Hoeveel is dit waard???

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over classic, vintage en oldtimer motorfietsen.

Moderator: GVN

Francis
Contacteer:

Bericht door Francis »

Als ik het allemaal zie, komt de zever me in de mond ze, zou wat graag is zelf met een projektje beginne , wel zonder der idd men broek aan te scheuren he :wink:
Mor tot nu ontbreekt het me aan geschikte kandidaten :-)
Francis, r12rt

Teekitiesie iedereen, want dat doe ik ook :!:

Microsoft is not the answer, microsoft is the question.
My answer is NO !
Hoegie

R60/2

Bericht door Hoegie »

Wel wel wel,efkes rondsurfen en ik vind hier mijn eigenste BMW-ke, 't is waar ; 3900 euro is een hoop geld maar motorisch is ie best wel in orde. De reden da'k er (evt) afstand van doe is omdat ik hier nog voor redelijk wat kosten sta en ie al meer dan 12 jaar aan kant gezet heb. Sommige kopen liever iets blinkends en dat op een kapotte krukas nieuwe glijlagers geplaatst worden (jaren '70) vinden sommige geen probleem want tijdelijk doet ie het toch... , voor een ouwe wrakkige Harley geven ze hoge bedragen terwijl je met deze als ie in orde gezet is gerust eens naar 't zuiden van Frankrijk kan koersen. ' t is maar wat je er voor over hebt hé. Zelf rij ik al sinds '86 BMW, nu rij ik Guzzi T3 California van '76 maar ik heb er hier nog een paar staan en in 't kort verzeker ik me terug zo'n R75/6 erbij. Allee, alvast nog veel boxeurgenot
Het leven begint bij 5000 toeren...
Plaats reactie