MILJAAAAAARDE
Moderator: GVN
En doe daar met een scottoiler nog maar 10.000 km bijDen Dirk schreef:Bij goed onderhoud is 30.000 km/ketting no problem!one-one schreef:De Varadero is blijkbaar een goede motor maar zoals aangehaald als je dagelijks en veel rijdt komt het wel duur uit met de ketting en de tandwielen....anderzijds is hij wel sneller in het optrekken etc...
En 40.000 km ook niet - destijds op mijn FAZER 1000 met middenbokDen Dirk schreef:Bij goed onderhoud is 30.000 km/ketting no problem!one-one schreef:De Varadero is blijkbaar een goede motor maar zoals aangehaald als je dagelijks en veel rijdt komt het wel duur uit met de ketting en de tandwielen....anderzijds is hij wel sneller in het optrekken etc...
middenbok = gemakkelijk smeren.
mvg
Stef
-
only for you
-
only for you
Alvast nen DIKKE merci voor uw voorstel,Iron Gonzo. Dit zegt genoeg over uw persoonlijkheid. Waarschijnlijk een klasse gast.IRON GONZO schreef:eens alles op een aanhang wagen smijten en langskomen bij mij kan geen kwaad![]()
er zit hier nog iemand op het forum die een deftig probleem had en dan eens langs geweest is
Ik ga nog één keer proberen om hem te fiksen. Zou het zonde vinden om hem te moeten wegdoen. Rijdt SUPER.