Of moet ik op de geur afgaan -)) hi
06/10/2007 - Stoffel’s Flanders Fields II Route
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
Iron Gonzo
ga proberen verlof krijgen vrijdag zodanig ik alles dan kan afwerken van de zeeuw en uw ritje kan meedoen op zaterdag.
hopelijk is het goed weer dit weekend

hopelijk is het goed weer dit weekend
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Relax
Dat was niet eens nodig...Stoffel schreef:Ze voorspellen droog en mooi weer voor komende zaterdag!
Max 18°.
Iedereen welkom om de Westhoek en Bachten de Kupe nog eens te komen bezoeken.
Routes kunnen nog steeds worden aangevraagd via mail.
Merci hé schat.
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
Iron Gonzo
aha
als je zaterdag moet werken ben je zondag vrij

als je zaterdag moet werken ben je zondag vrij
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Little John
mag ik ook de rit graag, heb reeds pm verstuurd met gegevens
jwillo@skynet.be
jwillo@skynet.be
Mensen
gelieve geen PB's te sturen om de route aan te vragen. Diegene die dat reeds deden zijn tot nu toe wel bediend. Maar graag aanvragen route via mail op stoffel1200gs@gmail.com.
De aanvragen lopen goed binnen. Ik kan morgen in de loop van de dag echter geen routes meer doorsturen omdat ik gans de dag afwezig ben. 's Avonds ga ik nog eens mijn meelbox consulteren en dan de aanvragers nog bedienen. Ik verwacht jullie allen zaterdagmorgen.
Teller van aanvragen staat nu op 76 en dat voor ne zaterdagrit. Hopelijk komen alle aanvrager nu massaal de Westhoek bezoeken en genieten van de laatste droge dagen die worden voorspeld.
Relaxje loetje, geerne gedoan.
gelieve geen PB's te sturen om de route aan te vragen. Diegene die dat reeds deden zijn tot nu toe wel bediend. Maar graag aanvragen route via mail op stoffel1200gs@gmail.com.
De aanvragen lopen goed binnen. Ik kan morgen in de loop van de dag echter geen routes meer doorsturen omdat ik gans de dag afwezig ben. 's Avonds ga ik nog eens mijn meelbox consulteren en dan de aanvragers nog bedienen. Ik verwacht jullie allen zaterdagmorgen.
Teller van aanvragen staat nu op 76 en dat voor ne zaterdagrit. Hopelijk komen alle aanvrager nu massaal de Westhoek bezoeken en genieten van de laatste droge dagen die worden voorspeld.
Relaxje loetje, geerne gedoan.
-
Iron Gonzo
heb maar halve dag kunnen krijgen vrijdag
zal dus mijn best doen om toch te kunnen rijden
zal dus mijn best doen om toch te kunnen rijden
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
hla
- Contacteer:
Ik kan er niet bij zijn, jammer. Vooral omdat het in mijn streek is
Wij doen op het werk mee aan de openbedrijvendag op zondag, en op zaterdag is er nog voorbereidings werk uit te voeren
Maar ik vraag de route toch maar op.
Misschien vind ik een gat in de namiddag om ergens onderweg binnen te sluiten, op in het eindpunt, voor een frisse pint
Tussen haakjes, iedereen is bij deze op zondag uitgenodigd om ons bedrijf te bezoeken.
Vyncke, Gentsesteenweg 223, 8530 Harelbeke.
Wij maken industriele stoom- en warmwaterketels.
Wij maken dus groene energie, en verminderen de afvalberg!
Wij doen op het werk mee aan de openbedrijvendag op zondag, en op zaterdag is er nog voorbereidings werk uit te voeren
Maar ik vraag de route toch maar op.
Misschien vind ik een gat in de namiddag om ergens onderweg binnen te sluiten, op in het eindpunt, voor een frisse pint
Tussen haakjes, iedereen is bij deze op zondag uitgenodigd om ons bedrijf te bezoeken.
Vyncke, Gentsesteenweg 223, 8530 Harelbeke.
Wij maken industriele stoom- en warmwaterketels.
Wij maken dus groene energie, en verminderen de afvalberg!
Rij met plezier, en geniet.
R1200RT
BMW motoclub-Vlaanderen lid
R1200RT
BMW motoclub-Vlaanderen lid
Hé ja, laat ons met z'n allen dat doen i.p.v. De Zeeuwhla schreef:Tussen haakjes, iedereen is bij deze op zondag uitgenodigd om ons bedrijf te bezoeken.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
Iron Gonzo
BiemeRT schreef:Hé ja, laat ons met z'n allen dat doen i.p.v. De Zeeuwhla schreef:Tussen haakjes, iedereen is bij deze op zondag uitgenodigd om ons bedrijf te bezoeken.![]()
na zaterdag waar ze stoffel zijn ritje hebben gereden.
kwestie om een echt motorweekend er van te maken.
daarna mogen ze U bedrijfje komen bezoeken
hoe laat je zal moeten openblijven weet ik niet
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE