flitsdingske dat graag nummerplaatjes van snelle Belgen op gevoelige plaat legt. We reden makkelijk wettelijke snelheid X2; of zelfs X3. ( Niet vertellen tegen de :smurf: dienaars der wet hier op het forum )

Net voorbij Doel even gedag gezegd tegen Irma aan den Ouden Doeldijk, zij is vorig jaar met haar cafe gestopt wegens haar tanende gezondheid. Het moedertje loopt hier al +/- 85 jaar rond en haar drankschuur was een begrip voor motorrijdend en fietsend Vlaanderen.

@ Frank, bravo voor de rit. Alhoewel we in de Polders al goed vertouwd zijn hebben we vandaag weer nieuwe baantjes ontdekt.

@ J en I, de toevallige ontmoeting was aangenaam enne I. hou de blinkende kant boven en het rubber onder. Het zou zonde zijn zo'n mooie bike te vermassacreren.

Het was vandaag weer een kwijldag, al die GS'en en GSA's. Hoeveel keer nog slapen tot 2008?
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
J
Contacteer:

Bericht door J »

Bedankt Djaro voor de prachtige rit, vooral dat stuk van Doel door Nederland, was onbeschrijfelijk mooi.

Echt genoten van de rit.

PS voor ons groepje (Stoffel, I, Oneshark en J) stonden de pijlen wel goed hoor. We hebben ze allemaal gevonden :-P

I & J
GSrijder
Contacteer:

Bericht door GSrijder »

Yep, m'n maten en ik hebben ons ook geamuseerd.
We zijn rond den tienen vertrokken te Bornem met de vrees dat het niet ging droogblijven want tijdens de ochtendkoffie na inschrijving begon het te druppelen. Onderweg geen drupje regen meer gezien.

Het parcours hebben we tegen een sportief tempo afgehaspeld maar de schrik is ons nu een beetje op het lijf gesmeten want blijkbaar stond er ergens na de eerste kontrolepost een goed verstopt flitsdingske dat graag nummerplaatjes van snelle Belgen op gevoelige plaat legt. We reden makkelijk wettelijke snelheid X2; of zelfs X3. ( Niet vertellen tegen de dienaars der wet hier op het forum )

Net voorbij Doel even gedag gezegd tegen Irma aan den Ouden Doeldijk, zij is vorig jaar met haar cafe gestopt wegens haar tanende gezondheid. Het moedertje loopt hier al +/- 85 jaar rond en haar drankschuur was een begrip voor motorrijdend en fietsend Vlaanderen.

@ Frank, bravo voor de rit. Alhoewel we in de Polders al goed vertouwd zijn hebben we vandaag weer nieuwe baantjes ontdekt.

@ J en I, de toevallige ontmoeting was aangenaam enne I. hou de blinkende kant boven en het rubber onder. Het zou zonde zijn zo'n mooie bike te vermassacreren.

Het was vandaag weer een kwijldag, al die GS'en en GSA's. Hoeveel keer nog slapen tot 2008?
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
J
Contacteer:

Bericht door J »

Bedankt Djaro voor de prachtige rit, vooral dat stuk van Doel door Nederland, was onbeschrijfelijk mooi.

Echt genoten van de rit.
En ook weer een paar koppen kunnen plakken op forumnamen. Vooral die van John, want dat fotooken onder uw berichten??? Azo zou ik u niet herkennen. Tot de volgende.

PS voor ons groepje (Stoffel, I, Oneshark en J) stonden de pijlen wel goed hoor. We hebben ze allemaal gevonden

I & J

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

PS voor ons groepje (Stoffel, I, Oneshark en J) stonden de pijlen wel goed hoor. We hebben ze allemaal gevonden
Up yours :!: :twisted: :!: :-P :wink:

Nou, vooreerst Djairo "Jauw Joenge" ne dikke merci én aangename kennismaking (thx voor de gratis koffie, die was toch gratis hé... :oops: )
Uw machien is mooi gerestaureerd zenne :shock:

Het gedeelte in Nééjderland, zoals J hierboven aangaf, heeft me bij momenten doen rijden met een grijns op m'n tronie, dat was lang geleden (enkel als er schoon meloenen zijn grijns ik ook wel eens)...
Die pijlkes, tja kan ik er wat aan doen dat er nog 4 andere soorten pijlen waren, eveneens geel en zwart, en dat ik zo mijn groepje en nog enkele andere volgers verkeerdelijk ergens in Nééjderland landinwaarts heb gestuurd...tja...resultaat was wel dat we een lekker éétcafé hebben gevonden en een omelet van jewelste hebben verorberd...nadien onze fout ingezien en terug op het traject gekomen ergens in Moerbeke, na een ellenlange colonne vrachtwagens te hebben moeten laten passeren, 2 wielerwedstrijden, nen bompa in é Peugeot 206 cabriolettekke aan 50km/h (sorry Bompa voor die hevige claxonstoot toen ik je passeerde, mijn duim gleed weg... :-P ) en nog enkele andere momenten terug de énige échte juiste pijlkes gevonden en back on track !

't Was ne fijnen dag :wink:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
John
Contacteer:

Bericht door John »

J schreef: Vooral die van John, want dat fotooken onder uw berichten??? Azo zou ik u niet herkennen.
Hoe azo niet te herkennen??? :evil: Kzijn toch just dezelfde gebleven! Just één jaarke ouder :lol: :lol:
John
Contacteer:

Bericht door John »

Tof ritje Frank. We hebben er van genooooooten :lol:
Marc451814882

Bericht door Marc451814882 »

Djairo,

bedankt voor deze mooie rit. Alhoewel ons vertrouwd biotoop (w' emme da plekske tegengekomen woar dat de Silver tot over zijn zanten in de gravé dook :lol: k' heb der daar veel hunne voet op de grond zien zetten in da bochtse :lol: ) hebben de Bomma, Dinkske en ik ons goed geamusseerd. Geef gerust maar nen klaroenstoot voor volgend jaar.
Nog van datte

Groetjes
Marc
'k Geeve moar gaze
Op mijn gemak
'k Hè nog twie bollekes
In mijne zak.
DJAIRO

Een woordje van dank!!

Bericht door DJAIRO »

Aan alle mensen die gisteren onze"Herdenkingsrit Albert Aerts"komen rijden zijn, namens de gastjes van"Huize De Steiger"(waar de opbrengst van het goede doel aan geschonken wordt!!)de organisatoren en mezelf,een oprechte"Merci"het deed me deugd om jullie allemaal te kunnen ontmoeten!!!
Hopelijk hebben jullie net zo'n toffe,hartverwarmende dag gehad als ikzelf gisteren!!!
Nogmaals bedankt,en hopelijk zie ik jullie volgend jaar de tweede Zondag van September terug op de"5de Herdenkingsrit Albert Aerts"!!!
I
Contacteer:

Bericht door I »

I. hou de blinkende kant boven en het rubber onder. Het zou zonde zijn zo'n mooie bike te vermassacreren.

Dank je voor de "tip". Ik zal er jou volgend jaar aan herinneren wanneer jij je GS hebt. :-x
jakke

Bericht door jakke »

BiemeRT schreef:Net terug en héél goed meegevallen.

Direct bij de start de Jakke en zijn broer Walter tegengekomen en aangepikt. Ikke blij want bleek achteraf een zeer goede keuze. Walter is een uitstekend koprijder en de broertjes hebben duidelijk heel wat ervaring in het rijden in groep: telkens werden de gevaarlijke puntjes (obstakels, slecht wegdek, andere weggebruikers, ....) netjes naar achter doorgegeven. Héél knap 8-)

't Was dus een toffe dag waarvoor we Frank (Djairo) en zijn St. Vadde-team alleen maar kunnen bedanken. Hier enkele beeldjes van de vertrek- en tussenpunten:
:oops: :oops: :oops: Thnkx !!

We hebben er ook van genoten en het was voor ons ook zeker een genoegen om jou in de groep te hebben !! 8-)

Toffen dag, toffe rit, en tof gezelschap maakt een dag altijd goed.
Van harte geproficiateerd aan de Frank en zijn organisatie.
Ge moogt gerust fier zijn op de rit !! 8-)

En da van die pijlen dat is de schuld van de (S)Campi !!! :twisted: :lol: :lol: :lol:

:-P :-P :-P :-P
Alhoewel er ene van de bende heeft toegegeven dat ze ook eens verkeerd gereden zijn !! :-P :-P :-P
Toch zijn er nog eerlijke mensen hé ?? :lol: :lol: :lol: :lol:
Afbeelding
Werner Von C.
Contacteer:

Alhoewel er ene van de bende heeft toegegeven dat ze ook eens verkeerd gereden zijn !!
Moest maar genen TT gekocht hebben... :-P
bahnstormer
Contacteer:

Bericht door bahnstormer »

Ja, ook namens mij nog merci aan allen die hebben mee gereden! Er waren heel wat BMW' s te zien!, mede dankzij de oproep van Djairo op dit forum. We gaan waarschijnlijk een dikke 2000€ netto opbrengst hebben van de inschrijvingsgelden. Dit zullen we goed besteden voor onze bewoners. Meer info over ons? http://www.huizedesteiger.be

Er vielen ook mooie deelnemers te bewonderen: Een R90S café racer, een beauty juf op een MV Augusta en een schattig meisje op een HD Fat Girl. Wegens te druk kon ik verder niet veel vanachter de kassa komen maar naar het schijnt waren er ook mooie GS'n enzo...
Life is great driving a R100/7T Bahnstormer !!!
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Iemand van de organisatie was druk doende om foto's vast te leggen! Waar kunnen die terug gevonden worden?
Afbeelding
Werner Von C.
Contacteer:

waren er ook mooie GS'n enzo...
Mooie wél, proper daarentegen... :-P

Alléén diene van I. was deftig... :wink:
Plaats reactie